• Ik moet mijn muren wat pimpen dus ik vroeg me af, heeft iemand posters van All Time Low of 1 waar 1 van de leden op staat die hij/zij wel kwijt zou willen.
    Ik woon in Nederland dus als je in België woont, moet je daar wel rekening mee houden.
    Maar ik wil de verzendkosten wel terug betalen :3 En zie je hier nog een leuke poster tussen staan in ruil voor je ATL posters dan moet je het zeggen want dan stuur ik die terug.
    Ruilen kan ook (wat er op de voorkant en achterkant staat):
    Paramore
    Paramore/ Jesse McCartney
    Lady Gaga / Cody Simpson
    Lady Gaga
    Lady Gaga / Ruben nicolai
    Lady Gaga/Valerio Zeno
    Enrique Iglesias / Wildchild
    Enrique Iglesias / Shakira
    Enrique Iglesias
    Enrigue Iglesias / Gabrielle climi
    Gossip Girl / Britney Spears
    Pink
    Nick en Simon / Agnes / SpangaS
    Nick en Simon / One Republic / Leona Lewis
    Jacob & Bella (twilight) / Nick en Simon / Justin Timberlake en Esmee denters
    Black Eyes peas
    Ke$ha
    Alicia Keys
    Zac Efron / Jayden Smith

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:48 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Passerby schreef:
    Ik had er, maar mn klein zusje heeft ze nu in dr kamer hangen.

    Jammer, het is de hele tijd dat mensen ze hebben en zelf ophangen of ze hadden ze weggeven haha.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    McTrusty schreef:
    (...)
    Lql en ik mag geen posters meer ophangen omdat mijn muren geschilderd zijn, maar ik wil ze niet wegdoen. (cat)
    Meen je da nu echt? Neem van die gummies?
    Je kan toch wel nog een paar grote ophangen zeker. + Je hebt ook nog steeds ene deur (nerd)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    McTrusty schreef:
    (...)
    Lql en ik mag geen posters meer ophangen omdat mijn muren geschilderd zijn, maar ik wil ze niet wegdoen. (cat)

    Hang ze op je deur of op je kast ofzo met van dat plakgum :Y) Doe ik ook.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Passerby schreef:
    (...) Meen je da nu echt? Neem van die gummies?
    Je kan toch wel nog een paar grote ophangen zeker. + Je hebt ook nog steeds ene deur (nerd)

    Ik vind dat niet mooi aan een deur oeps. Ik zal zien wat ik kan doen, haha :'D
    Joaa, maar dat plakgum is zo'n troep vind ik. De kamer waar ik nu inzit was eerst van mijn zus en zij had ook zo'n plakbrol gebruikt en ik heb op bepaalde stukken met verf over die dingen moeten schilderen omdat ik ze er niet van kreeg. :x

    Aan de andere kant, op large.nl kan je oude Up Magazines kopen waar er posters van hun inzitten ^_^

    [ bericht aangepast op 4 sep 2011 - 17:56 ]

    McTrusty schreef:
    (...)
    Ik vind dat niet mooi aan een deur oeps. Ik zal zien wat ik kan doen, haha :'D
    Joaa, maar dat plakgum is zo'n troep vind ik. De kamer waar ik nu inzit was eerst van mijn zus en zij had ook zo'n plakbrol gebruikt en ik heb op bepaalde stukken met verf over die dingen moeten schilderen omdat ik ze er niet van kreeg. :x
    Je moet eerst een plakker op de achterkant leggen van je poster zodat het vet er niet doorkan en dan nieuwe gum gebruiken, dan blijft dat wat properder, want het wordt meestal juk als je het hergebruikt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    McTrusty schreef:
    Aan de andere kant, op large.nl kan je oude Up Magazines kopen waar er posters van hun inzitten ^_^

    Dankje :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.