• Oké , ik heb het dus de laatste tijd niet zo gemakkelijk. Meer uitleg is daarvoor niet nodig maar ik zit nu wel met iets op mijn lever en ik zou het graag hier plaatsen. Ik ben bang dat ik mijn 2 beste vriendinnen aan het verliezen ben. Als ik met één van de twee wil afspreken , kunnen ze nooit. Zijn ze altijd bij elkaar. Dan vragen ze waarom spreken wij nooit nog eens af , maar dat gaat toch niet als hun altijd samen afspreken. Ik heb het er al eens met hun over gehad , maar ze zeggen dan wel van we zullen er opletten , maar een week later is het weer hetzelfde verhaaltje. Ik ben nu echt zo bang om hun te verliezen. Ze komen bijan alleen nog maar naar mij als de één op vakantie is of als we moeten gaan paardrijden.[mijn vader voert ons.]Maar ik wil hun echt niet kwijt , niet nu , nu dat ik hen het meeste nodig heb.

    Bedankt om mijn topic te lezen (:


    Weet iemand hoe ik het hen echt duidelijk kan maken dat ik er mee zit? Want ik heb het ze al eens gezegd , maar blijkbaar werkte het niet.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Hmm... Nogmaals met ze praten en ook duidelijk aangeven dat je hun niet kwijt wilt, maar dat je - je niet prettig meer voelt. Ik krijg ook het idee dat ze je alleen maar gebruiken voor als de ander er dus niet is en om bij paardrijden te komen. Ik ken hun natuurlijk niet, dus kan ik dat niet met zekerheid zeggen, maar zo lijkt het. Ik zou in ieder geval met ze praten en zeggen hoe je erover denkt en hoe je - je erbij voelt.
    Verder lijkt het me verstandig om als het nog niet veranderd na het praten, te zeggen dat ze dan niet meer mogen meerijden naar paardrijden. Als ze dan ineens veranderen, weet je in ieder geval dat ze je gebruikten.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Jij hebt tegen mij ook gezegt dat ik je beste vriendin was , Asje , allerbeste vriendin en jij hebt mij ook laten vallen
    op het moment dat ik je het meest nodig had
    en door da gij mij liet vallen
    heb ik niemand meer

    als zij jou nu laten vallen dan lijken ze heel erg op jou
    en dan weet je eens hoe het voelt

    Ulfindo schreef:
    Jij hebt tegen mij ook gezegt dat ik je beste vriendin was , Asje , allerbeste vriendin en jij hebt mij ook laten vallen
    op het moment dat ik je het meest nodig had
    en door da gij mij liet vallen
    heb ik niemand meer

    als zij jou nu laten vallen dan lijken ze heel erg op jou
    en dan weet je eens hoe het voelt

    2de vage reactie


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou nog eens met hen praten, de laatste poging.
    Zeg hen nogmaals dat je het zo echt niet meer fijn vindt.
    En zeg dat als er nu nog niks gaat veranderen ze jou als vriendin kwijt zijn.
    Dat gaat heel moeilijk zijn voor jou, je wilt ze niet kwijt.
    Maar als ze zo doen zou ik echt met de vriendschap stoppen.
    Zeg het hun dus, dat ze nog 1 kans krijgen & als er dan nog niks verandert zou ik met hun breken.
    Hopelijk veranderen ze & anders heel veel succes met het vinden van andedere vrienden. <3
    Uhmm... Heb jij Ulfindo echt laten vallen? Sorry, ik wil me er niet mee bemoeien maar vroeg het me af.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Laat ze dit lezen, misschien dat t dan wel aankomt?


    Inspiration can hit you any time

    Ooeeww, dat is idd erg irritant. Ik heb echt geen idee wat je eraan kan doen . Sorry.


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Vraag ze een keer of ze bij je thuis kunnen komen, dat je ergens over wilt praten en hun dat alles vertelt.

    Chocolicious schreef:
    Ik zou nog eens met hen praten, de laatste poging.
    Zeg hen nogmaals dat je het zo echt niet meer fijn vindt.
    En zeg dat als er nu nog niks gaat veranderen ze jou als vriendin kwijt zijn.
    Dat gaat heel moeilijk zijn voor jou, je wilt ze niet kwijt.
    Maar als ze zo doen zou ik echt met de vriendschap stoppen.
    Zeg het hun dus, dat ze nog 1 kans krijgen & als er dan nog niks verandert zou ik met hun breken.
    Hopelijk veranderen ze & anders heel veel succes met het vinden van andedere vrienden. <3
    Uhmm... Heb jij Ulfindo echt laten vallen? Sorry, ik wil me er niet mee bemoeien maar vroeg het me af.

    ja en naar mijn weet zonder reden

    Zo ging mijn voormalige beste vriendin ook ineens om met een andere vriendin waarmee we veel omgingen, en begonnen ze over mij te kletsen en uiteindelijk dumpten ze mij.

    Ach joh, beter af zonder die twee moet je maar denken! Komt goed!


    ars moriendi

    Ulfindo schreef:
    Jij hebt tegen mij ook gezegt dat ik je beste vriendin was , Asje , allerbeste vriendin en jij hebt mij ook laten vallen
    op het moment dat ik je het meest nodig had
    en door da gij mij liet vallen
    heb ik niemand meer

    als zij jou nu laten vallen dan lijken ze heel erg op jou
    en dan weet je eens hoe het voelt


    Weet je laat me met rust !!! Aub ik ben het echt beu!

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:34 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Chocolicious schreef:
    Ik zou nog eens met hen praten, de laatste poging.
    Zeg hen nogmaals dat je het zo echt niet meer fijn vindt.
    En zeg dat als er nu nog niks gaat veranderen ze jou als vriendin kwijt zijn.
    Dat gaat heel moeilijk zijn voor jou, je wilt ze niet kwijt.
    Maar als ze zo doen zou ik echt met de vriendschap stoppen.
    Zeg het hun dus, dat ze nog 1 kans krijgen & als er dan nog niks verandert zou ik met hun breken.
    Hopelijk veranderen ze & anders heel veel succes met het vinden van andedere vrienden. <3
    Uhmm... Heb jij Ulfindo echt laten vallen? Sorry, ik wil me er niet mee bemoeien maar vroeg het me af.


    Oké bedankt voor advies. En dat ik haar laten vallen heb .. Je moest eens weten wat er allemaal niet gebeurd is , maar is strooi dat niet overal rond zoals haar...

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:42 ]


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    @ Moderators ? Ik weet niet of het mogelijk is maar wil je aub de berichten van Ulfindo verwijderen , want ik wil echt niks meer meer met haar te maken hebben. Wegens problemen in het verleden is het voor mij te moeilijk.Als jullie (mods) een de reden nodig hebben/willen weten(alleen als het echt nodig is) stuur ik dat wel in Pb.


    "Fifty shades of fucked up" ~ Christian Grey

    Zoals ik al zei, eens was ik je beste vriendin, niemand kon ons uit elkaar halen zei je zelf...
    En dan laat je mij vallen en allemaal omdat ik de waarheid gezegd heb en niet meegegaan heb in je leugen.
    Net als je mij hebt laten vallen hebben je vriendinnen nu ook wel door dat je hen evengoed zult laten vallen als je daar zin in hebt.
    Zei weten wat er gebeurd is en weten ook dat je onbetrouwbaar geworden bent.

    Door mij te blokkeren en mijn berichten te laten verwijderen zal je jezelf niet redden.
    Zeg de waarheid en wees nu eens eerlijk tegen iedereen ipv te liegen.
    Je zult het respect van je vriendinnen terug winnen en wie weet kunnen wij dan ook terug door dezelfde deur zonder ruzie te maken.
    Ik reik je voor de zoveelste maal mijn hand maar weet nu al wat je zult zeggen.
    Je leefde in een droom en door je eigen toedoen is het een nachtmerrie geworden, nu is het tijd om wakker te worden en kan je kennis maken met het werkelijke leven.

    BlueWolf schreef:
    Laat ze dit lezen, misschien dat t dan wel aankomt?


    26 - 02 - '16

    uuuhhhmm dat is inderdaad irritant
    maar moest ik jou zijn zou ik ze dit laten lezen
    en als het dan nog niet betert eens kwaad worden op hun ofzo ?
    maar meis het komt wel goed
    je bent jong en vind veel nieuwe vriendinnen
    Succes!