• Ik ben op zoek naar leuke Story's om te lezen, dus denk je dat jou story bij mijn interesses hoort, drop hem dan hier!

    Wat ik niet lees:
    * Tokio Hotel
    * Harry Potter
    * Justin Bieber
    * Verhalen met voetballers
    * One Direction

    De rest eigenlijk wel, Vooral Twilight! (Jasper, Emmett, Edward story's zijn geliefd)

    Dus dump het hier maar en ik neem een kijkje ;)


    We sing because we can't speak anymore.

    Ik hoop dat je van onbekende personen houdt? Helaas, Twilight heb ik niet, vampiers wel, maar daar schrijf ik niet veel aan dus drop ik alleen deze neer:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard


    “Love is a contradiction.”

    Till the world ends - Twilight



    Kittie wordt geadopteerd door Charlie Swan, de vader van Bella. Bella zit in haar depri periode en haar vader probeert haar wat gezelschap op te dringen en gaat op advies van Billy naar een tehuis, hij geeft daarmee gelijk een kind een beter leven, komt Charlie zelf tot de conclusie. Kittie wordt het slachtoffer om als opvrolijk clown te dienen en om Bella te amuseren, oftewel uit haar depri periode te halen. Al snel ontdekt Kittie dat Bella's vader een beetje oppervlakkig is en dat hier veel meer aan de hand is. Wat Kittie niet weet, is dat het hier om een eeuwenoude strijd gaat tussen vampieren en wolven. Hoe red ze zich hier uit? Of is de rode gedaante die zij telkens ziet, haar eindlot?


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    ^^ Was ik al in begonnen, moest alleen nog verder lezen, ik ga zeker verder lezen!


    We sing because we can't speak anymore.

    Lees je de Hongerspelen?
    klik

    Ik heb drie verhalen met onbekende personen. (:
    Ladies, Bugs & Ladybugs, This is War & Klaprozen. Misschien vind je daar iets leuks tussen. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Onbekende personen.
    Before you let me go.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 16:18 ]

    My silence says more then my words


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Een verhaal waar ik erg trots op ben, lijkt eigenlijk gewoon over onbekende personen te gaan.

    img]http://data.whicdn.com/images/8678866/tumblr_ljfo8bsbAc1qfaoo2o1_500_large.jpg?1302433907[/img]



    I will never let you fall
    I'll stand up with you forever
    I'll be there for you through it all
    Even if saving you sends me to heaven


    Even if saving you sends me to heaven • Alex Gaskarth

    ~ ~ ~ ~

    Over het geloven in het onmogelijke, het zien van het onzichtbare en het horen van het geruisloze. Over gevallen Engelen die opnieuw moeten leren lopen en over loslaten van de personen waar je je aan vastklampt.

    Kan evengoed over onbekende personen gaan (:


    Olive



    Niet alle prinsessen zijn de gelukkigste wezens op aarde. Er zijn er ook die opgesloten worden in een toren, wachtend tot ze uitgehuwelijkt worden aan de één of andere graaf...



    Een verhaal over een gearrangeerd huwelijk tussen een onwillige prinses en een tot nog toe mysterieuze graaf.


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?


    "Noem me geen Lily." zei ze met een gepijnigde blik in haar ogen.
    Er trok een rilling over mijn rug door de toon waarop ze het zei. "Waarom niet? Waarom mag ik je geen Lily noemen?" Even sloeg ze haar ogen neer, daarna keek ze naar de muur naast zich, mijn blik ontwijkend. Ze sprak, haar stem gevoelloos en koud. "Lily is dood."

    Link

    En verder raad ik je zeker Doyl van Revelations aan! :]

    Heb een nieuwe story!!

    Los jij deze moord als eerste op?



    Het is het jaar 2014 en president Barack Obama is voor de tweede keer herkozen tot president. In zijn eerste regeerperiode heeft hij veel vrede gebracht in de wereld. Nu probeert hij China ook onder dit vredesverdrag te krijgen, maar was dat misschien één brug te ver?

    Op de dag van de vergadering, wordt hij vermoord en het Witte Huis is in rep en roer.
    Twee agenten krijgen de speciale opdracht om deze moord zo snel mogelijk op te lossen. Kate Wilson en Jack Lumper zijn twee ervaren FBI agenten en werken sinds een jaar samen.


    Dat moet lukken, maar ben jij ze sneller af? Bij dit verhaal krijgt de lezer een speciaal logboek met alle informatie en bewijsstukken die er op dat moment zijn over de moord. De lezer krijgt soms wat extra bewijsstukken om de speurtocht nog spannender te maken!

    Dus wie lost dit als eerste op?

    De link!


    Remember: Happiness is a way of travel, not a destination - Roy Goodman

    Ik geloof dat je mijn storie's (Someone to fall back on. •Jacob Black en Perfection. [Twilight related] [14+] ) al leest, toch? (krul)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 13:57 ]


    some relationships are like glass, it's better to leave them broken then by hurting ourselves putting it back togheter.

    Volgens mij lees je de mijne al:$


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Kijk op het profiel van Pemberley en klik dan op het verhaal We will survive
    Gaat over de Hongerspelen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Fantasy, Actie, Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.