• Ik ben op zoek naar leuke Story's om te lezen, dus denk je dat jou story bij mijn interesses hoort, drop hem dan hier!

    Wat ik niet lees:
    * Tokio Hotel
    * Harry Potter
    * Justin Bieber
    * Verhalen met voetballers
    * One Direction

    De rest eigenlijk wel, Vooral Twilight! (Jasper, Emmett, Edward story's zijn geliefd)

    Dus dump het hier maar en ik neem een kijkje ;)


    We sing because we can't speak anymore.





    Link in plaatje :)
    Vittoria; Een vreedzame wereld met perfecte balans.
    Dit alleen door de legendarische Diamond of Balance, die millenia geleden
    door de 3 Fates is gecreëerd.

    Op een kalme winterdag wordt deze balans verstoord, waardoor de zon compleet van de hemel verdwijnt.
    Paniek breekt uit. Gebeden worden niet gehoord.
    Vittoria is een grote chaos.

    Niet lang hierna, in The Forest of Ce Dubh, verscheen een spookachtig meisje. Clotho, de eerste van de 3 Fates.
    In haar hand heeft ze een ronde, witte steen, met een gekleurd pentagram er ingekerft.
    Het enige wat Vittoria nu nog kan reden.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    http://www.quizlet.nl/stories/15881/dag-mooie-zwarte-jongen/

    Een verhaal over een meisje ' Alicé' die verliefd word op een afrikaanse jongen 'Guban'.
    Een verhaal over cultuurverschillen en racisme (:


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    People can be fragile as glass
    Een verhaal met Jasper (:


    "No one asked your opinion, you filthy little Mudblood."



    Alle Dorpelingen zijn bang voor Villa Verena, ook we de vervloekte villa genoemt. Als de jonge Safier dood gevonden word, en de oorzaak niet bekend is, gaat de jonge reporter Sasja op onderzoek uit. Langzamerhand komt ze achter de waarheid van het huis en de familie van Safier. Maar hierdoor komt haar eigen leven ook in gevaar.

    Collapse [ATL]



    Ze was betrouwbaar en een goede luisteraar.
    Maar zoveel problemen kon ze niet aan.
    Niemand ving haar op.

    Het meisje dat bezweek onder andermans problemen.


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Sophie en Chloë. Twee meisjes van vijftien die alles hebben wat je je maar kunt wensen op die leeftijd. Een fijn leven, leuke vrienden, gezellige familie. Ze doen hun best op school en halen goede cijfers. Ze hebben een perfect lichaam en genoeg jongens die ze leuk vinden.
    Ze zijn al samen sinds hun geboorte en weten alles van elkaar. Maar is het ook mogelijk om iets verborgen te houden voor iemand die je al zolang kent en alles van je weet?



    http://www.quizlet.nl/stories/54197/i-will-do-this-for-you-soph/

    Als je van James Phelps houdt, moet je maar even op mijn profiel kijken. (;


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Letters
    “Even if we are miles apart, our letters will keep us together. And when our families don’t allow us to send letters anymore, we’ll send them in secret.” – William Darcy
    “But, will our love survive this?” – Jane Gardiner
    “It will, and if it doesn’t, I’ll kill the person who steals you from me.” – William Darcy

    One dance made them friends
    A few letters made them fall in love
    But will a war between their families
    ruin everything they have?

    Als Jane en William elkaar ontmoeten op een bal lijkt het alsof ze voor elkaar gemaakt zijn, er is maar een probleem, afstand. Ze besluiten adressen uit te wisselen en elkaar te schrijven, zo worden ze beste vrienden, en zelfs geliefden. Dit gebeurt allemaal in het geheim, geen idee waarom, maar het gedacht dat iemand erachter kwam was vreselijk. Want, trouwen uit echte liefde is een grote luxe in het Londen van de negentiende eeuw.
    Wanneer William op een bal toevallig zijn geliefde en haar familie tegenkomt slaat alles om. Zijn familie en de hare zijn gezworen vijanden voor het leven. Zal hun liefde dit overleven?

    ×Achternamen komen van Pride and Prejudice, gelijkenissen in verhaallijn en personages kunnen voorkomen aangezien de foto’s van de personages Elisabeth Bennett en Fitzwilliam Darcy komen.


    ©SkyHigh

    [ bericht aangepast op 26 juli 2011 - 17:54 ]


    comfort in c h a o s

    Kiss and Tell

    Sierre Walkers is al jaren beste vrienden met Chris Miller, alleen ze weet niets van hem. Ze is streng opgevoed en mag alleen naar klassieke muziek luisteren en blousjes en rokjes dragen. Het enige waar ze minder streng op is, is dat ze met Chris om mag gaan. Ze denkt dat hij op een muziekschool zit en nu op vakantie is, maar is dat wel zo?

    De link

    Enige nadeel; hij heeft al 59 delen (:


    Destroy what destroys you.

    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Deze is nog maar net bezig. Er zijn nu 7 hoofdstukken van telkens 400-500 woorden.


    The truth of our friendship (Twilight)

    Nessie ontdekt dat ze verliefd is op haar beste vriend Jacob. Omdat ze hun vriendschap niet wil verpesten negeert ze haar gevoelens. Maar of dat wel zo een goed idee is? Ze date andere jongens maar kan Jake niet vergeten. Gelukkig kan ze alles kwijt aan haar nieuwe beste vriendin. Of toch bijna alles, want het fiet dat haar ouders vampier zijn en Jacob weerwolf kan ze aan niemand kwijt. Maar wat als haar vriendin zelf ergere problemen heeft?




    Deze heeft wel al vrij veel hoofdstukjes (60-tal) van ongeveer 500 woorden :)



    We've waited long enough to be happy


    Mijn kijk op de ontmoeting van Alice en Jasper. Hoe ze elkaar leren kennen en hoe ze uiteindelijk beslissen om naar de Cullens te gaan.
    Mary Alice Brandon wordt wakker in een heel nieuw lichaam, een vampierenlichaam. Van haar mensenleven kan ze zich niks meer herinneren. Eén ding weet ze zeker, de onbekende blonde jongen uit haar visioenen wil ze leren kennen. Daar begint haar zoektocht naar 'haar' Jasper Zal ze hem vinden? En veel belangrijker, zal hij bij haar blijven en zullen ze samen de mysterieuze Cullens vinden? Een romantisch verhaal over de zoektocht naar liefde en vriendschap.



    Deze is wel el afgelopen...

    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt en dat het je bevalt!
    Op mijn profiel staan ook nog Stand Alones :)
    Thanks (bloos)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy


    Paperbag Princess • Fantasy • Romantiek • Onbekende personen • 16+ • klik op het plaatje voor het verhaal <3


    De zestienjarige Florence had alles... Misschien had ze wel niet het aanzien, de populariteit... maar ze was gelukkig in haar leven met een beste vriendin en een vriendje. Haar leven was de zomer, tot de zon plotseling verdween en hij het uitmaakte... Volledig in de knoop valt ze in de armen van iemand die ze beter nooit had kunnen tegenkomen...


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.



    Forever is a long time (Leah Clearwater=>Twilight)

    Het is een verhaal over Leah Clearwater na Breaking Dawn.


    Alis volat propriis




    Als een klas van de middelbare school op excursie gaat naar Parijs, loopt dat anders dan dat ze verwachten. Eén voor één verdwijnen de leerlingen, terwijl niemand in de bus dit merkt. Ze komen terecht in een vreemde wereld, waar de dimensies elkaar overlappen. Al vrij snel ontdekken ze dat ze van dimensie naar dimensie kunnen reizen door zwarte gaten. Maar wie of wat heeft hen naar deze wereld gestuurd? Wat is de Mist die Sora, één van de leerlingen, beweert te zien?
    Zes van hen zullen het pad van het Licht bewandelen, zes van hen zullen het pad van het Duister bewandelen. Maar wie zal er winnen? Zij of de wereld waarin ze zijn beland?

    'Ik wil naar huis,' zei ze kleintjes. Het was eruit voor ze er erg in had.
    Negen paar ogen keken haar aan en Christy zag dat iedereen precies hetzelfde als zij had gedacht, maar dat zij het voor hen allemaal uit had gesproken.
    Mitch stond op en ging naast haar zitten. Hij legde een hand op haar schouder. Christy voelde zijn hand trillen, maar ze was hem dankbaar. Het was fijn om te voelen dat ze niet alleen was.
    'Wij allemaal, Christy,' zei hij. 'Maar we weten niet hoe. Het enige wat we nu kunnen doen is vechten om te overleven. We gaan voedsel zoeken, we gaan water zoeken, ookal ziet het eruit alsof we dat nooit kunnen vinden. Het zal moeilijk worden, maar het is het enige wat ons te doen staat.'


    ~ Onbekende personen
    ~ Fantasy/romantiek/drama/avontuur
    ~ 27 hoofdstukken + personagebeschrijving, in de maak.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.


    Holding On


    AM staat voor Automutilatie.
    Automutilatie staat voor zelf-beschadiging.
    Dit kan op elke manier zijn, de meest voorkomende is snijden.
    Ik raad iedereen die dit onderwerp triggerend vind af dit te lezen.

    _________

    Cause, they don't even know you.
    All they see is scars.
    They don't see the angels
    living in your heart.
    Let them find the real you,
    buried deep within.
    Let them know with all your heart,
    that you are not your skin.


    Soundtrack.