• In dit topicbespreek ik de ruzie tussen mijn vriendinnen en mij.
    Giister avond laat besloot 1 van de 3 tegen me te gaan praten en we hadden op een plein afgesproken vandaag om 2uur. Om het 'uit te spreken.' Dus ik ging naar dat plein en gelukkig kwam ze. Alleen toen zei ze op gegeven moment : "Ja ik wil gewoon nadenken tot na de vakantie." Ik dacht zo van man dat is f***ing zes weken D: En toen zei ik "Misschien zijn we gewoon niet zulke goeie vriendinnen dan." En toen zei ze "okee en liep ze weg." En daarvoor had ze vertelt dat ze met die andere twee vriendinnen had afgesproken een 'pauze' in te lassen. Wat er op neer kwam dat ze niet meer tegen mij gingen praten. En ik zo van ; "En waarom zei je dat dan ook niet tegen mij?" Zij zo ; "Ja waarom moet jij dat nou weten." Ik dacht zo van ; Misschien omdat het net een soort belofte is om mij te negeren? En ze zei dat ik me aanstel ? Omdat ik zei wat ik voel en omdat ik t nogal lullig vond allemaal.
    Vinden jullie dat ook? Ik heb besloten geen vriendinnen meer te zijn met ze.

    Ik weet te weinig van jullie, van jullie ruzie en van jullie vriendschap om het totaalplaatje te kunnen beoordelen, maar die afspraak vind ik ronduit achterbaks en ze hadden op z'n minst het lef mogen hebben om het jou gewoon te zeggen.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Veel plezier, ik ben blij dat ik om zulke dingen geen problemen maak XD

    Mja, ik zou ze ook gwn dumpen ;)


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik weet het niet precies. Ik vind die vriendinnen maar een beetje vreemd als ze een pauze inlassen. Je bent vrienden en als je uit elkaar groeit is het klote, maar een pauze helpt daar niet mee.


    Hope goes lost but never dies.