• Door al die topics over 'lengte' moest ik hier aan denken. Yes I am dirty-minded.

    Een vriendin van me heeft het laatst uitgemaakt met haar vriendje, en hij deed daarna echt heel kut. Dus zij zat hem belachelijk te maken, met name met zijn 'lengte' if you know what I mean. Maar een vriend van ons -een jongen- vond dat zielig en zei dat ze daar niet mee moest spotten.

    Later:
    Hij: Maar hoeveel heeft hij dan?
    Zij: 14 cm.
    Hij: HAHAHAHAHAHA Dat is echt heel weinig :'D

    Dat vond ik even grappig (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ergens wel zielig voor hem, maar als hij echt kut deed tegen je vriendin is het zijn verdiende loon. :Y)
    Maar HAHA, idd grappig dat die vriend hem later dan wel uitlachte! xD


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Teehee :3


    I don't necessarily agree with everything I say.

    Oke.


    We accept the love we think we deserve.

    Claw schreef:
    Oke.

    Uhu :'D


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik vind niet eens dat je dit mag plaatsen als je niet gewoon durft te zeggen dat je het hebt over de lengte van een penis :W


    -

    Namaste schreef:
    Teehee :3


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genius schreef:
    Ik vind niet eens dat je dit mag plaatsen als je niet gewoon durft te zeggen dat je het hebt over de lengte van een penis :W

    Just keeping it clean. Daar heb ik geen problemen mee heur.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Sweeney schreef:
    (...)
    Just keeping it clean. Daar heb ik geen problemen mee heur.

    K


    -

    En stiekem heeft die vriend een kleinere en weet ie niks beters te zeggen.. (:
    Voor hoever ik goed op heb gelet bij biologie is 14 het gemiddelde.. (nerd)

    Ten eerste is dat zo klein? :'D en ten tweede; wat een bitch dat ze zit te lullen over de lengte van z'n l*l. (cat) Omg, kom op zeg.. Kan ze hem niet met iets anders pesten? :'D


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Dat is dan ook de eerste keer dat ik hoor dat dat klein is, maar goed.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik heb mijn vriendje eens gevraagd om z'n ding te meten, maar het lukt me maar niet om hem over te halen (cat)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 20:56 ]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hobbelpaard schreef:
    Ik heb mijn vriendje eens gevraagd om z'n ding te meten, maar het lukt me maar niet om hem over te halen (cat)

    Dat heeft ie allang gedaan voor jij dat vroeg.. :')

    Euh, was 14 cm niet normaal, aan de grote kant zelfs? Ach, de dikte is belangrijker dan de lengte :Y)


    Olive

    Bij mijn weten was 14cm juist normaal, en zelfs iets meer dan het gemiddelde..
    En dat joch kan wel lachen, maar ik durf te wedden dat er in zijn broek nog een kleinere penis te vinden is.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.