• Voor school moeten wij dertig uur Maatschappelijke Stage doen
    Nu gaan een vriendin en ik samen naar een kinderopvang of zo, en daar met die kindjes spelen, en voor hen speelgoed uitdelen (:
    Ik heb er echt zin in!

    Hebben jullie ook Maatschappelijke Stage? Of al gedaan?
    Zo ja, wat dan? :Y)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Ik moet nog iets kiezen maar ik heb geen flauw idee wat ik zal gaan doen. :'D

    Nee :Y) Wel stage gedaan in Kinderopvang omdat het bij mijn opleiding hoort. :) Ik hoop dat je niet snel hoofdpijn krijgt. Veel plezier :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Jep, ik moest vorig jaar 42 uur doen en ik heb leiding gegeven bij de scouting, en dat was heel erg leuk (:


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Ik was brugklasbuddy vorig jaar, dus ik hoefde geen stage te doen. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Ik heb op een BSO maatschappelijke stage gedaan en in een bejaardentehuis. En kinderopvang is echt niet alleen met kindjes spelen hoor (joehoe) *doet opleiding tot kinderopvang leidster*


    -

    Ik moet dat eigenlijk ook, maar ik doe het niet want ik vind het dikke onzin.
    Moet ik beetje in mijn vrije tijd gaan werken terwijl ik er geen eens geld aan verdien, ik heb wel betere dingen te doen zoals werken aan school.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet niet zeker of ik het moet doen, ik hoop het niet. Die hele maatschappelijke stage slaat nergens op. Waarom zou ik iets voor de maatschappij doen, die doet ook niets voor mij. En wanneer moet ik het doen, ik heb amper tijd voor mijn hobby's met school en werk.
    Wat ik wil doen zou toch niet mogen. Ik zou het liefst iets met dieren/natuur doen maar dat mag niet het moet met de mens zijn. Belachelijk.

    Begrijp me niet verkeert, ik wil best vrijwilligerswerk doen. Maar wel als ik tijd heb en iets dat ik leuk en belangrijk vind, niet wat zij leuk en belangrijk vinden.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik deed hem vorig jaar. Heb in de zomervakantie meegedaan aan kindervakantieweek. Was ik leidster van een groep en deed ik mee met de kinderen spellen en hutten bouwen. Was heel erg leuk, en ik kon het in 1 week doen.


    <3

    Ja, was echt hilarisch. Bij het NJK wedstrijdzwemmen.

    Ja, ook op de kinderopvang. Ik heb aan de lopende band vliegtuigjes gevouwen:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Moest ik vorig jaar :'D toen ging ik bij de schoolkrant (krul)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Volgende week ik ga ik beginnen, bij een naschoolse opvang. Kinderen van de basisschool, dus. Maar het lijkt me ook wel spannend. Ik moet maar twintig uur.


    OTP: won't stop 'till we surrender...

    Ja, 1 keer bij de sportschool, waarbij we de helft van de uren mochten smokkelen van die vrouw. En 1 keer ging ik mee op kamp met de bruggers, dat mocht daar ook voor tellen (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    Ik moet dat eigenlijk ook, maar ik doe het niet want ik vind het dikke onzin.
    Moet ik beetje in mijn vrije tijd gaan werken terwijl ik er geen eens geld aan verdien, ik heb wel betere dingen te doen zoals werken aan school.

    Als wij het niet doen krijgen we onze diploma niet. O.O

    Nee, hoefden wij niet. De kinderen die nu in de 4e zitten wel, hehe.


    Today will be Girl's Day party with you~