• Door al die topics over 'lengte' moest ik hier aan denken. Yes I am dirty-minded.

    Een vriendin van me heeft het laatst uitgemaakt met haar vriendje, en hij deed daarna echt heel kut. Dus zij zat hem belachelijk te maken, met name met zijn 'lengte' if you know what I mean. Maar een vriend van ons -een jongen- vond dat zielig en zei dat ze daar niet mee moest spotten.

    Later:
    Hij: Maar hoeveel heeft hij dan?
    Zij: 14 cm.
    Hij: HAHAHAHAHAHA Dat is echt heel weinig :'D

    Dat vond ik even grappig (krul)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Assassin schreef:
    Ik vraag me af hoe ze het gemiddelde weten.

    Waarschijnlijk uit ziekenhuis berichten ofzo, want ik denk dat de meeste mannen zouden gaan liegen over hun penis lengte als die nogal klein is

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 15:31 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Waarschijnlijk uit ziekenhuis berichten ofzo, want ik denk dat de meeste mannen zouden gaan liegen over hun penis lengte als die nogal klein is


    Ja, daarom vroeg ik het me ook af.


    Your make-up is terrible

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik ben het eens met jou. Wij gaan meisjes ook niet zomaar afkraken omdat ze kleine borsten hebben, dat hoort niet. Dat zeg je niet, dat kan gewoon niet. Heb dan ook het respect tegenover ons.

    -kuch- Da's ook niet waar, ik ken zat jongens die meisjes met kleine borsten belachelijk maken.

    OT: Anyways, ik heb eigenlijk geen idee van hoe groot 't zou moeten zijn, maar 14 cm klinkt klein ;x


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Prongs schreef:
    (...)
    -kuch- Da's ook niet waar, ik ken zat jongens die meisjes met kleine borsten belachelijk maken.

    OT: Anyways, ik heb eigenlijk geen idee van hoe groot 't zou moeten zijn, maar 14 cm klinkt klein ;x

    Je hebt gelijk

    Believe me, het is klein.

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, daarom vroeg ik het me ook af.

    Zouden ze het met omvragen doen zou het gemiddelde nog lager liggen


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okee mensjes, las net de Girlz! & raad eens wat daarin stond? xD
    Juist ja, het gemiddelde. xD
    & dat was 12 tot 15 cm; dus hou maar op met liegen jongens. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:27 ]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    :l serious?
    14 cm is iets boven het gemiddelde.


    I live for the applause, you will die for it.

    Chocolicious schreef:
    Okee mensjes, las net de Girlz! & raad eens wat daarin stond? xD
    Juist ja, het gemiddelde. xD
    & dat was 12 tot 15 cm; dus hou maar op met liegen jongens. :Y)

    Ik lieg niet (bloos)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik lieg niet (bloos)


    Haha, tuurlijk joh. :P
    Nee, ik geloof jou wel. (A)
    Maar in het algemeen wordt er veel over gelogen, geef toe. :Y)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Dat is gewoon zielig.


    Has no one told you she's not breathing?

    Chocolicious schreef:
    (...)

    Haha, tuurlijk joh. :P
    Nee, ik geloof jou wel. (A)
    Maar in het algemeen wordt er veel over gelogen, geef toe. :Y)

    Je hebt gelijk, over het algemeen word er veel over gelogen

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:44 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Delirious schreef:
    Dat is gewoon zielig.

    Ik vind het een gepastte tegenactie, als hij haar zoveel pijn doet kun je een wraak reactie verwachten. En als een jongen ergens niet tegen kan is het een belediging over zijn lul lengte

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 18:43 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik heb iemand die het kan bewijzen dus je kunt het beter geloven ja (bloos)
    Maar idd, over het algemeen word er veel over gelogen


    :P Voila. :Y) Maarjaa, zo zijn jullie gewoon. :P Neee, meisjes zullen op sommige gebieden ook wel zo zijn. Ik natuurlijk niet. (A) ;)


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Chocolicious schreef:
    (...)

    :P Voila. :Y) Maarjaa, zo zijn jullie gewoon. :P Neee, meisjes zullen op sommige gebieden ook wel zo zijn. Ik natuurlijk niet. (A) ;)

    Ach liegen we niet allemaal van tijd tot tijd om ons beter te voelen, dat is de vraag van vandaag :W


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ach liegen we niet allemaal van tijd tot tijd om ons beter te voelen, dat is de vraag van vandaag :W


    Haha, dat is waar. :) Ik wil die mod-smileys ook!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Ik vind het een gepastte tegenactie, als hij haar zoveel pijn doet kun je een wraak reactie verwachten. En als een jongen ergens niet tegen kan is het een belediging over zijn lul lengte

    Nou, ik niet.
    Je mag dan wel kwaad zijn en schelden en zo voort, maar bezig zitten over uiterlijke kenmerken, dat vind ik zielig. Dat is zo iets typisch als het uitgaat: "Bah, hij kon toch echt niet kussen" of "Och ze had toch geen tieten". Allemaal dingen die je nooit zou zeggen.
    Like I said, scheld met wat je wilt, maar niet met zo iets, dat vind ik gewoon zielig.


    Has no one told you she's not breathing?