• Ik zit op dit moment een geestenstory te schrijven, mijn licht is uit en het enigste licht is de maan en de pc. Plotseling zag ik iets bewegen bij het raam en ik schrok me absoluut kapot, het leek op een hand die langzaam naar boven gleed. Bleek het een mot te zijn -.- Fijn.


    Olive

    haha! Leuk toch, je zit al helemaal in de mood voor je story!

    Dan schrik je echt ja.
    Ik was vandaag in een spinnenweb gelopen en inene voelde ik die spin op mn elleboog zitten, ik flipte hem helemaal in de apotheek en ik voel die spin nogsteeds kriebbelen. Dat was mijn schrik moment. 8D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mile schreef:
    haha! Leuk toch, je zit al helemaal in de mood voor je story!


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    NYC schreef:
    Dan schrik je echt ja.
    Ik was vandaag in een spinnenweb gelopen en inene voelde ik die spin op mn elleboog zitten, ik flipte hem helemaal in de apotheek en ik voel die spin nogsteeds kriebbelen. Dat was mijn schrik moment. 8D


    Dat is nog eens een horrorverhaal :') Iew, spinnen.


    Olive

    Devin schreef:
    (...)

    Dat is nog eens een horrorverhaal :') Iew, spinnen.

    Hahaha ja je zou er bijna slapelozenachten van krijgen hè. Hahaha nee t was heel vies want hij was echt nog best groot ook. Spinnen zijn echt 1 van de engste beesten die ik ken!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Haha dat heb ik ook wel eens.. Dan ben je zo bezig met dat geesten-gedoe dat elke beweging gewoon eng is, haha!


    Forever.

    Haha. (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Snuggly schreef:
    Haha dat heb ik ook wel eens.. Dan ben je zo bezig met dat geesten-gedoe dat elke beweging gewoon eng is, haha!


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ocharme jij zeg :'D Hahaha.

    Ik zou me ook echt kapot schrikken. :'D
    Het is trouwens enige, ipv enigste. Moest ik even zeggen. :3


    your eyes are like stars in the night.

    Ik was laatst een boek aan het lezen en dat meisje zag een demonisch gezicht in haar spiegel. Ik zat naast een spiegel en zie heel dat gebeuren dan helemaal voor me.... Dus schrok ik me rot van een pluk van m'n haar dat bewoog XD


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik heb het altijd met horrorfilms. Dan wéet ik gewoon dat er een schrikmoment komt, maar ik schrik alsnog x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik vind al die beestjes ook echt niet leuk. Laatst zag ik een spin toen ik uit de douche kwam, ik gilde de hele straat bij elkaar. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Vorige week had ik het met een vriendin over geesten. Ze zei 'er zit er een naast je, ik voel het.' Dus wij helemaal lachen... Valt plots het achterste fotolijstje uit mijn kast kapot op de grond. En precies daar in zat een foto van een vriendin van mij die overleden is. Toen waren we wel stil... :')