• Ik ben benieuwd wie het nog kent ;$
    Moest er gisteren opeens aan denken toen mijn pa Little Richard - Tutti Frutti aan het luisteren was. Dat liedje komt namelijk voor in die film url=http://youtu.be/lLNqNaKtEY0]Klik[/url.

    Ik zat weer eens te kijken en te luisteren naar de liedjes ervan en ik vind het eigenlijk nog best wel een griezelige film.. Vooral dit liedje.

    Dus.. Wat vinden jullie ervan? En wie vinden jullie het leukst?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    De karakters komen me ergens bekend voor, maar ik kan me er werkelijk niets van herinneren. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Omg.
    Wtf eigenlijk? Een breudreuster.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 1:11 ]

    Ooh, ja dat ken ik nog! Die keek ik toen ik klein was altijd bij mijn oma, haha. Op een videoband want ze had geen DVD-speler x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Die ken ik nog, hebben ze daar ook geen tweede van?


    Ex astris, sciencia

    Ik ken de karakters en alles ,maar ik herinner mij echt niks.


    Shoganai i ne~

    Bronte schreef:
    Die ken ik nog, hebben ze daar ook geen tweede van?


    Ja ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Was een van mijn lievelingsfilms. :Y)
    Heb het nog op video. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wiarda schreef:
    De karakters komen me ergens bekend voor, maar ik kan me er werkelijk niets van herinneren. (cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Och ja! Dat herinner ik mij nog vaag. c: Toen ik op dit topic klikte dacht ik echt: "Wtf? Een broodrooster?"

    Jap, die ken ik, hebben we op video ergens liggen. Hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb nog wel een videoband ervan en ik haat het serieus (cat)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:14 ]


    Pretty is just a pretty word.

    ben ik de enige die het echt niet kent?


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Wiarda schreef:
    De karakters komen me ergens bekend voor, maar ik kan me er werkelijk niets van herinneren. (cat)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Omfg, die films vond ik helemaal het einde vroeger! (:


    The truth may be orange!

    Haha, dat klinkt stiekem zo grappig. Die heb ik vroeger ook wel gezien, ja. (:


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the