• Vriendin van Louis, een zusje van Liam. Liam vindt het maar goed, maar heeft wel één voorwaarde: Geen seks. Maar wat als Liam uitvindt dat ze zwanger is? Hoe gaat hij reageren? Vriendin Liam, een zusje van Zayn. Zayn vindt alles goed, kom op, Liam is schattig en beschermend. Maar wat als Liam vreemdgaat met Danielle? Gaat Zayn voor zijn zusje of toch voor zijn beste vriend? Zayn's vriendin, een zusje van Harry. Harry is heel beschermend en houdt haar van de wereld van jongen. Harry wilt zelfs niet dat een jongen nog naar haar kijkt, laat staan met Zayn daten. Wat gaat hij doen als hij er achterkomt? Harry's vriendin, de tweelingzus van Niall. Niall vond het eerst wel oké dat zijn zusje met hem uitging, maar als Harry compleet dronken wordt en dan vreemdgaat, wilt Niall absoluut niet dat ze nog met hem omgaat. Maar toch gaat ze nog met Harry, zonder dat Niall het weet. Niall's vriendin, een zusje van Louis. Louis vindt het maar niks dat ze samen zijn en doet er alles voor om ze uit elkaar te halen. Toch luistert ze niet naar Louis en gaat gewoon met Niall om.

    Rollen:
    meisjes:

    - Liam's vriendin - Marie-Anne Malik Daddario
    - Zayn's vriendin - Chayenne Rose Styles Casiramos
    - Vriendin Harry - Megan Horan Erestor
    - Vriendin Niall - Leah Gisele Tomlinson Evolution
    - Vriendin Louis - Ophelia Annabelle Payne Phrases

    De jongens:
    - Zayn Javadd Malik - Walsh
    - Harry Edward Styles - Butera
    - Louis William Tomlinson - MYxLoubear
    - Niall James Horan - quin98
    - Liam James Payne KiliOfDurin

    - Reservering blijven 24 uur.
    - Geen perfecte personages.
    - Minimaal 115 woorden per post
    - Melden als je langer weg bent.
    - OOC tussen haakjes of spoiler
    - Geen ruzie OOC wel IC
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen ik, Daddario maak de topics aan, tenzij ik er iemand anders voor wijs.


    * Dit is een nieuw rollentopic, waar alle sterretjes op staan zijn van de mensen van wie ik nog niets heb gehoord of ze hun rol terug willen hebben. Je kan alvast een bepaalde rol reserveren, als die iemand het niet wilt - krijg jij die rol.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 19:23 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik zou graag mijn rol terug willen :) Bedankt voor het melden


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Ik ook. Bedankt voor het melden.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Liam :D ik post hem zo


    Bowties were never Cooler

    Rol: Leeyum
    Naam: Liam James Payne
    Leeftijd: 20 [29 Augustus 1993]
    Nationaliteit: Brits, Wolverhampton
    Karakter: Op het eerste gezicht is Liam een rustige, stille, zorgzame en terughoudende jongen. Hij denkt veel en ziet vaak ook de risico's goed in van de idiote plannen van zijn vrienden. Hierdoor komt hij vaak vaderlijk over. Als je hem beter leert kennen wordt hij juist nog best grappig, druk en een echte jongen, en dan leer je ook zijn dappere, liefdevolle kant kennen. Hij gaat voor degenen die zijn vertrouwen hebben gewonnen door het vuur en hij zou zelfs sterven om degenen te redden om wie hij echt geeft. Hij blijft over het algemeen gigantisch rationeel en recht door zee tot op het bot... Tot je aan zijn dierbaren komt, dan ontwaakt zijn leeuwenhart en moet je je bergen.
    Liam is een doorzetter. Je krijgt hem er niet zo snel onder. Hoe rationeel hij soms ook kan zijn, een kans is een kans en niet geschoten is altijd mis, toch! Hij houd ook heel erg van sporten en is nooit te beroerd voor een potje voetbal.Zeker met zijn vrienden vind hij dit altijd wel leuk.
    Uiterlijk:




    Liam is 1,77 lang. Hij heeft een lichte huid met een aantal moedervlekken en tatoos. Hij heeft grote bruine puppy ogen en is nog wel redelijk gespierd. Zijn haar is licht bruin en krullerig, al zet hij het meestal met wat wax omhoog zodat het er iets minder pluizig en krullerig uitziet. Liam doet veel aan sport en dat zie je goed terug in zijn lichaam. Hij is goed gespiert en heeft een sixpack, al showt hij die niet veel. Ook heeft Liam vaak een klein stoppelbaartje omdat hij zich is vergeten te scheren.
    Extra: Liam heeft een vreemde fobie voor lepels en houd erg van Disney. Hij heeft een hondje genaamd Loki van wie hij erg veel houd. Liam heeft ook twee oudere zussen en een jonger zusje en is vrij close met zijn familie. Hij komt daarom ook nogsteeds graag thuis als hij kan.
    Hij vind het niet geweldig dat Phee een relatie heeft, maar hij vertrouwt Louis wel. Toch heeft hij er een onbuigbare regel aan gehangen: Geen sex. Zijn zusje is daarvoor gewoon te jong en hij wil niet dat ze er te snel induikt, zelfs al is het met haar vriendje en een bekende van hem.
    Zelf heeft hij een aanzoek gedaan aan zijn vriendin tijdens een optreden op haar verjaardag en is nu met haar verloofd.


    Bowties were never Cooler

    Naam: Louis W. Tomlinson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk:


    Innerlijk: Louis is een vrolijke, spontane jongen die leeft in het nu. Hij houd van zijn werk, maar natuurlijk ook van zijn familie. Tot nu toe lukt het combineren van die twee prima. Hij is niet erg georganiseerd en dat vindt hij prima. Hij kan soms echt te druk zijn en te snel beslissingen nemen, maar hij blijft daarom wel trouw aan zichzelf.
    Net als ierder ander mens loopt zijn leven ook niet op rolletjes. Hij kan als het er op aan komt dan heus wel serieus zijn.
    Maar hij heeft ook wel eens zijn ag niet. De meeste mensen kunnen dan ook beter uit zijn buurt blijven. Met name de fans. Hij vindt ze wel geweldig, begrijp het niet verkeerd, zij zijn ook de reden van het succes. Maar sommige fans...je snapt het wel. Sommige fans denken ook dat ze alles weten, en ze willen ook alles weten. Nou dat is ookniet altijd fijn.
    Mede daarom wil hij zijn vriendin beschermen tegen de wereld van de paparazzi en de fans. Hij wil haar daar zo min mogelijk in betrekken en de tijd die hij met haar heeft besteed hij meestal ook alleen met haar. Zo min mogelijk aan de handtekeningen en fotos, dat doet hij wel een andere keer. Hij geniet elke seconde als hij samen met zijn vriendin is.
    Het is dan ook jammer dat Liam niet een 'fan' is van hun relatie maar ach. Gelukkig doet hij er niet al te moeilijk over. Hij beschouwt Liam ook eigenlijk niet als toekomstige familie maar gewoon als lad.
    Extra: 'Ookal is zijn vriendin zwanger, hij verlaat haar niet. Hij vind het niet goed dat Niall met zijn zusje date omdat hij hem wil behoeden voor de problemen die hij nu heeft' (citaat)

    (ik denk dat hij wel klaar is :$$)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 14:37 ]


    Gotta get, gotta get out of my head <3

    Als Butera niets van zich laat horen wil ik Harry wel. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik wil me rol wel terug ^^

    Ohja, Marie. Roth went Evolution c:


    That is a perfect copy of reality.

    als Erestor niks van zich laat horen mag ik Harrys vriendin aka nials zus dan?


    “Destroying things is much easier than making them." Suzanne Collins

    naam:Niall James Horan
    leeftijd: 20
    innerlijkNiall is een lieve jongen die veel lacht en is ook bijna altijd vrolijk. Hij heeft veel humor en je kan heel veel met hem lachen. Niall is ook erg kwetsbaar en kan niet zo goed tegen commentaar, daar wordt die een beetje verdrietig van. Dit komt vooral omdat hij best onzeker is, vooral over zijn uiterlijk hij vindt alleen zijn ogen mooi. Niall is een goede luisteraar en wil vaak mensen helpen al lukt dat het soms niet zo goed, hij blijft het wel proberen. Niall houdt van eten en doet dat ook heel veel, toch komt hij hier niet van aan en blijft hij gewoon dun. Niall heeft een tweelingzus waar hij erg beschermend over is, hij wilt haar altijd beschermen voor alles. Hij geeft heel veelbom zijn tweelingzus en wil niet dat haar iets ergs overkomt
    uiterlijk:


    Extra /

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 9:23 ]

    Ik ga gewoon een nieuwe rol aanmaken :')


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Rol: Zayn's zusje, Liam's vriendin.
    Naam: Marie-Anne Jaleine Malik
    Leeftijd: Achttien, 1-5-1995
    Karakter: Marie is een aardig en sympathiek meisje. Ze wilt het beste voor iedereen, maar heeft erge stemmingswisselingen. Het kan nog erger zijn als ze haar pillen niet in heeft genomen, dus die probeert ze regelmatig in te nemen. Het kan zijn dat ze soms te overdreven reageert, maar zo is ze eenmaal. Marie is een behulpzaam iemand, ze kan veel dingen tegelijkertijd als dat echt nodig is.
    Marie heeft een passie voor muziek, maar wilt niet beroemd worden met haar passie, ze wilt een goede toekomst en graag werken in de Verenigde Nations. Ze kan de piano en de gitaar bespelen.
    Uiterlijk:



    Extra: Ze is verloofd met Liam, sinds haar verjaardag. Als haar achttiende verjaardag cadeau wilde ze drie specifieke tattoo’s.Set van tattoo’s. Ze heeft als enige van haar familie een ander geloof, al is ze er niet streng aan.


    Ik heb haar wat aangepast.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    JustLovegood schreef:
    als Erestor niks van zich laat horen mag ik Harrys vriendin aka nials zus dan?


    Ze heeft haar rol terug genomen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ik wil graag mijn rol weer terug. :')


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”

    Rol: Vriendin Harry, tweelingzus van Niall
    Naam: Megan Horan
    Leeftijd: 19 jaar oud.
    Uiterlijk:



    Innerlijk: Megan is een gevoelig meisje die zichzelf op de tweede plaats stelt. Ze stelt hoge eisen aan haarzelf en zit er mee als ze dit niet voor elkaar krijgt. Die hoge eisen maken haar erg onzeker. Ze vindt het niet leuk als mensen haar niet mogen dus gaat ze ruzies liever uit de weg. Megan heeft het er dan ook moeilijk mee om Harry zijn vriendin te zijn en Niall's tweelingzus. Het beeld die ze van zichzelf heeft is alleen nog maar slechter geworden door negatieve reacties die ze heeft ontvangen. Gelukkig waren Harry en Niall er om haar op momenten dat ze het moeilijk had op te vrolijken. Dit heeft haar zelfvertrouwen al wel wat verbeterd, maar ze is nog steeds bezig om zichzelf te accepteren. Een van Megan haar hobby's is gitaar spelen. Samen met Niall heeft ze veel gitaarlessen gehad waardoor ze er erg goed in is geworden. Naast broer en zus zijn Niall en Megan ook als beste vrienden. Megan verteld Niall bijna alles.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 8:04 ]


    “My thoughts are stars I cannot fathom into constellations.”