• Ik ga een nieuwe serie maken,ik ben nu terug van kamp en voel me niet goed maar heb wel alle tijd nu om een serie te maken. Ik had gene inspiratie mar ik heb door PersianRose een idee want zij vertelde mij het en ik heb het ietsjes aangepast maraja,ik wil eerst rollen.

    Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
    Verassing 2: BEZET TOMSDICK
    Verassing 3:
    Verassing 4: BEZETPersianRose
    Verassing 5:
    Verassing 6: Bezet KimCupCake

    NODIG:
    Naam:
    Karakter:
    Textje:
    Favoriet van TH:
    Huisdier(1!!):
    Kleur haar:
    Plaatje:


    Rol: 1

    Naam: Paris

    Karakter: Bitchy,lief&betrouwbaar

    Textje: Haay bitches<3.Ik ben Paris en ben 18 jaartjes oud,ja eindelijk volwassen en niet meer afhankelijk van die weirdo's die zichzelf ouders noemen.Mijn hobby's zijn shoppen,uitgaan en zingen.Ik kan ook best goed zingen,maar ik zou nooit beroemd willen woren,al die roddels over je vind ik maar niks.Verder heb ik een hekel aan chocolade en nerds en van vervelende opdringerige jongens.Maar genoeg over mij,ik ben niet zo interessant.Daaagh<3


    Favoriet van TH: Bill<3

    Huisdier(1!!): Kat?

    Kleur haar: Zwart

    Plaatje: [url] http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69818[/url]


    Lalalalalalalala.

    verassing 3 ~!~

    Naam:
    Chantou
    Karakter:
    Lief,Aardig,Koppig,Eigenwijs,Grappig
    Textje:
    Jow wezens, Ik ben duss CHantou,
    17 jaartjes oud, Ik sit al sinds me 6de op streetdance ,maar het meeste freestyle ik ,ik hb het niet so met regels ,ik dans liever op gevoel ,verder hb ik een zware lollyverslafing en haat aan huppels en patsers, EN school natuurlijk ,maarja ..wie niet??
    Shit ,,ik moet gaan ,,
    Buhbaai ,,Take Care Biatch

    Favoriet van TH:
    TOM!
    Huisdier(1!!):
    HOndje
    Kleur haar:
    Zwart
    plaatje:
    http://i226.photobucket.com/albums/dd124/pinkkandy/17.jpg


    Crack a bottle


    Verassing 4

    Naam: Mandy
    Karakter: Heel bitchy als het moet, niet op mijn mondje gevallen, egoïstisch, aardig en spontaan
    Textje: Alohaa dudes! Mandy is de naam. Ik word ook wel eens BlackBitch genoemd. Omdat ik zwart haar heb en ik kan soms een enorme bitch zijn, vooral als het om huppelkutjes gaat. Ik ben niet op mijn mondje gevallen, dus ik geef vaak een grote bek terug. Verder ben ik heel sociaal en met mij kan je een goed praatje maken! Ohnee, mijn ego spreekt weer eens. Ik ben helemaal gek van Tokio Hotel, en dan vooral van Tom. Mijn hobby's zijn zingen, gitaarspelen, krijsen op de muziek met Annelies en shoppen.
    Ik treed ook wel eens op in disco's, wat ik erg leuk vind! Maargoed.. Ik moet gaan bubaaii! xx

    Favoriet van TH: Tom!!
    Huisdier(1!!): Een Duitse Herder
    Kleur haar: Zwart
    Plaatje: http://i62.beon.ru/18/41/34118/51/4458251/x_84de4b54.jpeg


    a figment of your imagination

    MIJN INFO STAAT ER =D


    Lalalalalalalala.

    Jullie zijn jullie uberghaile plaatje vergessen.'

    Ik hb plaatje erbij gedan (A)


    Crack a bottle

    Ik hb plaatje erbij gedan (A)


    IK OOK^^


    Lalalalalalalala.


    2

    Naam: Charissa

    Karakter: bitchy, ego, lief en hyperactief

    Textje: Hoi hoi ik ben Charissa maar noem me maar Bunny of Till, wrm Till wel ik bn fn van TH en Till is een Mix van Bill en Tom en zo noemt bijna iedereen me. Ik ebn mezelf en verander niet!! Ciao.x3

    Favoriet van TH: TOM

    Huisdier(1!!): BUNNY (Tom)

    Kleur haar: Blond

    Plaatje:http://i304.photobucket.com/albums/nn186/uncoofbe/scenehairstyles.jpg


    *He's the one.

    Nou ,,dan wil ik verassing 4 (A)


    Crack a bottle

    Lieverd laat je weten wie de rollen hebben?


    Lalalalalalalala.

    Wtf.. net was 3 nog beset :X


    Crack a bottle

    Whallah ,,,vergeet wat ik hb gesegt , wil je laten weten of ik een rol hb ??(A)


    Crack a bottle

    IKKE ROL 1 x]


    Lalalalalalalala.

    thns schat x'D


    *He's the one.

    Ik heb ook plaatje erbij gedaan^^ En wil je het mij ook laten weten?(A)


    a figment of your imagination