• Ik ga een nieuwe serie maken,ik ben nu terug van kamp en voel me niet goed maar heb wel alle tijd nu om een serie te maken. Ik had gene inspiratie mar ik heb door PersianRose een idee want zij vertelde mij het en ik heb het ietsjes aangepast maraja,ik wil eerst rollen.

    Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
    Verassing 2: BEZET TOMSDICK
    Verassing 3:
    Verassing 4: BEZETPersianRose
    Verassing 5:
    Verassing 6: Bezet KimCupCake

    NODIG:
    Naam:
    Karakter:
    Textje:
    Favoriet van TH:
    Huisdier(1!!):
    Kleur haar:
    Plaatje:

    dankje lieverd;33


    Lalalalalalalala.

    Annelies wil ook ! Info komt ^^

    Naam: Annelies

    Karakter: Lief, spontaan, koppig, snel jaloers, snel verliefd, gevoelig en betrouwbaar

    Textje:

    Haaii peopz <3

    Mijn naam is zoals je misschien wel al door mocht hebben Annelies en ik leef zo een beetje al 16 jaar op deze coole planeet. In mijn vrije tijd doe ik aan shoppe, shoppen, shoppen, weggaan met vrienden, shoppen en nog eens shoppen. Eayh i know, i'm en shop-a-holic maar so what? Iedereen heeft zowel z'n eigen verslavingen. Bijvoorbeeld, bij de ene is dat dansen en bij de andere chocolade, wél bij mij is dat dus Shoppen. Daardoor vind je mij ook erg veel in de shoppingcenters ^^ Maar, okay, voor de rest houd ik nog van m'n vrienden, muziek, Hello Kitty, chocolade en all that stuff. Maar, ik moet maar eens gaan lieverds want ik moet gaan eten!

    Kissez <3


    Favoriet van TH: BILL (H)

    Huisdier(1!!): 1 hond Toshy

    Kleur haar: Bruin

    Plaatje: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=75535


    Annelies erug veel recht hebben op die rol want Kim ook veel rollen in Annelies d'r serie's hebben >,<

    Kiss

    Ikke ook rol ??:X(baby):$(A)


    Crack a bottle

    Lieve dordenkerigge Bitche's van me,willen jullie please NIET gaan smeken om ene rol wnat daar word ik ene beetje chagrijnig van en ik zie heus wel alle reacties dus ik lees heus wel of je der goed genoeg voor bent

    Ikkuu rol wil =D
    Naam:
    Rose (A)
    Karakter:
    Lief, Aardig, Gek, Spontaan en Behulpzaam
    Textje:
    Hey Bitch! Luister goed!

    Rose is de naam van deze chick. Hoe oud ik ben gaat je niks aan. Hobby's heb ik niet en myn humeur is afwisselend. Ik kan best bitchy zyn maar ook lief. Ik heb 1 oudere broer die niet boeit en meer over my heb ik niet te zeggen.

    Byee!


    XxX Rose (A)
    Favoriet van TH:
    Bill & Tom
    Huisdier(1!!):
    1 Pup, Spot
    Kleur haar:
    Zwart
    Plaatje:
    http://images.google.nl/images?hl=nl&q=heartbreaker+clothing&btnG=Afbeeldingen+zoeken&gbv=2


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Oewhh coowl ,,ik bn der niet goed genoeg voor :D(A)


    Crack a bottle

    schat mag JOYCESTAR ook een rol???


    *He's the one.

    schat mag JOYCESTAR ook een rol???

    Mij best ALS ze de info stuurt op haar eigen account


    3

    Naam: Joyce

    Karakter: lief, aardig, bitchy.

    Textje: Halo ik ben Joyce en ik hou van mijn vrineden en uitgaan en ja ik ebn fan van Tokio Hotel, en in het bijzonder Tom. Ik ben mezelf en laat me niet doen, ik moet gaan nu doei.x33

    Favoriet van TH: Tom

    Huisdier(1!!): hond

    Kleur haar: zwart

    Plaatje:http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/scene-hair-4.jpg


    *He's the one.

    nauw schat please dat kint moet er gwn in


    *He's the one.

    Ikkuu rol wil =D

    Info graag? (a)

    BILL wil ik of anders TOM als ik een rol krijge (A)