• Ik ben der gisteravond duss achtergekomen dat je vriendschap kunt verneuken door een avondklok te hbben x3 ,, Whoot ,lkr duidelijk XD Naa kijk:
    Ik was de hele dag dus al in de stad geweest en savonds ding ik weer maar toen met mijn kennis , Aaron x3 Maar het was duss heel rustig fseu en om 1 of andere reden ben ik de hele dag druk ,, Sochtends smidaags en savonds , Behalfe rond 6 à 7 uur ,, egt vaag dus XD maar toen ware we dus in de stad ¬¬' duss het was egt fucking saai fseu omdat ik gwn niet meer kon hyperen door die ''avondklok'' en sijn we maar naar huis gegaan ,, EN nu vind me denk ik saai x3 maar ik ken hem al me hele leven ,en ik gaa hem ook mn hele leven blijven kennen ,DOor onse moeders duss fseu en dan vind ik het lullig dat tie mij de rest van sn leven saai gaat vinden :'(


    Bijdeweg: die avondklok is duss dat dingetje ,momentje geval fseu van de dag dat ik heel rustig ben XD


    Crack a bottle

    Dat weet je toch helemaal niet , misschien valt het wel mee (A)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    by the way; als hij je al z'n hele leven kent weet ie toch ook wel hoe je bent? & de volgende keer dat je 'm ziet is ie het miss alweer vergeten, of hij denkt anders over je ofzo.


    Sweet dreams will come true.

    by the way; als hij je al z'n hele leven kent weet ie toch ook wel hoe je bent? & de volgende keer dat je 'm ziet is ie het miss alweer vergeten, of hij denkt anders over je ofzo.


    HIj is neit soo snugger,denkik ^^
    En tog.. x3


    Crack a bottle

    Één avond maakt echt bijna niks uit bij zo'n lange vriendschap, en als je je er zo druk over maakt, kun je ook gewoon sorry zeggen.

    Één avond maakt echt bijna niks uit bij zo'n lange vriendschap, en als je je er zo druk over maakt, kun je ook gewoon sorry zeggen.


    sou ik kunnen doen x3 Maar tog,, Gwn ,,weetikveel ,het voelt gwn soo verneukt XD


    Crack a bottle

    zeg gwn srry!!!


    Don't love,don't cry, just take a joint and get high!

    GheGhe ,, Srry seggen is moeilijk ><


    Crack a bottle

    i know..
    Maar ik denk dat je hele leven wel.. wel lang genoeg is om te weten dat jij geen saai kind bent.. Maar een CUUWL kind. =D


    Winter is coming.

    o.O dan sorg je dt i langs komt en als i dat doet ga je hypere en rond 6 a 7 uur ga je gwn ete maken en jaa dan ben je wel rustig x3 en dan daarna weer hypere,, dan vind i je ook nii saai. En laat hem blijve slapee x3

    Xxx Ik reageer wel hoor:P Michelle