• Stonem schreef:
    God, seriously, het is een radiozender. Let maar eens op hoe vaak andere artiesten daar belachelijk op gemaakt worden. Dat is ter vermaak.
    Daarna begint die rapper vet te bitchen, dan reageert Giel zo terug. Like, zou ik ook doen dan.

    Verder ben ik 't ook met youleftme eens, het is 3FM, wat doe je daar in godsnaam als rapper. Ik weet niet, maar een beetje persoon die naar de radio luistert weet dat.


    Omdat lieve schat hij door giel was ontgenodigd om een af ander project te promoten. En is te vertellen over zijn eigen leven.

    Ik kan op zich wel lachen met Giel. Toen hij bij het glazenhuis in Eindhoven zat heb ik ontzettend met hen allemaal gelachen omdat ze vooraf, tussendoor en achteraf bij ons in het hotel sliepen waar ik werk. Ik moest hun ontbijt verzorgen enzo. Ik snap dat mensen die beledigend vinden, maar de maker van het filmpje is ook wel overdreven. 'Alles verkeerd opvatten wat ook maar verkeerd op te vatten valt.' En idd, wat doet een rapper bij 3FM? En die gozer weet gewoon beter, dat hij Giel toch lekker in zijn eigen shit laat gaarkoken?

    Het zou fijn zijn voor beroemdheden/artiesten dat ze zo door de slijk worden gehaald als bij Giel en niet erger. Dan zouden ze het nog wel mild gehad hebben..


    Maar.. geef toe. Provoceren, daar reageren jongeren op en dat vinden ze vermakelijk, dus.. dan geeft 3FM de jongeren wat ze willen.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 10:10 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom zeggen meisjes altijd 'lieve schat' & 'lieverd' als ze boos zijn op iemand :x?


    Wie du mir, so ich dir.

    kan iemand uitleggen wat er in het filmpje gebeurd want ik heb gen zin om het te kijken (krul)


    Shoganai i ne~

    Jonsu schreef:
    Ik kan op zich wel lachen met Giel. Toen hij bij het glazenhuis in Eindhoven zat heb ik ontzettend met hen allemaal gelachen omdat ze vooraf, tussendoor en achteraf bij ons in het hotel sliepen waar ik werk. Ik moest hun ontbijt verzorgen enzo. Ik snap dat mensen die beledigend vinden, maar de maker van het filmpje is ook wel overdreven. 'Alles verkeerd opvatten wat ook maar verkeerd op te vatten valt.' En idd, wat doet een rapper bij 3FM? En die gozer weet gewoon beter, dat hij Giel toch lekker in zijn eigen shit laat gaarkoken?

    Het zou fijn zijn voor beroemdheden/artiesten dat ze zo door de slijk worden gehaald als bij Giel en niet erger. Dan zouden ze het nog wel mild gehad hebben..


    Maar.. geen toe. Provoceren, daar reageren jongeren op en dat vinden ze vermakelijk, dus.. dan geeft 3FM de jongeren wat ze willen.



    eerlijk ik had giel allang op zijn muil geslagen. Een beetje met zijn dode mattie spotten...

    Hale schreef:
    (...)


    eerlijk ik had giel allang op zijn muil geslagen. Een beetje met zijn dode mattie spotten...
    Ja misschien had hij dat wel moeten doen, maar aan de andere kant, had hem dat niet beter gemaakt als Giel. Dus.. zo verstandig als hij was. Gewoon weglopen en Giel in zijn eigen sop gaar laten koken :Y). Ook mensen zonder geweten worden uiteindelijk belaagd met schuldgevoel. Ook al is het pas wanneer ze oud zijn, zij krijgen hun zit ook nog wel :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Jonsu schreef:
    (...)
    Ja misschien had hij dat wel moeten doen, maar aan de andere kant, had hem dat niet beter gemaakt als Giel. Dus.. zo verstandig als hij was. Gewoon weglopen en Giel in zijn eigen sop gaar laten koken :Y). Ook mensen zonder geweten worden uiteindelijk belaagd met schuldgevoel. Ook al is het pas wanneer ze oud zijn, zij krijgen hun zit ook nog wel :Y)


    Ja dat is waar...

    StJimmy schreef:
    Ik vind die Metz gast erger dan Giel,ok Giel had iets vriendelijker kunnen doen maar het is ook deels voor de grap he. Dat moet je gewoon inzien. Maar de Metz gaat een beetje te ver met zijn gescheld en gedriegd.


    Where words fail, music speaks

    Stonem schreef:
    God, seriously, het is een radiozender. Let maar eens op hoe vaak andere artiesten daar belachelijk op gemaakt worden. Dat is ter vermaak.
    Daarna begint die rapper vet te bitchen, dan reageert Giel zo terug. Like, zou ik ook doen dan.

    Verder ben ik 't ook met youleftme eens, het is 3FM, wat doe je daar in godsnaam als rapper. Ik weet niet, maar een beetje persoon die naar de radio luistert weet dat.

    Inderdaad, ik luister vaak 3fm en daar komt nooit zo iets langs. Als je daar word uitgenodigd kun je van te voren verwachten dat je het moeilijk krijgt. Net als met die band Tycus, Coen en Sander hadden ze uitgenodigd, maar ze zijn helemaal belachelijk gemaakt. Gewoon weg omdat het niet klinkt of de meeste mensen het niets vinden en ze dat zelf niet door hebben. Het is 3fm, die doen dat soort dingen, het is inderdaad gewoon vermaak, ze boycotten ook Tokio Hotel, gewoon omdat hun het niks vinden en ze de fans te fanatiek vinden geloof ik haha.

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:08 ]


    -



    En dat is wel normaal ofwat?

    Ik geef Giel bij Darryl echt groot gelijk, een radio optreden is live en dan ga je niet over een bandje rappen. Maar ik vind Darryl ook heel netjes reageren, gewoon rustig en respecteert Giel zijn mening. En als het echt waar is dat hij zelf niks bij heeft en dat ze het allemaal nog moeten gaan downloaden, vind ik dat heel slecht geregeld, beetje amateuristisch. En thja ik sta gewoon aan de kant van Giel, hij is soms wat grof, maar hij kan ook vol lof over iets zijn dat hij echt helemaal geweldig vind. Look at this:

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 13:14 ]


    -