• De stelling van vandaag luidt:
    De overheid dient religie net zo te behandelen als roken: toestaan voor volwassenen zonder schade aan anderen, en actief ontmoedigen.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Euhm.. Nee? Zeker niet actief ontmoedigen en hoezo zouden jongeren niet mogen geloven?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 0:01 ]


    Olive

    ow,
    nee niet mee eens xD

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 0:02 ]


    Where words fail, music speaks

    Nog een religie-stelling?

    Maar, oneens.
    Religie is niet slecht, is geen misdadiger. Vrijheid van godsdienst is een grondrecht van de mens, dus dit is onmogelijk.


    I am an idiot, I move.

    vage stelling >.<


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    Glasnost schreef:
    Nog een religie-stelling?

    Maar, oneens.
    Religie is niet slecht, is geen misdadiger. Vrijheid van godsdienst is een grondrecht van de mens, dus dit is onmogelijk.


    your eyes are like stars in the night.

    Glasnost schreef:
    Nog een religie-stelling?

    Maar, oneens.
    Religie is niet slecht, is geen misdadiger. Vrijheid van godsdienst is een grondrecht van de mens, dus dit is onmogelijk.

    Glasnost schreef:
    Nog een religie-stelling?

    Maar, oneens.
    Religie is niet slecht, is geen misdadiger. Vrijheid van godsdienst is een grondrecht van de mens, dus dit is onmogelijk.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Hahaha leuk bedacht, maar religie doet geen fysieke schade, dus er is geen 'meerokers' schade en al die dingen. Je hebt er zelf de keuze voor ja, maar het is iets héel anders. Een kinderen duidelijk maken dat je niet simpelweg Christen hoeft te zijn, já daar ben ik voor, maar het actief ontmoedigen. Née, dat zorgt voor zoveel ruzies en is niet nodig.

    Wat ga je zeggen? 'Je mag niet geloven tot je 16/18 bent.'
    Maak je een hoop mensen heel ongelukkig mee. :')

    Je kunt mensen niet aanspreken op hun manier van denken.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Dat vind ik een beetje te ver gaan.


    Life is hard and then we die

    oO'
    Noo? Waarom? Net alsof er zoveel jongeren zijn die er écht iets mee hebben ..


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Als het goed is, breng je iemand geen schade door te geloven in een religie. Is dit wel het geval, dan gaat er iets fout. Bij roken breng je altijd iemand schade, jezelf sowieso en vaak ook nog anderen. Dat zijn dus twee heel verschillende dingen die je niet hetzelfde kunt behandelen.


    It ain't broke, so don't fix it.

    Oneens.
    Ik snap niet waarom je het actief zou moeten ontmoedigen?
    Sommige mensen halen veel kracht uit hun geloof en dat is toch goed?


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Oneens


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"