• Omg! Ik ben net terug van de premiere van de nieuwste Harry Potterfilm: The deathly hallows. Ik was naar een dubbelfilm, dus part 1 en part 2 achter elkaar. Het was echt Supermooi!
    Al moest ik wel af en toe huilen omdat ik 't zo mooi vond of het zielig was :$ Maar hij was echt supergoed! ;) The deathly hallows behoort wel tot de beste van de hp films! Jammer dat dit de laatste was...(huil)

    Zijn er meer mensen die 'm al hebben gezien? En wat vond je ervan? Moesten jullie ook huilen?


    ~ Nobody is perfect untill you fall in love with them~

    ME TOO EN HET WAS GEWELDIG.
    Special effects; A+
    3D was mooi gedaan.
    It all ended...


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Lol, ik zie dat je uit Groningen komt.
    Was je bij MustSee, zo ja; welke zaal :']?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    NEEEEEE! Ik wil hem zoo graag zien he, je moest eens weten. Maar ik mag niet van mijn moeder. jeej, leuk estart van je verjaardag! Naja ik denk dat ik dan maar toch naar bed ga!

    Mile schreef:
    NEEEEEE! Ik wil hem zoo graag zien he, je moest eens weten. Maar ik mag niet van mijn moeder. jeej, leuk estart van je verjaardag! Naja ik denk dat ik dan maar toch naar bed ga!

    Gefeliciteerd (:


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb hem nog niet gezien.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik ga hem morgen kijken. Gaat emotioneel worden. :'(


    Take me to wonderland

    Ik wou ook daarheen maar het was uitverkocht (no_chears)


    -

    Ik ga morgen kijken, met DeMyself en Cornucopia,
    maar Nicky -Orchideous- had me al gewaarschuwd da 'k heel veel zakdoekjes moest meenemen :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    gezien! In het begin was het like; JEEEEEEUJ HOORAY EINDELIJK. Aan het einde van de films was het like; NEEEEEE, laathet nu niet afgelopen zijn. VOOR EEUWIG :(:(:(:(:(:(


    Harmonia Nectere Passus

    Ik was ook bij een dubbelfilm. Incredibly awesome!! Maar nu moet ik een sportdag houden, das niet zo'n succes :')

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 8:09 ]


    JDN.

    Heechul schreef:
    ME TOO EN HET WAS GEWELDIG.
    Special effects; A+
    3D was mooi gedaan.
    It all ended...


    hoi, jij bent leuk.

    Ik ga vrijdag <3

    Ik ga om 7 uur vanavond.


    To infinity and beyond •

    Ik ga er vandaag naar toe om kwart voor 2:9~!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik ga zaterdagavond (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle