• hoi...
    Ik logde net in op mijn Facebook account, en bij de groep van mijn oude klas, schreef een van mijn klasgenoten de hele tijd dat ik stink enzo. Mijn vriendin is 2 jaar lang door hem gepest, en nu begint hij gewoon weer! ik schaam me dood! de hele klas kan het zien!!! Wat moet ik doen...?

    Negeren.
    Dat stuk onbenul is je aandacht niet waard.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Mudblood schreef:
    Negeren.
    Dat stuk onbenul is je aandacht niet waard.

    Ok.. Dankje.. Ik zal het proberen..

    Negeer hen.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Echt, trek je er niks van aan. Doe alsof het je niks kan schelen, reageer er niet op. Da zullen ze zo'n dingen wel niet meer doen. (;


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Negeren. Klinkt makkelijk, maar dat is het beste. Laat ze maar lekker kletsen.


    Gradually, then suddenly..

    uitschelden of negeren.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Of negeren, of zo'n sterke reply neerzetten dat je ze zwaar hebt geownt, wat ze ook terug zullen zeggen. Als je dat niet kan, dan zou ik er inderdaad geen aandacht aan besteden :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou negeren


    Alis volat propriis

    Sombres schreef:
    Negeren. Klinkt makkelijk, maar dat is het beste. Laat ze maar lekker kletsen.

    Geen aandacht aan besteden. Cyberpesten is echt super sneu, als je iemand wil beledigen doe dat dan in iemands face.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 17:23 ]

    Liever stinken, dan zo'n lelijke kop hebben als jij, aan mijn stank kan je nog wat doen, aan jouw kutkop niet :'D


    SLOAN.

    C18 schreef:
    Of negeren, of zo'n sterke reply neerzetten dat je ze zwaar hebt geownt, wat ze ook terug zullen zeggen. Als je dat niet kan, dan zou ik er inderdaad geen aandacht aan besteden :]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Negeren


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    C18 schreef:
    Of negeren, of zo'n sterke reply neerzetten dat je ze zwaar hebt geownt, wat ze ook terug zullen zeggen. Als je dat niet kan, dan zou ik er inderdaad geen aandacht aan besteden :]


    Dat is zo leuk om te doen he [: Dan voel je je echt heel goed :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.