• Hee allemaal!!(doeg)

    Ik ga binnenkort op vakantie naar Thailand. Mijn vader heeft JAREN gespaard, en we gaan eindelijk op reis!(yeah) Als extra verrassing gaan we zelfs nog een week naar een ander land: Vietnam of Cambodja. Ik mag kiezen.
    Echt super vet natuurlijk, maar ik kom er niet uit :$

    Daarom vraag ik me af wat jullie zouden kiezen, en waarom? En als je ervaring met een van deze landen hebt, tips, info etc. is dat natuurlijk ALTIJD welkom (Y)

    Volgens mij is Vietnam voor het strand en een mooi uitzicht en Cambodja voor oude ruïnes en tempels enzo.
    Ik zou voor Cambodja gaan :>

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 16:17 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Cambodja


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Vietnam
    Cambodja lijkt me nou niet bepaald gezellig
    mijn oom is wel es naar Vietnam geweest, en hij is heelhuids teruggekomen, dusja, ik zu vor Vietnam gaan

    Okee, Vietnam dus =D Dank voor jullie tips! (Y)

    Ik wil niet bot of beledigend overkomen, maar je zegt dat jullie jaren hebben gespaard... waarom gaan jullie dan niet naar een beter welvarend land? :') maargoed, ik heb er geen evaing mee dus ik zou het niet weten..


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Kies Cambodja, maar thank God dat je daar niet woont.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Vietnam, maar dat is omdat ik onwijs geïnteresseerd ben in Vietnam en de oorlog enal.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Captain schreef:
    Vietnam, echt een ongelooflijk mooi land. (:


    I´m nothing special.

    Vietnam.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Vietnam! Ik ben daar geweest.
    De leukste plaatsen daar zijn Hoi an


    Hanoi


    en een whaleisland is ook prachtig, een droom!


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Ik vind Cambodja wel leuk klinken


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha, awesome! Ik vertrek binnen 4 dagen naar Thailand! ^^ ;D En we gaan ook nog is voor een week naar Laos. [:


    Remember only God can judge you. Forget the haters because somebody loves you. -