• Mijn 2 beste vrienden hebben samen hun eerste huis gekocht.
    Nu wil ik heel graag een leuk cadeau pakket geven.
    Het hoeven geen hele dure spullen zijn en vooral dingen met een knipoog.

    Wat ik had had bedacht:
    - Emmer waar alles in kan
    - Schoonmaakmiddel
    - Afwasborstel
    - flesje huiswijn
    - snoepsleutels
    - fotolijstje met foto van ons drie


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Schoonmaakmiddelen vind ik wat minder geschikt als cadeau. Dat fotolijstje met foto klinkt wel als een heel persoonlijke gift, dat zou ik zeker doen. Je kunt ook een leuk plantje kopen, dat is heel cliché, een vetplantje wellicht, die gaan lekker lang mee, in een mooie bloempot en een vrolijke strik eromheen. Of je geeft ze een cadeaubon om samen te gaan borrelen met z'n tweeën.

    CptJohnRiley schreef:
    Schoonmaakmiddelen vind ik wat minder geschikt als cadeau. Dat fotolijstje met foto klinkt wel als een heel persoonlijke gift, dat zou ik zeker doen. Je kunt ook een leuk plantje kopen, dat is heel cliché, een vetplantje wellicht, die gaan lekker lang mee, in een mooie bloempot en een vrolijke strik eromheen. Of je geeft ze een cadeaubon om samen te gaan borrelen met z'n tweeën.


    Het zijn mijn beste vrienden en we proberen altijd grappige, gekke maar toch nuttige cadeautjes voor elkaar te bedenken. Vetplantje is inderdaad een leuk idee met een spuuglelijk potje erbij =)


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Misschien een bon voor een tuincentrum zodat ze planten kunnen uitzoeken voor binnen of buiten (:


    26 - 02 - '16