• De film bedoel ik hè :]. Ik ben gisteren/vanmorgen naar de nacht/morgen-premiere geweest. Oh, hij is zo koewl hè. Echt geweldig... Behalve die kinderen op het einde. Die waren nou niet wat je zegt "de mooiste".

    Wie heeft 'm ook al gezien?

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 12:50 ]


    Are you lost?

    Apophis schreef:
    (...)

    Dat is echt een hele leuke! De hele zaal moest keihard lachen bij de marathon toen ze dat zei.

    Ik vind ook de dood van Voldemort echt heel cool gedaan... en die van Nagini!


    En Snape met emoties ;-;


    SLOAN.

    Ik ga als het goed is morgen avond.


    What's so bad about being different?

    Ga ik zondag heen :3

    Ik heb hem juist gezien en ik vond hem echt geweldig! Vooral het einde was heel goed! Het enigste waar ik teleurgesteld over was is de kus tussen Ron en Hermelien.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    ik had 'em 's middags gezien en hij was awesoomeeeeeee : D


    Music on, word off

    Ik ben benieuwd, ik ga zometeen :Y).

    Ik moet waarschijnlijk wel zo hard huilen als bepaalde slechteriken dood gaan )':

    [ bericht aangepast op 13 juli 2011 - 19:37 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik moet hem nog zien en ik weet niet precies wanneer dat gaat gebeuren. Maar ik ben hier snel weg, voor ik een of andere spoiler tegenkom ... [hoewel ik de boeken al gelezen heb]


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    ik heb hem gezien vanmiddag, ik en mijn vriendin hebben zitten wenen als kleine kinderen de hele film door, hij was in één woord prachtig! Ik ga dit weekend nog eens! :D


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Ik ga hem morgenavond zien! Ik vond de boek al kei goed en ik hoop da de film even goed is (:


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    Ik ga waarschijnlijk wel eens... :3

    Ik moest zooooooooooooooooooooooo hard huilen. Serieus :'/!! Het stuk van Snape vond ik wel heel mooi, hoe dat uitgewerkt was en verteld werd. Heel erg schattig ook! :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik heb hem ook net gezien en ik heb zo moeten huilen. ;( En de film was zo mooi gemaakt.


    Take me to wonderland

    Ik had superlang de slappe lach omdat Voldemort op zo'n heel 'kwaadaardig' moment echt ongelofelijk droog 'hèhèhè' zei, haha. Ik kon niet meer stoppen, ik was de enige die lachte in de zaal.
    En ik moest me ook inhouden toen ik me afvroeg of Perkie nooit over dat kleed was gevallen xd
    Edit: ik was even niet mee met het einde omdat het helemaal anders was dan het boek, maar ik vond het wel heel erg mooi : D

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 19:53 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Hij was egt pragtig! Ik ben nog niet zo lang thuis van de film. Ik heb gehuild x), bij die hersenpan ;D


    Destruction is always loyal to chaos.

    Ik ben dinsdagnacht naar de premiere geweest en hij was écht amazing! Moest ook de huilen. ;p

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 20:00 ]


    Judging a person does not define who they are, it defines who you are.