• heb ik mijn nagels compleet kapot gemaakt ): Ik bijt nagels en ik probeer sinds eind juli daarmee te stoppen. Nja, mijn oplossing was om ervoor te zorgen dat er altijd nagellak op was, want ik hou niet van die smaak. Maar nu ik net mijn nagels opnieuw wilde lakken, voelden ze heel ruw aan en ze zijn gewoon doorzichtig ): Weet iemand wat ik hier tegen kan doen?


    Olive

    Je gebruikte dezelfde titel topic als ik gisteren x)


    It's going to be difficult, but not impossible.

    Ik denk dat ze bij de drogist vast wel iets daarvoor hebben.


    -

    Deletrius schreef:
    Je gebruikte dezelfde titel topic als ik gisteren x)


    Oke.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 16:56 ]


    Olive

    Ik heb ook heel lang nagels gebeten, en op een gegeven moment deed ik dat niet meer :'D
    Wat je misschien kunt doen, er is zo'n speciale nagelak die VIES is! Echt, die is er ook voor gemaakt om vies te zijn, zodat je niet meer nagels bijt, misschien helpt dat? Kun je volgens mij gewoon bij de kruidvat ofzo halen.
    Die nagellak is trouwens doorzichtig.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2011 - 16:56 ]


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Tamashi schreef:
    Ik heb ook heel lang nagels gebeten, en op een gegeven moment deed ik dat niet meer :'D
    Wat je misschien kunt doen, er is zo'n speciale nagelak die VIES is! Echt, die is er ook voor gemaakt om vies te zijn, zodat je niet meer nagels bijt, misschien helpt dat? Kun je volgens mij gewoon bij de kruidvat ofzo halen.


    Nja, dat is het probleem niet. Ik ben nu gestopt, maar mijn nagels zijn kapot door al die nagellak ):


    Olive

    Je hebt van die repair lak, die eh... - gaat flesje zoeken-
    Is voor broze nagels, misschien kun je dat proberen ?


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Je hebt daarvoor wel spel van Herôme


    "I shut my eyes in order to see.'

    Authors schreef:
    (...)

    Nja, dat is het probleem niet. Ik ben nu gestopt, maar mijn nagels zijn kapot door al die nagellak ):

    Wat helpt: Zodra je nagels ietsjes gegroeid zijn, vijlen. Al is het maar een beetje. Als je ze steeds vijlt, worden ze sterker. Je moet je nagels niet knippen, dan splijten ze alleen maar.


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Er is wel beschermende nagellak te koop, misschien moet je dat proberen en ze verder even met rust laten. Ze hebben tijd nodig om zich te herstellen.
    Kan het zo zijn dat je geen Base coat hebt gebruikt onder je nagellak? Dan kan de nagellak inderdaad je nagels hebben aangetast. In dat geval zou ik er ook van die beschermende nagellak op doen en afwachten. Het kan best lang duren voordat ze weer goed zijn.


    The truth is out there.

    Euhm. Volgens mij moet je er dan eerst een doorzichtige laag opdoen, want die kan geen kwaad voor je nagels -normaal. En dan kan je daarover wel weer een kleurtje doen. (nerd)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Volgens mij kan nagellak niet echt je nagels verwoesten? Ik heb al drie jaar lang verschillende nagellakken op.


    Smile and live.

    Je hebt toch zo'n megagoorviesvuilvurtigekkebahiewolvies spul wat je op je nagels moet doen en als je dan wilt nagelbijten wil je over je nek gaan omdat het zo vuil is D: En de smaak gaat NIET uit je mond, ook niet als je drinkt. Volgens mij is dat wat jij nodig hebt D:


    Has no one told you she's not breathing?

    Secretive schreef:
    Je hebt toch zo'n megagoorviesvuilvurtigekkebahiewolvies spul wat je op je nagels moet doen en als je dan wilt nagelbijten wil je over je nek gaan omdat het zo vuil is D: En de smaak gaat NIET uit je mond, ook niet als je drinkt. Volgens mij is dat wat jij nodig hebt D:


    En dan ga je met je nagel over je lip, iets later lik je langs je lippen en dan heb je dat vieze spul in je mond. (no_chears)


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Nagellak om nagels sterker te maken (kruidvat)


    Don't dream your life, but live your dream!

    Weirwood schreef:
    Je hebt daarvoor wel spel van Herôme


    Of van de Etos, dat is veel goedkoper dan Herome, en het werkt ook.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt