• Na lang wachten heb ik eindelijk weer wat inspiratie voor serie's nu is alleen mijn vraag of het een goed idee is en/of jullie titels weten. Ik zal de eerste stukjes schrijven. En moet het een Gustav,Tom,Bill of Georg Lovestory worden?

    Idee 1:
    Heey,
    Ik ben Sun. Je zult wel denken wat een rare naam, Maar mijn moeder is meteen bij mijn geboorte overleden. mijn vader vertelt altijd dat mijn moeder straalde als ze de zon zag. Dus vandaar Sun. Ik ben 18 jaar en ik woon op een onbewoond eiland met mijn vader. Ik woon er al mijn hele leven. Nu is zijn er sinds kort steeds mensen die dit eiland zijn aan het onderzoeken. Maar dat mag niet het is ons geheime eiland. Ojha ik heb ook nog een Baby teigertje. Je zult het wel raar vinden maar zijn moeder is een paar weken geleden overleden. Dus nu zorgen wij voor haar. Haar naam is Tiger. Toepasselijk he:).


    Idee 2: Heey,
    Ik ben Suzy.Ik ben 19 jaar. Mijn zus is wereldberoemd,dat is wel leuk alleen het minst leuke eraan is,is dat ik overal mee naar toe moet als haar slaafje. Ik mag alles dragen,Inpakken enz. Ze heeft binnekort een duet met Tokio Hotel ofzoiets. Ik moet figurant zijn maar dat wil ik helemaal niet. Wacht maar mijn wraak zal zoet zijn :D.

    Welke vinden jullie het beste?

    laat iets weten

    xxxx

    je heb je topic 2 keer geplaatst xD


    muziek altijd overal