• Zo ik had ene ander topic genaamd ROLLEN SUPRISE en hier zijn de uitslagen. Ik heb een paar weggehaald en daarom heb ik nu vier mensjes

    Verassing 1: BEZET SWEETxQUEEN
    Verassing 2: BEZET TOMSDICK
    Verassing 4: BEZET PersianRose
    Verassing 6: BEZET KimFootball

    UITSLAG:
    verassing 1: Vriendin Georg
    Verassing 2: Vriendin Gustav
    Verassing 4: Vriendin Bill
    Verassing 6: Vriendin Tom

    En ik zeg van zelf wel wanneer het eerste deel er is.

    (...)
    Dan ben je 1 van de enige,de rest wors al boos om hun rol >.<. Ik bedoel: Sommige die hebben geen eens een rol dus wees blij dat je een rol hebt.'

    Mara dan praat ik volgens mij tegen een muur aan want dan gaan ze alsnog door het lint.'


    Soals ik,,Ik hb ook geen rol omdat ik niet goed genoeg ben :D Sexxi hè ,, ik ben alleen allergisch voor vriendjespolitiek :D


    Crack a bottle

    Lieve schatten. Laat Kim doen wat ze wil! Zy bepaalt wie welke rol krygt en als je niet tevreden bent met je rol dan heb je pech. Had je je maar niet in moeten schryven ;)
    En zelfs als ze aan vriendjespolitiek doet dan doet ze dat lekker!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -nog steeds boos-


    Lalalalalalalala.

    DAT IS OOK BIJ MIJ,IKKE WIL BILLY ALTIJD EN SIJ SEGT TEGEN MIJ JIJ BILLY KRIJGEN EN NU IK GEORGI(huil)

    Lievuu sgat, Je hebt in myn quiz al Bill en vast in nog een paar andere quizzen. Het maakt toch niet uit ;)
    Georg is toch ook leuk?


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Lieve schatten. Laat Kim doen wat ze wil! Zy bepaalt wie welke rol krygt en als je niet tevreden bent met je rol dan heb je pech. Had je je maar niet in moeten schryven ;)
    En zelfs als ze aan vriendjespolitiek doet dan doet ze dat lekker!


    Ik seg tog niet dat se dat niet mag,,
    Ik seg alleen dat ik daar allergisch voor ben :D
    En daarbij ; Ik haat haar niet hoar ,,
    Ik ken haar neit eens ,,en ik vind dat als je iemand niet kent ,,kun je die ook neit haten :D


    Crack a bottle

    Ik vindt het gemeen van jullie dat jullie gemeen doen tegen Kim!
    Ze heeft vast gewoon iemand gekozen die by die rol paste! En dan hoeft ze niet perse aan vriendjespolitiek gedaan te hebben!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    -nog steeds boos-

    Wees dan maar lekker boos hoor wnat ik wete het ook nu niet meer,VRIENDIN

    Mieschien niet,, maar ik heb een kriebel neuss duss dat betekend vn wel ,,omdat ik daar allergisch voor bn :D en dan krijg je son kriebelnues xD [/is vaag besig]


    Crack a bottle

    Oké dan niet.Tschüs (: ga maar lekker schuren met die boys die je hebt ontmoet die zogenaamd allemaal op Bill&Tom lijken..;.


    Lalalalalalalala.

    Mieschien niet,, maar ik heb een kriebel neuss duss dat betekend vn wel ,,omdat ik daar allergisch voor bn :D en dan krijg je son kriebelnues xD [/is vaag besig]

    :P Inderdaad heel vaag,

    Maar ff serieus.

    Betekent dit, omdat ik vaak myn vriendinnen een rol geef dat ik aan vriendjes politiek doe?

    Ik vindt het alleen leuk als zy erin spelen en soms krygen zy dan de betere rollen ook omdat ze eerder zyn + geschikte dingen hebben ingevuld. Dan kan ik er ook wel eens niks aan doen als iemand die ook best geschikt was geen rol heeft gekregen.
    Ik vindt dat jullie geen van allen boos moeten zyn op Kim omdat zy er ook niks aan kan doen!
    Mensen die wat later waren hebben nu eenmaal vaak pech.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Kom op zeg meiden. Geen ruzie's he!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    En parisjuu. Als je écht zóóó graag Bill wilt.. Dan ruil ik wel met je van rol maar dan moet je het wel weer goed maken met Kim! En geen ruzie's meer maken om een rol!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nee hoeft niet hoor schat!


    Lalalalalalalala.

    Laat iemand anders die rol maar krijgen¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Lievuu sgat.
    Je kan niet altyd Bill krygen.
    Kyk ik wil nu best met je ruilen maar dat wil je zelf niet. Dan moet je dus ook niet altyd zeggen dat je Bill wilt ;)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3