• "You know, every hero needs his villain"
    "Yeah, but why do I had to get stuck with you?"
    "Oh please, you love me."



    Rollentopic 1
    Praattopic 2
    Speeltopic 1

    Rollenstory

         
    Westfield High, Everington, Groot-Brittannië; Een high-school als geen ander. Kliekjes, roddels, romances, drama en... Supers. Jongeren met superkrachten. De één is een Hero, de ander een Villain, maar iedereen probeert een zo normaal mogelijk leven te leiden. Ouderlijke vetes worden zo weinig mogelijk bovengehaald en de school bewaakt de veiligheid streng. Vechtpartijen tussen beide kampen worden zwaar bestraft, maar buiten school is er heel wat minder controle.
    Wanneer de Villains op het idee komen om samen te werken en zo korte metten te maken met alle Heroes, wordt het plots heel wat spannender. Wie weet van het Geheime verbond? Wie staat aan welke kant? Kan het wel een geheim blijven? En is alles wel zo zwart-wit als het lijkt?

    DATUM: VRIJDAG 13 OKTOBER

    Rollen

    Heroes
    Léon (Genezing) • Chester (Bostick)
    Sky (zelfheling) • Qing (Painkiller)
    Sebastian (heersen over dieren) • Stephanie (Balloo)
    Michelangelo, Milo (zintuigverbetering) • Mirte (Patriots)
    Davina, Dee (illusies) • Ilona (WeasIey)
    Kendall (water besturen) • Judith (JudithSuzann)

    Normal people:
    Scott • Saar (Raccoon)
    Melrose • Qing (Painkiller)
    Chavelle • Denize (Boschetto)
    Lillith, Lilly • Lucca (Monachopsis)

    Villains:
    Juvenalis, Juve (manipulatie) • Lucca (Monachopsis)
    Theodore, Theo (elektriciteit) • Xanthe (BIitzkrieg)
    Ara (puppet master) • Marthe (Rivetra)
    Niamh (telekinese) • Amber (Kit)
    Kalani (vuur beheersen ) • Sanne (Ziegler)
    Milica, Milly (Copycat) • Saar (Raccoon)


    Krachten (in het hoofdstuk)

    School:
    Uren en vakken:

    De dag is ingedeeld zoals het Belgische systeem, aangezien ik dat het beste ken c;
    Tussenuren bestaan wel, dus je kan soms geen les hebben.
    Begin: 8u25 (een lesuur duurt 50 minuten)
    Lesuur 1
    Lesuur 2
    Pauze
    Lesuur 3
    Lesuur 4
    Middagpauze 12u00 - 13u15
    Lesuur 5
    Lesuur 6
    Pauze 10
    Lesuur 7
    Lesuur 8
    Einde: 16u35

    Vakken mag je zelf samenstellen. Hieronder staan enkele vakken, als je aanvullingen hebt: laat het weten!
    Talen: Latijn, Frans, Spaans, Engels, Duits...
    Wetenschappen ea: Wiskunde, Chemie (scheikunde), Fysica (natuurkunde), Biologie, Aardrijkskunde, ...
    Muzisch: Muziek, Drama, Literatuur, Kunstgeschiedenis, L.O. (gym), ...
    Andere vakken: Geschiedenis, Godsdienst, Filosofie, Techniek,...

    Sporten die op de school te beoefenen zijn;
    Lacrosse
    Dans
    Rugby
    Voetbal


    Jaarverdeling:

    Vijfde jaar:
    Melrose (16)
    Lilly (16)
    Sebastian (16)
    Kendall (17) Eén keer blijven zitten.
    Milli (16)

    Zesde jaar:
    Sky (16) Jaar overgeslagen.Theo (17)
    Niamh (17)
    Kalani (17)
    Davina (17)
    Ara (17)
    Chavelle (17) Eén keer blijven zitten.
    Milo (18) Eén keer blijven zitten.
    Scott (19) Twee keer blijven zitten.
    Juve (19) Twee keer blijven zitten.



    Verjaardagen
    Theo (17) - 02/01
    Ara (17) - 03/01
    Kendall (17) - 08/01
    Kalani (17) - 15/01
    Milli (16) - 02/02
    Juve (19) - 20/05
    Melrose (16) - 29/05
    Davina (17) - 01/06
    Scott (19) - 03/07
    Niamh (17) - 26/07
    Lilly (16) - 04/08
    Sebastian (16) - 10/09
    Sky (16) - 13/10
    Chavelle (17) - (7/12)
    Milo (18) - ?


    Regels:
    Regels van MSV:
    • Wordt in de derde persoon, verleden tijd geschreven.
    • Geen minimum- of maximumwoordenaantal.
    • Voorafgaande stukken/posts niet herhalen
    • Iedereen schrijft in dezelfde tijd. Wij schrijven in de verleden tijd!
    • Hetgene dat als eerste geschreven blijft geldig, tenzij unaniem besloten wordt dat het veranderd mag worden.

    Standaard RPG/MSV regels:
    • Naamsveranderingen doorgeven
    Om de twee dagen kunnen posten!
    • Geen geruzie OOC
    • 16+ mag, mits het deftig blijft en je weet waarover je schrijft.
    • OOC in spoiler/tussen haakjes [ ], ( ), < > of in het praattopic
    • We schrijven met de dubbele aanhaling [ "..." ]


    Afwezigheden:

    Raccoon (Saar): 24 - 27 augustus
    Kit (Amber): 03 - 14 augustus
    Balloo (Stephanie): 30 juli - 21 augustus
    Painkiller (Qing): 02 - 12 en 22 - 30 augustus
    Rivetra (Marthe): 31 juli - 02 augustus en 12 - 19 augustus
    Blitzkrieg (Xanthe): 30 juli - 10 augustus en 16 -26 augustus

    [ bericht aangepast op 12 aug 2015 - 14:49 ]


    Mhm?

    Is niet erg hoor. (: Ik kan nu normaal gezien wel nog posten want ik heb mijn bus eigenlijk pas om 13u31 en ik ga rechtstreeks gaan in plaats van eerst naar mijn vriendin, anders doe ik er een uur langer over. :')

    Aight is zie het wel verschijnen.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    MT.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    BIitzkrieg schreef:
    (...)
    Aight is zie het wel verschijnen.


    Ben er nu mee bezig, dus hij komt sowieso binnen een paar minuutjes. (:


    help

    Rivetra schreef:
    (...)

    Ben er nu mee bezig, dus hij komt sowieso binnen een paar minuutjes. (:
    Allright. Ik ga probereeeen vandaag nog te posten, maar ik beloof niks.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    @ Monachopsis

    I know — Maar omdat Milo een warhoofd is en hij op het moment niets kan horen in de klaslokalen heeft hij zelf het idee dat het al grote pauze is of zelfs het einde van de lesdag (': Het is echt een kneusje af en toe. Hij heeft al meerdere malen gehad dat hij zijn moeder heeft gebeld om hem te komen halen en dat die leuk liet weten dat hij pas een uur op school was (':


    It's so ridiculously short I'm so sorry.


    help

    Rivetra schreef:
    It's so ridiculously short I'm so sorry.

    It's okay. I silent-laughed so hard xD


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    BIitzkrieg schreef:
    (...)
    It's okay. I silent-laughed so hard xD


    At least I achieved something. :'D

    Mirte, Milo is leuk.

    En nu moet ik gaan of ik mis mijn bus nog.


    help

    Ugh, het lukt me niet om een post te schrijven. Frustrerend asf.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Kit schreef:
    Ugh, het lukt me niet om een post te schrijven. Frustrerend asf.


    'k heb precies hetzelfde.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    QING –– ik verplicht je Melrose te sturen naar Davina :')


    “A queen will always turn pain into power.”

    Mirte: Oh, poor cutie <3
    Stephanie en Amber: Jullie kunnen het wel (: Het moet echt niet zo lang zijn als de eersten, en het hoeft zeker geen hoogstaand stukje litteratuur te zijn (;


    Mhm?

    Zijn de Villains al een keer samen gekomen of moet dat nog gebeuren?


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Ik dacht, laat ik ook maar eens een relatiesheet voor mijn chars maken (:

    Juve

    Theo: Hoewel Juve mensen mijdt, is contact toch niet onvermijdelijk. Eén van de weinigen waar hij meer tegen zegt dan ja, nee of fuck off, is Theo. Echte vrienden zou je ze niet kunnen noemen, maar Juve vindt het feit dat Theo niet veel met emoties/gevoelens heeft, verlichtend. Daarbij merkt hij het leeftijdsverschil minder en is het een Super, waardoor het sowieso al stiller is bij de jongen. Hun gezamenlijke interesse voor auto's en alles daaromtrent, is voor Juve nog een extra reden om een beetje sociaal te zijn. De uitbarstingen die af en toe gebeuren bij Theo, neemt hij er maar bij.

    Melrose: Juve kent het meisje niet zo goed, maar blijft zo al wat meer uit haar buurt. Ze is geen Super en haar gedachten zijn soms best wel luid, aangezien ze stevig in haar schoenen staat. Daarbij is hij al enkele keren in de clinch gekomen met haar familie, zonder dat die weten wie hij echt is, en heeft hij gewoon geen behoefte aan verder contact.

    Sky: Ze zitten in elkaars klas, maar hebben niet echt contact met elkaar. Juve kan hem best wel hebben, aangezien het vrij rustig is in zijn hoofd en hij zelden iets hoort zonder zich te concentreren.

    Niamh: Als Juve op haar instemt, wordt zijn hoofdpijn meteen enkele graden erger. Gelukkig voor hem is ze een Super en hoort hij de chaos van alle opgekropte problemen en emoties niet elk moment van de dag. Verder heeft hij niet echt contact met het meisje.

    Kalani: Dit is een rustig meisje, in en buiten haar hoofd, waardoor Juve best zijn humeur enkele keren opzij zou kunnen zetten.

    Davina: Van dit meisje krijgt hij absoluut geen hoogte. Zelfs met de grootste concentratie komt hij niet binnen. Het is voor hem een opluchting, maar hij vertrouwt haar ook voor geen haar. Hij is het niet meer gewoon om niet te weten wat mensen denken en houdt haar van een afstand wat in de gaten. Hij denkt wel dat ze een Super is, en hij heeft de redenering al gemaakt dat het een mentale gave moet zijn, maar wat het is - en of het bij hem ook werkt - weet hij niet.

    Kendall: Juve kent het meisje niet echt goed en vindt haar ook niet zo interessant. Hij mag haar vooral omdat ze zijn zusje gelukkig maakt. Het liefst wil hij haar toch niet thuis hebben, maar wie weet kan Lilly hem ooit wel eens overtuigen.

    Sebastian: ?? Geen idee, dit zal ik tijdens het MSV wel zien.

    Milly: Juve weet niet helemaal wat hij van haar moet denken. Hij vindt haar kracht lichtelijk verontrustend en het feit dat ze het zusje van één van zijn rivalen is, maakt het er niet beter op. De enige reden dat hij haar in de buurt kan hebben, is Lilly. Hij heeft echter nog niet echt naar haar gekeken en heeft dan ook geen flauw idee van haar crush op hem.

    Scott: ?? Geen idee, zal ik wel zien in het MSV

    Ara: Eén van de weinige mensen waar Juve echt een hekel aan heeft. Het feit dat hij niet alleen moet luisteren naar wat er uit zijn mond komt, maar ook naar hetgeen dat er niet uitkomt, is voor hem vaak te veel. Alles wat Juve niet is, is Ara wel en vice versa. Verder lijkt de haat ook wat natuurlijks te hebben, aangezien hun krachten elkaar tegenwerken. De afschuw is dan ook wederzijds. Ze zijn beiden Villains, maar je zou ze toch aartsvijanden kunnen noemen.

    Milo: ?? Geen idee, zal ik wel zien in het MSV.

    Chavelle: ?? Geen idee, zal ik wel zien in het MSV.


    Lilly
    Theo: Lilly heeft geen idee waarom haar broer met deze idioot omgaat. Ze is blij voor hem dat hij menselijk contact heeft, maar wenst dat het iemand anders was. Ze moet Theo absoluut niet hebben, en vindt het daarbij ook vreemd dat het de beste vriend is van.. Ze kan echter niet ontkennen dat hij er leuk uitziet en ergens wil ze hem beter leren kennen, aangezien hij de broer is van Sky. Zijn karakter houdt dat echter mooi tegen.
    Melrose: I keep forgetting this shizzle xd

    Sky: Ergens in het vorige schooljaar heeft ze een crush gekregen op Sky Warfield, ook al weet hij nauwelijks van haar bestaan af. Ze praten dan ook niet veel en Lilly is er ook te verlegen voor om er iets aan te doen.

    Niamh: ?? Geen idee, ik denk dat ik dat tijdens het MSV wel zal zien.

    Kalani: ?? Geen idee, ik denk dat ik dat tijdens het MSV wel zal zien.

    Davina: Davina is niet meteen Lilly's favoriete persoon. Ze hebben misschien niet meteen echt ruzie, maar ze moeten ook niets van elkaar hebben.

    Kendall: De beste vriendin van Lilly, en de persoon met wie ze alles deelt. Enkel Juve weet meer van haar, wat ergens ook wel logisch is. Met haar praat ze over de (meisjes)dingen die ze niet echt kan bespreken met haar drie jaar oudere broer. Verder spreken ze ook heel veel af en Lilly denkt er zelfs over na om haar toch eens thuis uit te nodigen, al durft ze het niet echt te vragen aan Juve. Het enige minpuntje is het perfecte gezinsleven van Kendall. Ze heeft dit nooit echt gehad en wordt zo met haar neus op haar gemis gedrukt.

    Sebastian: ?? Geen idee, dit zal ik tijdens het MSV wel zien.

    Milly: Zij en Lilly zijn vriendinnen, en gaan geregeld met elkaar om, al botsen hun karakters regelmatig. Daarbij weet Lilly via haar broer wat Milly kan en probeert ze die twee angstvallig uit elkaar te houden, zodat Juve's identiteit niet onthuld wordt, maar ook omdat ze weet hoe vernietigend zijn kracht kan zijn voor jezelf.

    Scott: Lilly zou hem wel mogen, maar haar verlegenheid zorgt ervoor dat ze niet meteen tegen hem zou praten.

    Ara: Angst en afschuw. Meer is er eigenlijk niet te vertellen. Ze snapt ook niet zo goed waarom haar broer nu net met hem zo overhoop moet liggen. Ze kent zijn kracht wel, maar heeft die nooit echt in werking gezien, waardoor ze hem onderschat.

    Milo: Lilly zou hem zeker wel mogen en haar verlegenheid zou minder zijn door zijn blindheid. Ze kent zijn kracht niet, aangezien Juve nu ook weer niet zo veel loslaat over anderen, enkel wanneer er een gevaar bestaat voor haar. Hierdoor gaat ze ervanuit dat hij, samen met zijn tweelingbroer, gewoon normaal is.

    Chavelle: Lilly mag haar niet.


    Mhm?

    De Villains zijn al enkele keren samengekomen, maar wie er in zit en wat hun plan eigenlijk is etc. zou iedereen samen kunnen bedenken (;


    Mhm?