• Ja, ik heb ontspanning nodig en daarom wil ik lezen, maar uitsluitend HP-stories dus je hoeft niet af te komen met TH, JB, 1D of iets anders want die lees ik toch niet. :'D
    Dus mijn eisen:
    - HP-story, maakt niet uit waar het over gaat, al is het Drarry;
    - ABN;
    - Leestekens en hoofdletters;
    - Geen smilies;
    - Toch wel een beetje originaliteit.

    Dus, drop die awesome stories maar hier. *O*

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:36 ]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Dit is niet mijn story, maar ik ben er gewoon helemaal dol op en aangezien je mijn onbekende personen toch niet wil lezen, zet ik lekker die van Sodom erneer:

    Sodom schreef:
    Attending Hogwarts as a Vampire [DS & HP]

    Wat gebeurd er als De Wereld van Darren Shan in botsing komt met de leefwereld van Harry Potter?


    Kanon was een normaal meisje tot ze achter het geheim komt van Vincent, een vampier. Vincent dwingt hij haar om zijn assistent te worden en Kanon wordt een halfvampier.
    In Kanons elfde zomer krijgt ze echter een brief van Zweinstein, dé school voor hekserij en hocus-pocus.
    Kanon gaat, maar hoe loopt het af als je nog maar amper iets weet van het Vampier-zijn en toveren?



    “Love is a contradiction.”

    Kijk is op het profiel van Velvena, die heeft echt goede verhalen -waarvan 2 samen met mij en daar doelde ik eigenlijk niet op-


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Roodstrikje schreef:
    Kijk is op het profiel van Velvena, die heeft echt goede verhalen -waarvan 2 samen met mij en daar doelde ik eigenlijk niet op-


    Voor zover ik kan zien heeft ze enkel Twilight-stories en dat is wel het laatste dat ik ga lezen. Sorry. (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Tainted glory, painted smiles.




    2174: De glorie van het toverschooltoernooi is vergaan, de eens brilliant blauwe vlammen van de beker nu een diep zwart.

    In het jaar 2086 maakte minister van magie Pettivox het vierjaarlijkse toverschooltoernooi een vast evenement. Drie scholen zouden elke keer tegen elkaar strijden voor faam, glorie en eeuwige roem. In het begin gaven scholen zich vol enthousiasme op, in de hoop bekent te komen te staan als school van de vele kampioenen, maar in de loop der jaren nam dit aantal af, totdat er geen vrijwilligers meer waren. Pettivox, oud en materieël ingesteld, zag alles instorten. De rijkdom, de macht, alles zou verdwijnen. Dus, met behulp van de oudste en machtigste families in de geschiedenis van de magische wereld, greep hij de macht, en stelde in dat elke keer drie scholen gekozen zouden worden om mee te doen aan het toverschooltoernooi. Iedere leerling boven de 16 moest zijn naam in de beker doen, om geen talent te laten vergaan, de kinderen van rijke en machtige families verkregen gratie.

    Nu, ten tijde van het 250e toverschooltoernooi in de geschiedenis, hebben de zes benodigde scholen zich aangedragen. Voor het eerst sinds het Pettivox regime zijn scholen zelf naar voren gestapt. Zes scholen, die door deelname aan het toernooi vrienden zijn geworden. Zes scholen met een plan. Zes scholen, zes kampioenen. Hogwarts, Taurianova, Develixe, Hermosa Palos, Rahkamo en Phaeton.

    Soms komt een bedreiging niet vanuit een grote bron. Soms komt een bedreiging vanuit zes jonge volwassenen.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 19:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Die van Prime sowieso ^^
    en dan nog reclame voor mezelf maken


    The Polyjuice Potion Enigma
    Radomira Dimitrova komt uit een vreemd gezin met ouders die doen alsof ze niet bestaat tenzij het hen uitkomt, haar broer is echter de lieveling. Maar wat als hij op een dag zelfmoord pleegt en een brief achterlaat samen met een paar flessen wisseldrank en een envelop met lokken van zijn donkere haar? Ze besluit zich uit te geven voor hem en te doen alsof zij het was die in de dreuzelwereld voor de trein sprong. Wat moet ze echter doen als er een brief van Klammfels bezorgd wordt door een uil? Moet ze gaan en tegen iedereen liegen? En wat als ze Viktor Krum tegenkomt en gevoelens krijgt die ze nog nooit eerder had meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 14 juli 2011 - 18:57 ]

    The polyjuice potion enigma is awesome _O_


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.