• helo quizlettertjes
    ik heb een nogal raar probleem , ik denk dat jullie me kunnen helpen dus heb ik terug Q aangemaakt

    genoeg gezeik nu mijn probleem :
    ik ben een meisje van 16 en heb men vader nooit gekend omdat (nja tis nogal raar om te zeggen )men moeder een hoer was om haar brood te verdienen
    dat is ze sinds vorig jaar niet meer , de reden wou ze niet zeggen
    2 maanden geleden werd men moeder ziek , maar echt doodziek ze kwam bij mij en zij dat ze longkanker had door te roken en daarom zo ziek werd , ze zij dat ze weer beter ging worden maar dat was niet zo
    dus ze is ongeveer een maand en een half geleden gestorven (29/05/2011)
    (ik ben toen bij men oma gaan inwonen)
    ik hield echt van haar dus ik wou zelfmoord plegen !
    1 ding hield me tegen , men vriendje
    dus ben ik voor hem beginnen vechten
    het was echt zwaar ik ben beginnen roken en drugs nemen om een beetje op goede gedachten te blijven

    tot ik vanochtend een smsje kreeg van men vriendje " het werkt niet tussen ons , het is uit "

    nu weet ik zeker dat ik niet meer wil leven ! ik wil bij men moeder gaan liggen in het graf ookal was het een hoer , ik hield van haar

    echt sorry voor mijn gezeik maar ik kan het echt niet meer aan
    jullie zullen me vast niet kunnen helpen ... of wel ?

    zo moet je niet denken.
    je moet geen zm plegen,
    je familie en vrienden geven heel erg veel om je!


    Don't tell me sky is the limit when there are footprints on the moon.

    ten eerste, het gaat niet om wat iemand doet, maar hoe de persoonlijkheid is, dus dat 'al was ze maar een hoer' vind ik stom. ja, ze worden sterk benadeeld, en is een scheldwoord, maar je moeder was waarschijnlijk een fantastisch persoon, en daar gaat het om, je mag zo niet denken, je moet gewoon denken aan hoe ze was, niet om wat ze deed :)

    ten tweede, ik vind het persoonlijk niet zo slim van je om te roken en drugs te nemen om 'op het goede pad te blijven'. :( want ik wil niet dat je even veel gaat roken als je mama deed..;

    ten derde: als hij het zo uitmaakt, dan weet je dat hij het niet waard is! Dat toont aan dat hij te kinds is om volwassen en eerlijk een gesprek met je te hebben!

    ten vierde, als je bij je moeder wilt gaan, doe het gewoon. geef haar een bezoek, meer niet, want volgens mij wil ze helemaal niet dat je naast haar gaat liggen, ze gaat het al lief genoeg vinden dat je een bezoek brengt aan haar graf. misschien haal je er wel enorme troost uit om het graf op te knappen zo af en toe, verse bloemen te leggen,...

    en ik raad je ook eigenlijk aan om met je vriendinnen, oma of schoolpsychologe te praten, want dit is echt een zwaar probleem. Weet in elk geval dat ik er voor je ben, en dat je me mag pb'en en gb'en en doen, wanneer je wil, wat je wil.

    hoe je sterk meis, en ik geloof in je (K)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Dit klinkt..... vreemd.


    Gradually, then suddenly..

    Grizzly schreef:
    ten eerste, het gaat niet om wat iemand doet, maar hoe de persoonlijkheid is, dus dat 'al was ze maar een hoer' vind ik stom. ja, ze worden sterk benadeeld, en is een scheldwoord, maar je moeder was waarschijnlijk een fantastisch persoon, en daar gaat het om, je mag zo niet denken, je moet gewoon denken aan hoe ze was, niet om wat ze deed :)

    ten tweede, ik vind het persoonlijk niet zo slim van je om te roken en drugs te nemen om 'op het goede pad te blijven'. :( want ik wil niet dat je even veel gaat roken als je mama deed..;

    ten derde: als hij het zo uitmaakt, dan weet je dat hij het niet waard is! Dat toont aan dat hij te kinds is om volwassen en eerlijk een gesprek met je te hebben!

    ten vierde, als je bij je moeder wilt gaan, doe het gewoon. geef haar een bezoek, meer niet, want volgens mij wil ze helemaal niet dat je naast haar gaat liggen, ze gaat het al lief genoeg vinden dat je een bezoek brengt aan haar graf. misschien haal je er wel enorme troost uit om het graf op te knappen zo af en toe, verse bloemen te leggen,...

    en ik raad je ook eigenlijk aan om met je vriendinnen, oma of schoolpsychologe te praten, want dit is echt een zwaar probleem. Weet in elk geval dat ik er voor je ben, en dat je me mag pb'en en gb'en en doen, wanneer je wil, wat je wil.

    hoe je sterk meis, en ik geloof in je (K)


    Dit. Sterkte!


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Je moeder had alles gewild behalve dat je zou opgeven en haar zou volgen.
    Als het voor jou troost, denk je dan aan hoe ze van boven toekijkt en trots is op alles wat haar lieve kleine meisje bereikt. Trots is op elke stap vooruit die je maakt en je steunt op de momenten dat het slecht gaat.
    Ook jij komt er wel eens, al lijkt dat op een donker moment als dit heel lastig om te geloven.

    Wow, dat is best heftig allemaal :O

    Maar zo moet je niet denken. Het is logisch dat je je moeder mist, maar waarom zou jij een einde aan je leven maken? Je oma gaat vast heel verdrietig zijn en ik zou je vriendje vragen waarom hij het zo lullig uitmaakt. Er zijn meer dingen in de wereld, waar je voor moet vechten. Volg je bijvoorbeeld een leuke opleiding? Wat is nou echt je droom voor de toekomst? Daar moet je naar kijken en niet alleen naar de slechte dingen die er in je leven gebeuren, het zit wel eens tegen, en bij jou heel erg. Maar je moet door. Er zijn heel veel zieke mensen, die op sterven liggen, die met je zouden willen ruilen, een gezond sterk persoon. Denk daar maar eens over na. Ik wil wedden dat je moeder het ook niet gewild heeft dat jij alles wil opgeven. Je bent nog jong. Maak wat van je leven. Sterkte ermee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Lieve meid, je moet niet opgeven. Je moeder zou niet hebben gewild dat je zelfmoord pleegt. Je moet juist nu sterk zijn en laten zien aan de wereld dat ze jou niet kapot kunnen maken. Jou (ex)-vriendje moet je maar eens goed aanspreken waarom hij het zo opeens uitmaakt en al helemaal waarom hij dat via sms doet. Daar moet iets achterzitten, zoek dat uit. Leef nu voor jezelf, maak plezier en laat zien hoe sterk jij bent. Laat je niet kapot maken door het leven, maar face it en vecht net zo hard terug. Het word zwaar dat klopt, maar er zijn mensen voor je die je daarbij willen helpen. Geef niet op meid, never give up!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    Lieve meid, je moet niet opgeven. Je moeder zou niet hebben gewild dat je zelfmoord pleegt. Je moet juist nu sterk zijn en laten zien aan de wereld dat ze jou niet kapot kunnen maken. Jou (ex)-vriendje moet je maar eens goed aanspreken waarom hij het zo opeens uitmaakt en al helemaal waarom hij dat via sms doet. Daar moet iets achterzitten, zoek dat uit. Leef nu voor jezelf, maak plezier en laat zien hoe sterk jij bent. Laat je niet kapot maken door het leven, maar face it en vecht net zo hard terug. Het word zwaar dat klopt, maar er zijn mensen voor je die je daarbij willen helpen. Geef niet op meid, never give up!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Ten eerste: het maakt echt niet uit dat je moeder een hoer was!
    Maar je mag echt geen zelfmoord plegen omdat je vriend het heeft uitgemaakt!
    Dat heeft je moeder nooit gewild!
    Er zijn andere jongens!
    En denk aan je oma & andere familie & je vrienden, zij geven om je!
    Zij willen dat ook niet!
    Nu voel je je down door je ex, maar echt, het komt wel goed!
    Heel veel sterkte & niet opgeven!


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    'Ookal was het een hoer'? Meisje, het maakt niet uit wat voor een beroep je moeder had. Het belangrijkste is dat ze jou moeder was. En een moeder wil haar eigen kind écht niet zien sterven. Ik ken je moeder niet, maar ik weet dat ze wilt dat haar meisje blijft vechten. Trouwens, je moet niet bij haar gaan liggen, ze is al bij jou hoor. In je hart. En ik weet dat dit zo cliché is, maar het is wel waar. En als je niet voor jezelf wil vechten, vecht dan voor haar.

    En dat vriendje van je is zwak! Het uitmaken via sms is zwak, meid! Het zegt meer over hem dan over jou.

    En als laatste: stop alsjeblief met die drugs en dat roken, dat zou je moeder ook niet gewild hebben.


    Het enige wat je in het leven nodig hebt is iemand die in je gelooft, en ik geloof in jou! Net als vele andere hier.

    Als je even wil praten er is een knop voor mijn gb en voor een pb te sturen, dus doen! :)


    If you can dream it, you can do it.

    Leef voor je moeder nu ! (:
    probeer je leven terug op te nemen en maak haar daar boven trots, meisje ! (flower)


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Meis, ook al was je moeder een hoer, ze hield veel van je volgens mij, maar geef het niet op, je moeder zou het niet willen dat je einde van je leven zou maken.
    het zal echt weer goed komen, en een super lief vriendje die jij echt verdient, en niet z'n lul van een vriend die het uitmaakt via een smsje.
    Geef de moed niet op, praat met een pygiater, misschien kan hij je echt helpen. Ik bedoel het allemaal heel goed.
    Niet doen, je krijgt echt wel een goed leven, en je moeder zal altijd in je hard blijven wonen en in je herinderingen aan haar.
    Sterkte(flower)

    En als je hard wilt luchten stuur gerust een Privebericht.

    Liefs


    What is youre favo scary movie?

    Grizzly schreef:
    ten eerste, het gaat niet om wat iemand doet, maar hoe de persoonlijkheid is, dus dat 'al was ze maar een hoer' vind ik stom. ja, ze worden sterk benadeeld, en is een scheldwoord, maar je moeder was waarschijnlijk een fantastisch persoon, en daar gaat het om, je mag zo niet denken, je moet gewoon denken aan hoe ze was, niet om wat ze deed :)

    ten tweede, ik vind het persoonlijk niet zo slim van je om te roken en drugs te nemen om 'op het goede pad te blijven'. :( want ik wil niet dat je even veel gaat roken als je mama deed..;

    ten derde: als hij het zo uitmaakt, dan weet je dat hij het niet waard is! Dat toont aan dat hij te kinds is om volwassen en eerlijk een gesprek met je te hebben!

    ten vierde, als je bij je moeder wilt gaan, doe het gewoon. geef haar een bezoek, meer niet, want volgens mij wil ze helemaal niet dat je naast haar gaat liggen, ze gaat het al lief genoeg vinden dat je een bezoek brengt aan haar graf. misschien haal je er wel enorme troost uit om het graf op te knappen zo af en toe, verse bloemen te leggen,...

    en ik raad je ook eigenlijk aan om met je vriendinnen, oma of schoolpsychologe te praten, want dit is echt een zwaar probleem. Weet in elk geval dat ik er voor je ben, en dat je me mag pb'en en gb'en en doen, wanneer je wil, wat je wil.

    hoe je sterk meis, en ik geloof in je (K)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    ...
    right. |D


    Crush crush you're my sugar rush. ~ <333

    Je wordt niet zomaar hoer, dus je hoeft je er echt niet voor te schamen dat je van je moeder hield.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.