• Hé, leuk dat jullie op dit topic hebben geklikt, nu kun je meedoen aan een onzinspelletje die toch wel leuk is (vind ik!)

    uitleg!
    Ik verzin hier een woord. Mijn woord is bijvoorbeeld 'huilarpje'. Diegene die na mij reageert, die gaat een betekenis verzinnen voor dat vreemde woord 'huilarpje'. Wees origineel! Voorbeeld: een huilarpje is een volwassen mens die wel eens huilt terwijl hij/zij harp speelt. De tranen vallen dan op de harp waardoor de harp kapot gaat. Huilarp-mensen zijn dus meestal mensen met kapotte harpen.

    dit heb ik even zo verzonnen, maarrr.... Kunnen jullie ook een leuke/gekke/originele betekenis verzinnen, bij mijn woord?
    Mijn woord is: "Krioelbomper".

    Wanneer je een betekenis hebt verzonnen, kom dan weer met een nieuw woord die je zomaar even bedacht hebt. Dan kan diegene na jou weer een betekenis verzinnen... veel plezier & succes..


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Een soort aandoening bij mensen, ze raken vaak geobsedeerd door treinen. o.O
    Aromatica.


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Aromatica is een banaan dat speelt op een vlieg (dat klinkt fout)

    blananaqwer


    Shoganai i ne~

    Aromatica is een wezen dat in het menselijk lichaam leeft. De persoon die Aromatica heeft voelt zich gewoon gezond tot dat je opeens dood neer vald...
    Een stuk vlees dat is weggerot en in de planten is opgerold .

    lojlojrncv

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Een apart soort Loly

    Meqaurde


    Let it come and let it be

    De angst voor het eten van brood.

    Briefakodibo


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Iemand die helemaal gek is van briefen en fabrieken.

    Komolomo


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Komolomo is een dans uit de prehistorie. Bij deze dans bewogen ze alleen hun ogen en oogleden. De dans lijkt makkelijk, maar dat is het zeker niet.

    Sinsidansba

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:49 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    een danseres, die danst met haar speciale krachten, zij is de enige die dit kan.

    Koelandio


    Where words fail, music speaks

    Een kruising van een krokodil en een dodo, na de geboorte át dit wezen de ouders op. Het is samen met de dodo uitgestorven.

    Prylpoekiëa (Spreek je uit als Priel-poe-kie-aan)


    Let it come and let it be

    Een speciale vijver waarin je alleen maar zeemeerminnen in kan kweken

    Zamstrakabidio

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:57 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een stad begraven onder plastiek. De stad is ook niet meer te zien.


    gromino


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Boze Geronimo-kaas.

    Piskaladiah


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Een gekke gestoorde freak, die tegen de regering is, en in opstand komt.

    Kalimordisanotie


    Where words fail, music speaks

    Aguamenti schreef:
    Aromatica is een wezen dat in het menselijk lichaam leeft. De persoon die Aromatica heeft voelt zich gewoon gezond tot dat je opeens dood neer vald...
    Een stuk vlees dat is weggerot en in de planten is opgerold .

    lojlojrncv


    Omg. o.O
    -ik wist dat serieus niet.-

    Een ei zonder eigeel erin.
    Kombolsi.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 12:12 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Pimpelpaarse komkommers met een geelgroene schijn.

    Fhigathium


    But I still have this faith in the truth of my dreams.