• Ja, de titel zegt het zelf. Ik heb net 1 uur geleerd voor die examens, en ben al zot. Ik heb echt zin om alles van de tafel te smijten etc. I hate it!


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nop^^
    Weetje ik zit in het vijfde middelbaar en studeer gemiddeld twee uur voor 1 examen, dus waarom zou ik zot worden?


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik word er ook gek van, heb net een deel opgeschreven voor em nederlands examen, maar ik heb pas eind van de week exames dus x'D


    Al good things come to an end.

    @stylishMe; ik heb ook pas op het einde van de week examens en begin met nederlands, maar aan dat examen begin ik pas donderdagnamiddag te leren, omdat dat totaal niet moeilijk is bij ons. Ik ben fysica aan het leren en dat hangt behoorlijk mijn strot uit. Kutvak :X


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Nop^^
    Weetje ik zit in het vijfde middelbaar en studeer gemiddeld twee uur voor 1 examen, dus waarom zou ik zot worden?

    whaat? Ö
    Man, ik zit owk in het vijfde en ik leer mu suf >< Naja, niet suf, maar ik leer toch wel tamelijk veel. EN IK HAAT EXAMENS!


    What you see, is what you get.

    Nop^^
    Weetje ik zit in het vijfde middelbaar en studeer gemiddeld twee uur voor 1 examen, dus waarom zou ik zot worden?

    In het vijfde middelbaar ben je vast al een heleboel gewoon. Ik zit in het derde, en leer niet elke dag mijn lessen, misschien dat het daardoor komt dat ik nu zot ben door 1uurtje te leren ^^


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @hatethispart

    ik begin ook met NL en meco vrijdag ik leer altijd maar de dag er voor maar ik schrijf ales wel op, en ben nu al begonnen met op schrijven.


    Al good things come to an end.

    @StylishMe : nja, ik heb 2moeilijk examens op 1 dag, dus leer ik er alvast 1, anders is het niet haalbaar. Maar ik haat het echt zo hard, fuck it. 8dagen examens zijn echt mijn dood, vorig jaar had ik maar 5dagen examen ><


    Shakin' their ass like they just don't care.

    @hatethispart.

    ik heb ook 8dagen exames en heb er 12 te doen.
    Ik heb chemie en fysica op één dag maar das altijd zo dus, ik heb er mee leren leven x'D
    Ik kom meestal goed door de exames heen dus.


    Al good things come to an end.

    @ StylishMe: omg ocharme >< ik weet niet precies hoeveel examens ik heb..ik denk 10 examens ofzo. Ik hoop dat het je lukt, mij zou het allesinds niet lukken n_n


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Bwaah, ik haat de examens niet zo hard. Studeren en dan daarna moet je het nooit meer kennen!=D
    En zolang leer ik niet voor mijn examens^^ en ik was nog van geen 1 examen gebuisd geweest^^
    Bhalve modeling gedragswetenschappen en godsdienst!OoxD


    Get outta my head!

    Bwaah, ik haat de examens niet zo hard. Studeren en dan daarna moet je het nooit meer kennen!=D
    En zolang leer ik niet voor mijn examens^^ en ik was nog van geen 1 examen gebuisd geweest^^
    Bhalve modeling gedragswetenschappen en godsdienst!OoxD

    Dan heb jij geluk Ô ik ben nog maar 1x gebuisd voor een examen en dat was voor wiskunde..


    Shakin' their ass like they just don't care.

    Oei ik ben voreg jaar naar mijn examen wiskunde gegaan zonder te leren!xD Mr datdoe ik nooit meer, i kwas er wel vn door, maar dat is echt zo stressen!xD


    Get outta my head!

    Nee,Want ik heb nog lang geen examensxD

    ik heb [nog] geen exames....gelukkig.....xD

    maarre iedereen die dat heeft suc100 he!!
    xxx myy

    Whihi :]
    Ik heb nog lang geen exames :]