• ..het aan loveless te danken dat ik op Q zit :'D ookal weet ze dat zelf niet en kent ze me niet xP vorig jaar zomer had ik net alle darren shan boeken uitgelezen en was ik plaatjes aan het zoeken op internet. en ja.. loveless schreef net een verhaal daarover ^-^. ik heb een acount aangemaakt, ben die story gaan volgen en ontdekte toen dit forum. eigenlijk best wel.. raar als je het zo bedenkt x] als ik niet toevallig dat plaatje aangeklikt had, had ik nooit op Q gezeten en zoveel aardige mensen ontmoet o.O

    maarjah, op welke manier zijn jullie op Q gekomen? ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Door Eva, Eve. Want die ken ik van Habbo (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ging een verhaal lezen van iemand en die stond op Quizlet en het leek me wel leuk dus ging ik me aanmelden. Dat is nogsteeds een hele goede keuze geweest. (nerd)

    via een vriendin van mij. Alleen heb ik ookheel vaak, dat als ik een afbeelding op google zoek dat Quizlet op de achtergrond komt.


    Harmonia Nectere Passus

    Door Lisette aka SuperManX


    26 - 02 - '16

    I heb het aan mezelf te danken :3
    -Dat klinkt best egoïstisch :'D


    Let it come and let it be

    Door mezelf.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Door een story op Q, ik was vroeger heel erg fan van twilight en dat tikte ik in bij google. En nu zijn google en ik hele goede vriendjea (:


    Kill them with kindness.

    Ik zocht iets en toen kwam ik hier :3


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aguamenti schreef:
    Ik zocht iets en toen kwam ik hier :3
    deze zusje lief hier :'D

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 11:08 ]


    Shoganai i ne~

    Op die manier, maar dan met een Tom Kaulitz story. Ik heb de series nog gelezen :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Sacrifices schreef:
    Ik ging een verhaal lezen van iemand en die stond op Quizlet en het leek me wel leuk dus ging ik me aanmelden. Dat is nogsteeds een hele goede keuze geweest. (nerd)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Eerst via een vriendin van mij, maar toen vergat ik Q uiteindelijk gewoon. Een jaar later herinnerde ik me opeens deze site weer. Dat is inmiddels ook al meer dan dertien maanden geleden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Via ImTheWolf

    Iemand die ik kende smste mij; ken jij quizlet? het is een soort hyves maar dan anders..

    Dus ik maakte Quizlet aan, kwam erachter dat het totaal niet op hyves leek, klikte weer iets anders aan maar toch raakte ik nieuwsgierig ;D

    Door Samii aka Pluisj (A)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.