• ..het aan loveless te danken dat ik op Q zit :'D ookal weet ze dat zelf niet en kent ze me niet xP vorig jaar zomer had ik net alle darren shan boeken uitgelezen en was ik plaatjes aan het zoeken op internet. en ja.. loveless schreef net een verhaal daarover ^-^. ik heb een acount aangemaakt, ben die story gaan volgen en ontdekte toen dit forum. eigenlijk best wel.. raar als je het zo bedenkt x] als ik niet toevallig dat plaatje aangeklikt had, had ik nooit op Q gezeten en zoveel aardige mensen ontmoet o.O

    maarjah, op welke manier zijn jullie op Q gekomen? ;P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Door de quizen, haha. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Via Fanfic


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Ik weet dat niet meer :')

    Maar ik heb het wel aan Q te danken dat ik enkele leuke mensen heb leren kennen (:
    -ja, Nicky heeft last van MPS :')-

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 14:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik was hele erge Harry Potter fan en zocht een leuke quiz uit verveleing, toen kwam ik bij een link en toen kwam ik op Q en ben ik verder gaan kijken en kwam ik zo meer te weten en BAM hier zit ik dan, helemaal verslaafd aan Q..hihi

    NYC schreef:
    Door mezelf.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik las een verhaal van iemand toen ik nog op GoSupermodel zat, en toen zei ze dat ze ook op Quizlet schreef en ben ik maar een kijkje gaan nemen.:Y)


    We can't spend our lives waiting to live.

    Doordat ik naar quizen opzoek was, en toen vond ik Quizlet :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Google, ik typte: 'Jacob black stories' in && Toen kwam ik op Q terecht.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 18:49 ]


    I´m nothing special.