• Ik heb dus een vriendje... En ik vond hem echt heel leuk en zo.. Ik wilde vaak afspreken enzo... Maar op de een of andere manier voel ik niks meer voor hem... Niet dat ene gevoel meer als ik hem zag of sprak... Ik vind het super sneu.. Want om het nou uit te gaan maken. :( Hij stuurt lieve berichten en smsjes van : "Ik hou ontzettend veel van jou mijn lieve schat (L)" Enzo... :(

    Wat moet ik doen?
    Plies help me (A)

    Edit:
    Ik heb het dus uitgemaakt... En tegen een vriendin van mij zegt hij de hele tijd dat hij het erg vind en zo dat hij het verkloot heeft enzovoort... En nou wil hij een tweede kans :$
    Maar ik voel echt niks meer voor hem... En hij zegt ik weet wat ik fout heb gedaan en ik wil het goed maken...

    Mss dat mijn gevoelens dan veranderen???
    Ik heb geen idee wat te doen :S

    [ bericht aangepast op 6 juni 2010 - 21:25 ]

    Als jij niks meer voor hem voelt is uitmaken eigenlijk de beste optie.


    hoi, jij bent leuk.

    ik had tot ongeveer vorig week ofzo hetzelfde voor. Maar ik heb al mijn moed bijeengeraapt en hem gewoon gezegd dat het nietmeer werkt.

    Hoe lang hebben jullie al iets? Want situaties kunnen verschillen.. Als ik weet hoe lang jullie hebben, kan ik pas oordelen. :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    Hoe lang hebben jullie al iets? Want situaties kunnen verschillen.. Als ik weet hoe lang jullie hebben, kan ik pas oordelen. :o


    1 maand en een paar dagen :S

    Nog niet gezoend :S :$

    t is sneuer dat hij je nu nog lieve berichtjes stuurt dan als je het uitmaakt...


    If you believe in yourself anything is possible

    Daystar schreef:
    (...)

    1 maand en een paar dagen :S

    Nog niet gezoend :S :$

    Oke, dan kan het gevoel idd heel goed weg zijn. :o Want ja, als je niet eens zoent enzo.. En dat houden van.. Weet je. Na een maand kun je nog niet van iemand houden, dat komt later. :] Hoe moeiijk het ook is, uitmaken is soms echt het beste :] Sterkte meid!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Oke, dan kan het gevoel idd heel goed weg zijn. :o Want ja, als je niet eens zoent enzo.. En dat houden van.. Weet je. Na een maand kun je nog niet van iemand houden, dat komt later. :] Hoe moeiijk het ook is, uitmaken is soms echt het beste :] Sterkte meid!


    Dankje maar weetje... Ik ben niet het probleem.. Telkens als ik dichterbij komt gaat hij weg :S
    Ik weet het ook niet :(

    Daystar schreef:
    (...)

    Dankje maar weetje... Ik ben niet het probleem.. Telkens als ik dichterbij komt gaat hij weg :S
    Ik weet het ook niet :(

    Oh wacht, niet meteen opgeven dan.. Vraag er eens naar. Misschien is hij onzeker, nog nooit gezoend? Praat erover! Dump hem nog niet meteen :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stokbrood schreef:
    (...)
    Oh wacht, niet meteen opgeven dan.. Vraag er eens naar. Misschien is hij onzeker, nog nooit gezoend? Praat erover! Dump hem nog niet meteen :]


    Nou hij heeft al vaker gezoend en telkens als ik met hem afspreek krijg hij smsjes , van zijn ex :S
    Dan staat er in: "Ik hou nog steeds van je en blablabla" En ik weet het echt niet.. :S

    Maar hij durft bijna niks.. :(

    Als het gevoel écht weg is, zou ik het uitmaken.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Voiceless schreef:
    Als het gevoel écht weg is, zou ik het uitmaken.

    En juist dat weet ik niet.. Mss als hij wat romantischer is ofzow :S

    Like ik heb precies hetzelfde. Bijna 4 maanden.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Daystar schreef:
    (...)
    En juist dat weet ik niet.. Mss als hij wat romantischer is ofzow :S

    Als dat misschien het probleem is, praat erover. Dan weet je wat hem misschien dwarszit/tegenhoudt. En als het echt niet werkt, en hij wilt nog steeds niet, lijkt het me het verstandigst om het uit te maken. Een jongen aan het lijntje houden is ook niet leuk. Voor hem niet, en voor jou niet. [:


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    hmm ja ik heb er zelf geen last van.
    Maar ik snap wel dat je dat zou kunnen hebben.
    Ik denk dat de beste optie gewoon goed met elkaar praten is,en elkaar alles duidelijk maken wat je voor hem voelt, en hij ook voor jou;)


    Blame it on the alcohol

    Als je niets meer voelt, het kan altijd nog terug komen, maar ik zou niet rond blijven lopen zonder dat ene gevoel. Gaat niet werken. Je doet jezelf en andere alleen maar verdriet.


    Love sheds light one the darkest of times