• Oké het ik heb dit spel eigenlijk gejat uit Zoey 101 haha... maar ik vond het wel lollig om het hier ook te plaatsen.
    Het gaat dus zo;

    Piet zegt: Zou je liever kiezen voor een jaar lang in de gevangenis zitten, of voor altijd geel dragen?

    Henk maakt dan een van de keuzes en hij verzint dan weer een andere keuzen.

    Ik begin wel:
    Zou je liever uren lang in de kou willen zitten of zou je liever voor altijd huiswerk willen maken?


    They were never in fact homeless

    Die eerste, want ik haat metal.

    Een piraat zijn of een ninja zijn? (nerd)


    ars moriendi

    Piraat

    Zou je liever de Tour de France live meemaken of naar de Twilight Breaking Dawn Part 1 premiere gaan?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    naar de Twilight Breaking Dawn Part 1 premiere gaan!!
    Als je dood moest zou je dan liever levend verbrand worden of zolang in de kou zitten totdat je uiteindelijk sterft?

    Daar wil ik niet over nadenken (joehoe)

    20 vingers of 5 tenen.


    -

    20 vingers, 10 aan mijn lichaam en 10 van een ander (krul)
    Erge buikpijn of erge hoofdpijn?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Buikpijn

    Blind of doof?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Oh je wil vingers aan je lichaam? Ik wil ze toch liever aan mijn handen hoor (nerd)

    Doof.

    Je neus kwijt of maar 1 oog hebben.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:52 ]


    -

    Maar 1 oog, zonder neus ben ik een soort Voldemort en dat wil ik absoluut niet

    Zou je liever je leven lang vastzitten aan een geen batterijen nodig hebbende radio die altijd afspeelt of je computer kwijt raken?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:53 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Je handen zitten toch ook aan je lichaam? :'3

    Computer kwijt raken.
    De helft van je familie weg of nooit vrienden hebben?


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Was ook een grapje.

    Helft van mijn familie weg :')

    Een groot bed of een nog groter bed.


    -

    Nog groter bed. Kan ik erin verdrinken. (:

    Brownie of starbuckskoffie?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:57 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    I know :'3

    Starbuckskoffie ;D
    Dik of te dun?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:57 ]


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Dan maar dik, maar ik wil niet te dun zijn.

    Engels of nederlands?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Engels :)

    Zou je liever stinkend rijk en doodongelukkig zijn of straatarm en de gelukkigste persoon op aarde?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    straatarm en gelukkigst, ze zeggen niet voor niets: geld maakt niet gelukkig.

    Zou je liever fijne dromen hebben, maar 's ochtends vermoeid wakker worden of nachtmerrie's en uitgerust wakker worden?


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful