• Hallo Quizlet!

    Sinds ik op het moment niet zoveel te doen heb, wil ik graag mezelf aanbieden om Engelse beta's te doen.

    Op zich gewoon het verbeteren van de tekst, zinnen beter laten vloeien, eventueel wat opbouwende kritiek geven. Het maakt niet uit hoeveel woorden je hebt, tenzij je echt een intensieve beta wilt, dan ga ik niet een heel boek verbeteren haha.

    Ik doe beta enkel via Google docs of iets vergelijkbaars omdat het makkelijker is en ik heb zelf geen Word, dus kan ik daarmee helaas niet helpen.

    Laat me maar weten of je interesse hebt en wat je wilt!


    Guardian of the Eastern Gate

    Heel lief dat je dit wil doen! Ik schrijf helaas enkel Nederlands


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Hey wat aardig! Ik zou hier best gebruik van kunnen maken als ik tenminste iets af krijg hihi

    Well ik heb het niet persé heel hard nodig, maar ik heb nog wel een aantal hoofdstukken van een Engelse story liggen e.d. Het gaat dan over Yugioh, maar ook een klein stukje Huntik, ik weet niet of je daar mee bekend bent. Anyways, je zou er opzich wel een blik op kunnen werpen, maar als er zich iemand meld die heel graag een beta wilt dan mag diegene voor wat mij betreft :'D
    Die twee verhalen van mij liggen namelijk nogal stil en alhoewel ik er later vast nog naar terugkeer heeft het dus geen urgentie.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 1:04 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Higgs schreef:
    Hey wat aardig! Ik zou hier best gebruik van kunnen maken als ik tenminste iets af krijg hihi


    Laat het maar weten!

    SPECS schreef:
    Well ik heb het niet persé heel hard nodig, maar ik heb nog wel een aantal hoofdstukken van een Engelse story liggen e.d. Het gaat dan over Yugioh, maar ook een klein stukje Huntik, ik weet niet of je daar mee bekend bent. Anyways, je zou er opzich wel een blik op kunnen werpen, maar als er zich iemand meld die heel graag een beta wilt dan mag diegene voor wat mij betreft :'D
    Die twee verhalen van mij liggen namelijk nogal stil en alhoewel ik er later vast nog naar terugkeer heeft het dus geen urgentie.


    Tot nu toe ben je de enige, haha. Als je een link hebt naar drive kijk ik ernaar.
    Ik ken Yugioh, maar ik ben er niet echt heel bekend mee.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2020 - 1:30 ]


    Guardian of the Eastern Gate

    Oeh, ja! Ik schrijf alleen wel lange verhalen haha.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Oeh, ja! Ik schrijf alleen wel lange verhalen haha.


    Geen probleem, heb ik wat te doen


    Guardian of the Eastern Gate

    Tof! Met welk mailadres kan ik het Google Docs-document delen? :)


    Every villain is a hero in his own mind.

    Croweater schreef:
    Tof! Met welk mailadres kan ik het Google Docs-document delen? :)


    ajc.hellinc@gmail.com


    Guardian of the Eastern Gate

    Ik wil wel nog steeds Engels schrijven, heb alleen de motivatie niet ervoor om te schrijven. '-'


    "If there’s one thing that life has taught me, it’s that people fear what they don’t know."

    Lorem schreef:
    Ik wil wel nog steeds Engels schrijven, heb alleen de motivatie niet ervoor om te schrijven. '-'


    Ik heb ook geen motivatie om te schrijven, dit is mijn procrastination haha.


    Guardian of the Eastern Gate

    Principality schreef:
    (...)

    ajc.hellinc@gmail.com


    Als het goed is, heb je een uitnodiging ontvangen. Ik heb de eerste vijf hoofdstukken er in gezet, ik heb er nu in totaal 31. (:


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hey! Ik heb mijn eerste hoofdstuk af en zou graag wat feedback willen op de personages, als je dat wilt doen? Dat zou echt geweldig zijn. Hopelijk heb je nog tijd en zin hihi <3 Ik zal je de link in PB sturen :)