• Hoi piepeloi.

    Ik ben nu al een tijdje terug op quizlet, maar ik heb nog altijd geen nieuwe, leuke story gevonden die ik kan lezen. Ik lees het liefst verhalen over Zweinstein en dan heb ik het niet over de acteurs, zoals Tom Felton bijvoorbeeld en ook geen Slash gedoe, of hoe dat ook noemt. :Y)

    Het maakt niet uit of het jouw verhaal is of dat van iemand anders, maar het moet wel in het algemeen beschaafd Nederlands zijn geschreven en niet van 'en toen zei hij ..... en toen zei ik .....'. Dus als jullie leuke verhalen weten, kom maar op! :9~

    Ps: Als het niet over Harry Potter gaat, dat is ook goed, maar vertel er dan wel bij waar het wel over gaat!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All was well.

    Ik heb verhalen over Harry Potter, neem anders maar een kijkje. (:
    3 gaan er over Draco en 1 gaat er over de volgende generatie leerlingen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Orchideous schreef:
    Ik heb verhalen over Harry Potter, neem anders maar een kijkje. (:
    3 gaan er over Draco en 1 gaat er over de volgende generatie leerlingen.

    Dankjewel! Ik zal eens een kijkje nemen! :9~


    All was well.

    Op mijn profiel heb ik een wolfpack verhaal die ik samen met Velvena schrijf.
    Het heet Next to you en gaat over Paul Lahote. We zijn bezig met een vervolg die er gewoon bij komt (:


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Dit gaat meer over een meisje, Madison, die bij de Malfoys woont in de tijd van het begin van HP7. Zij is voor Harry Potter, maar de rest voor Zwadderich. Het gaat over wat ze gaat kiezen en hoe ze over alles denkt enzo. Er komt een beetje Dracoliefde in voor, maar ze is ook verliefd op Harry.
    En het speelt zich af op Zweinstein :3

    Madison's life with the Malfoys.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Result of breaking all the rules - HP


    Nullum magnum ingenium sine mixtura dementiae fuit. - Seneca

    Sorry, helaas geen Harry Potter, maar ik zie dat andere stories ook mogen, dus zet ik 'm er gewoon voor je neer:


    Wanneer Juliet in haar gloednieuwe auto wordt aangereden is ze alles behalve vrolijk. Alsof alles één grote grap is beweert de jongen die haar heeft aangereden ook nog eens een prins te zijn. Juliet gelooft hier totaal niks van, totdat de jongen in plaats van alleen de schade te vergoeden, een totaal nieuwe auto voor haar koopt op de voorwaarde dat ze met hem uit gaat. Juliet stemt hiermee toe en zodra ze haar vriendinnen over deze nieuwe lover vertelt wijzen ze haar alleen maar op het fortuin dat hij heeft en dat zet Juliet aan het denken. Want vindt ze deze jongen wel echt leuk, of is hij als je om het geld heen kijkt toch niet een echte “droomprins”?

    De prins met de creditcard

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 19:22 ]


    “Love is a contradiction.”

    Die van Ironhide is geweldig, het gaat alleen wel over Viktor Kruml. Dus dan over Klammfels (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Een story over Draco Malfoy :')

    http://www.quizlet.nl/stories/44402/adopted-dm/

    Wat gebeurt er als je wereld op een dag helemaal instort? Wat als je er achterkomt dat je 15 jaar in een wereld vol leugens hebt geleefd? Wat als er op een dag, de waarheid komt bovendrijven en je geliefden rondom jou verliest? En wat ga je doen als je wordt gered door onbekenden... .

    Een meisje denkt dat ze een 'Muggle' is en dat Harry Potter een gefantaseerd verhaal is. Of dat is wat haar ouders haar hebben ingefluisterd. Wanneer ze naar Carnaval gaat, merkt ze dat haar wereld is opgebouwd door leugens. Als ze wordt ontvoerd door 2 mannen, beginnen de problemen pas echt... .


    Don't you understand?! I have to do this! ~ Dare to be different ~ Lionel Messi <3 FC Barca <3

    Mijn Fred Wemel story misschien? (:
    Verder heb ik nog een heleboel abo's op HP verhalen, dus je mag er altijd naar vragen. :'D


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    You hit me with lightening [Hogwarts] van Calice
    Valerie [DM] van Lambyrinthine (schrijf ik het zo goed?)
    Aren't you a sight for sore eyes [DM] van Spearss
    Eternal Tears [Hogwarts] van Fitch
    Our Way [Sirius Black] van Fassbender (omg hier lag ik elk hoofdstuk gewoon strijk :'D)
    Birds Without Wings [Hogwarts] van uuhh dinges, sorry. ;x
    deze volg ik allemaal. ;3

    [ bericht aangepast op 7 sep 2011 - 17:11 ]


    o

    Ik heb HP story's! :3
    1 over Draco en 1 over Fred Weasley! :'d


    Harmonia nectere passus.

    Bringin' on the fire met Zayn Malik.
    Seven Deadly Sins met Draco Malfoy.
    It takes five to stay alive met twilight persoontjes.


    I hope you read.:9~


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    The life of a Weasley:
    een hp-story over de kleinkinderen van de hp-personages, met als hoofdpersoon Hedwig Wemel, de kleindochter van Ron Wemel en Hermelien Griffel.


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Thin Thing - Automutilatie/Pro-ana.

    If you cut yourself, if you hate yourself, if you eat, if you don’t eat. If your parents hit you, if your mom tells you you’re a piece of trash. If you wake up in the morning and give yourself a shot. Do it. Not for music, not for any reason other than the fact that you are alive and you were given the grace to wake up another day. So do it man. Just freaking get out there and try.


    Deze story is anders dan anderen. Ik waarschuw je, dit kan hard worden.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2011 - 22:37 ]