• Sorry mensen dit zal even moeten wachten ik heb een foutje gemaakt ik heb nog een paar andere dingen die ik eerst af moet maken daarna ga ik met deze verder.

    Veel liefs Serena.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2011 - 23:29 ]


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Rol; Vriendin Draco. :9~
    House; Slytherin
    Naam: Dahlia
    2e naam: Elizaveta
    Achternaam: Harrison
    Leeftijd: 16
    Stok: 29.7 cm, flexibel, ebony hout, kern van het bloed van een eenhoorn
    Bloed: Puurbloed
    Familie: Ik snap deze niet helemaal? Puurbloed? Of qua ouders, namen en zo. Well in case; Moeder, Giselle Harrison, puurbloed. Vader Jack Harrison, puurbloed.
    Karakter: Dahlia is een sluw en arrogant meisje voor de buitenwereld en houdt ervan om rottigheid uit te halen, maar diep in haar hart wil ze geliefd zijn en houdt ze van romantiek. Ze hoopt dat ooit op een dag haar vriendje dan ook iets romantisch met haar wil doen. Ze heeft een hekel aan blood-traitors, maar niet aan halfbloods of muggle borns.
    Uiterlijk:


    Dahlia heeft lang donkerbuin haar tot haar middel en lichtblauwe ogen. Een hele grote boezem heeft ze niet maar ze heeft ook geen kleine borsten. Voor de rest is ze een slank meisje met een mooi figuur, je zou haar tenger kunnen noemen.
    Extra: Ze heeft een onwijs schattige kat, Knoet en hij is wit met zwarte vlekken.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Prophecy schreef:
    Rol; Vriendin Draco. :9~
    House; Slytherin
    Naam: Dahlia
    2e naam: Elizaveta
    Achternaam: Harrison
    Leeftijd: 16
    Stok: 29.7 cm, flexibel, ebony hout, kern van het bloed van een eenhoorn
    Bloed: Puurbloed
    Familie: Ik snap deze niet helemaal? Puurbloed? Of qua ouders, namen en zo. Well in case; Moeder, Giselle Harrison, puurbloed. Vader Jack Harrison, puurbloed.
    Karakter: Dahlia is een sluw en arrogant meisje voor de buitenwereld en houdt ervan om rottigheid uit te halen, maar diep in haar hart wil ze geliefd zijn en houdt ze van romantiek. Ze hoopt dat ooit op een dag haar vriendje dan ook iets romantisch met haar wil doen. Ze heeft een hekel aan blood-traitors, maar niet aan halfbloods of muggle borns.
    Uiterlijk:


    Dahlia heeft lang donkerbuin haar tot haar middel en lichtblauwe ogen. Een hele grote boezem heeft ze niet maar ze heeft ook geen kleine borsten. Voor de rest is ze een slank meisje met een mooi figuur, je zou haar tenger kunnen noemen.
    Extra: Ze heeft een onwijs schattige kat, Knoet en hij is wit met zwarte vlekken.



    Hoooi,

    Zoals hier boven staat heb ik een foutje gemaakt,Ik heb nog een paar andere dingen en die moet ik eerst afmaken anders word het te veel.
    Sorry hier voor ik je aanmelding wel bewaren want als ik met die andere dingen klaar ben ga ik hier aan beginnen.
    Dan stuur ik een bericht naar je(typing)

    Sorry hier voor(flower)


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    rol:vriendin blaise(A)
    house:slytherin
    naam:alysia
    2e naam:rose
    achternaam:lopez
    leeftijd:16
    stok:kers , haar van een terzieler , 24,7 lang.
    bloed:volbloed.
    familie:haar ouders zijn maria lopez en brady lopez.
    ze komen allebei uit slytherin en zijn volbloed.
    ze heeft ook nog een jonger broertje in slytherin.
    uiterlijk:]


    karakter:ze is sluw en best bitchy, enige waar ze aardig tegen doet is haar
    beste vriendin , blaise en draco.
    verder heeft ze altijd het laatste woord , en is ze een van de weinige die haar mond durft open te trekken tegen de leraren.
    ook is ze een echt vechtersbaasje.
    extra:ze heeft een uil snowy


    El Diablo.