• Hoi piepeloi.

    Ik ben nu al een tijdje terug op quizlet, maar ik heb nog altijd geen nieuwe, leuke story gevonden die ik kan lezen. Ik lees het liefst verhalen over Zweinstein en dan heb ik het niet over de acteurs, zoals Tom Felton bijvoorbeeld en ook geen Slash gedoe, of hoe dat ook noemt. :Y)

    Het maakt niet uit of het jouw verhaal is of dat van iemand anders, maar het moet wel in het algemeen beschaafd Nederlands zijn geschreven en niet van 'en toen zei hij ..... en toen zei ik .....'. Dus als jullie leuke verhalen weten, kom maar op! :9~

    Ps: Als het niet over Harry Potter gaat, dat is ook goed, maar vertel er dan wel bij waar het wel over gaat!


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    All was well.

    Geen HP, maar ik ben wel net een nieuwe story begonnen die je misschien wat lijkt. ^^


    Twintig jaar geleden, tijdens een ijskoude winternacht en op exact hetzelfde tijdstip worden in een kleine stad twee baby's geboren. Door het gelijktijdig binnentreden van deze wereld, door de poort van leven en dood, delen zij een speciale en magische band, die hen onzichtbaar met elkaar verbind. Deze ketting draagt een bijzondere kracht en is in staat om de twee in samenwerking onverwoestbaar en machtig te maken, maar bij het verkeerde gebruik of het haten van elkaar kan deze voor grote chaos zorgen. Er zit echter nog meer achter, een hele wereld zelfs die de antwoorden heeft en bewaard tot vragen die nog nooit hardop zijn gesteld, maar wel al geschreven staan. Zullen ze elkaar daar ooit vinden en ontdekken wat zij hebben en kunnen? Of sleurt een van de twee de ander mee naar het rijk van de doden als het mis gaat?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    [url=(http://www.quizlet.nl/stories/70043/the-light-that-wasnt-allowed-to-shine/)]The light that wasn't allowed to shine[/url]



    Een verhaal over een meisje dat probeert zichzelf te vinden met veel fantasie er in en een vleugje romantiek.



    The War is voorbij, en Harry, Ron en hermoine gaan hun laatste jaar Hogwarts afmaken, omdat ze anders niet een goede baan kunnen vinden.
    Draco maakt ook zijn laaste jaar af, omdat zijn vader overleden is, en hij gek word van zijn depressieve moeder.
    Maar dan komt Draco tot een verbazingwekkende ontdekking, die hij niet kan onderdrukken.
    Hoe moet dit veder?

    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met Engelse namen.
    ~ Nog maar net begonnen, je kunt dus zo invoegen!

    Hope you like it!



    They asked us to write a book.
    'Oke.'


    |One Direction.
    NJH & ©iheartNarry
    |start: Januari.
    |Liam Payne & Zayn Malik.
    |Larry Stylinson.




    ONE DIRECTION.


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.


    Last Friday night
    Yeah we danced on tabletops
    And we drank too many shots
    Think we kissed but I forgot
    Last Friday night
    Yeah we maxed our credit cards
    And got kicked out of the bar
    So we hit the boulevard
    Last Friday night
    We went streaking in the park
    Skinny dipping in the dark
    Then had a menage a trois
    Last Friday night
    Yeah I think we broke the law
    Always say we're gonna stop



    • Written by Riverfire
    • One Direction doesn't exist
    • Contains foul language.
    • Written in Dutch, spoken in Dutch
    • Proloog by 20 abo's.
    • Soundtrack
    • Trailer
    • Start: 10'02'2012
    .


    Acht jongeren beleven het perfecte leven dat je als 18-jarige maar kunt hebben. Seks, drank en feestjes, maar niet alles lijkt perfect. Ze verzwijgen hun problemen voor elkaar. Blijft hun leven perfect of zullen ruzies en irritatie alles overnemen?


    Klik voor de story!


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Beste mensen, dit topic is uit juli. Ik betwijfel of de poster nog steeds stories zoekt.


    quidquid excusatio prandium pro


    The AntiCharm

    Chayenne, Lizzy, Justine en Sophie gaan naar hun vijfde jaar op Zweinstein. Het schooljaar lijkt in het begin heel gewoon, maar na een tijdje leren ze elkaar kennen, en wordt het al snel een heel ander jaar dan anders. Zeker als ze te maken krijgen met een bepaalde groep leerlingen, die zich heel vreemd gedragen, en alles wijst erop dat professor Charming, hun schoolhoofd erachter zit.
    En wat als ze langzaamaan het gevoel krijgen dat die ene groep nou net iets van hen verwacht?


    Dit verhaal schrijf ik samen met Thestral, Chimaera en Animagus. Have fun!


    ''They're taking the hobbits to Isengard.'' - Legolas


    Zeven dagen zit Klaasje in een hotel. Ze mag alles, ze heeft een zeer onbeperkt budget. Hoe ze er terecht is gekomen weet Klaasje niet meer. Ze was er. Punt. Maar dan besef je als zestien jarig meisje dat geen contact met de buitenwereld, haar vrienden en familie zwaar is. Ze moet het uiterste doen om niet depressief te worden. Als het dan ook nog blijkt dat ze wordt bewaakt en ze gevaar loopt ziet ze de weg terug niet meer zitten..
    ________________________________________________________________________


    ________________________________________________________________________

    Proloog
    Ze voelt de harde grond onder haar handen, rug, en tenen.
    Ze ligt kwetsbaar op een betonnen vloer. Deze is bordeauxrood,
    maar zonder emotie. Ze ligt in de hal van een groot hotel,
    niet wetend of er zich überhaupt nog andere mensen in dit
    afschuwelijke oord bevinden. Haar ongecontroleerde gehijg
    boven alles uit. Oogleden die verbazingwekkend vaak zich sluiten,
    maar dan ook weer verbluffend snel open gaan. Een gezicht die
    het even niet meer aan kan. Wat doet ze hier? Wat heeft haar
    hier gebracht?


    EGYPTIAN GOD

    Ecstasy.
    Onbekende Personen - Romantiek - Drama
    Het is heel simpel. Het leven draait om de liefde. De liefde die je kan geven of de liefde die je krijgt. De liefde voor je vrienden, lief, familie of zelfs je werk. En anders draait het wel om hoe geliefd je, je kan voelen door een beetje waardering door je stagebegeleidster, een simpele klant, drank of een babbeltje met een kennis.
    De één zal een liefde kennen die, soms letterlijk, over rozen gaat en wel uit een sprookjesboek lijkt te komen. De ander moet er hard voor werken; de ander overtuigen van de toekomst die je samen zou kunnen hebben, terwijl je mentaal vecht tegen de obstakels die je wilt negeren. Soms is het liefde voor een gezamenlijk iets dat je bind, zoals bijvoorbeeld een nieuw leven. En andere keren lijkt iets gezamenlijks juist in de weg te staan van wat je echt wilt.
    Maar uiteindelijk komt het op hetzelfde neer. Het draait om de liefde. En we hebben er alles voor over om ons een beetje geliefd te voelen.

    En we dansten op gebroken glas.
    Onbekende personen - Drama
    Dit is een verhaal over de dood. En over maskers die zorgen dat we elkaar herkennen. Ik ga je vertellen over struikelen en met je gezicht op de feiten vallen. De feiten die me vertelden wie ik was en wie ik moest zijn. Ze fluisterden woorden in mijn oor die ik niet begreep en ze legden tuinen aan om me erom heen te leiden. Ik zal je vertellen over feiten die me zeiden wat ik werkelijk wilde en om wie ik uiteindelijk echt gaf.
    En langzaam drong het door, het sijpelde mijn verstand in... Hij is dood.
    En hij komt niet meer terug.

    Vijfentwintig nachten tot de dood
    Onbekende Personen - Avontuur - Fantasy (klein beetje)
    Brys en zijn ridders hebben een naam. Ze zouden sterker zijn dan alle andere ridders; hun moed zou groter zijn; hun angst zouden ze lang geleden verloren zijn; en hun zwaarden zouden door het dikste metaal steken.
    Maar dan worden ze er op uitgestuurd met hun grootste en gevaarlijkste opdracht ooit. Zonder veel vertrouwen in de zaak rijden ze weg uit Gerenhir, om de burgers van Erodas te helpen een pijnlijke dood te ontsnappen. De weg, vol gevaren, is lang en als ze aankomen in Erodas blijkt pas hoe ernstig de zaak werkelijk is.
    Een verhaal vol spanning, intriges en geheime romantiek, om een vallende stad van haar ondergang te redden.


    I can't even think straight.

    RainbowDash schreef:
    Beste mensen, dit topic is uit juli. Ik betwijfel of de poster nog steeds stories zoekt.

    We kunnen het altijd proberen. (krul)


    I can't even think straight.

    Ik heb 2 verhalen over HP, als je het leuk vind kan je een kijkje nemen. Ook heb ik nog een One Direction verhaal (Harry Styles) weet niet of je dat leuk vind, maar moet je maar eens kijken. Hoop dat je het wat vind ;3 En succes met zoeken :3


    "We accept the love we think we deserve."





    ’’Harry, ik hou van je!’’ Zei Draco.
    ’’Maar ik niet van jou, ik heb Ginny al, dus ga weg.’’ Zei Harry.
    Met een betraand gezicht, en hangende armen liep Draco weg bij Harry, zou Harry ooit van hem houden? Of word Draco fore ever alone?


    ~ Met veel humor
    ~ Don't like Drarry? Just try!
    ~ Nederlands geschreven, met (sommige) Engelse namen.

    Hope you like it!


    &




    My live would suck without you, Harry! [Drarry]

    Er is weer een jaar voorbij, en Harry moet alleen zijn laaste jaar Zweinstein opnieuw doen. Dit keer zijn Ron en Hermelien er niet bij, want Hermelien is zwanger geworden.
    En met Ginny kan Harry niet meer opschieten, want ze is nogsteed woedend op Harry.
    Maar dan ontdenkt Harry dat Draco ook op Zweinstein rondloopt, en blijkt dat vreselijke jaar toch niet zo erg te zijn...


    #Volledig nederlands geschreven
    #Weinig 16+ stukken
    #Humor gegarandeerd
    #Net begonnen
    #Don't like Drarry? Just try!



    http://www.quizlet.nl/stories/74763/the-girl-behind-the-mask-dm/

    Behind my smile is a hurting heart.
    Behind my laugh, I'm falling apart.
    Look closely at me and you will see,
    I'm not the girl I appear to be.



    You have to take the good with the bad, smile with the sad, love what you got, and remember what you had, always forgive, but never forget, learn from your mistakes, but never regret, people change, things go wrong but just remember life goes on.


    Keep your head up, keep your heart strong


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    ik zou zeggen neem een kijke op mijn profiel (A)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer