• Ik wil dus graag een album downloaden, maar als ik het op mijn normale manier doe, moet ik liedje per liedje downloaden en dat duurt nogal lang.
    Er zijn sites waar je een heel album in een keer kunt downloaden, maar de sites die ik al geprobeerd heb, werken niet. Vandaar mijn vraag: kennen jullie een -werkende- site om een heel album in één keer te downloaden? (:


    Never run out of reasons to smile...

    Escalante schreef:
    Via piratebay, en dan met een torrentdownloader zoals uTorrent? Zo doe ik het altijd.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:53 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Via piratebay, en dan met een torrentdownloader zoals uTorrent? Zo doe ik het altijd.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Via Freemake kan je dat ook. Alleen moet je dan alle YT links verzamelen

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 20:56 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Escalante schreef:
    Via piratebay, en dan met een torrentdownloader zoals uTorrent? Zo doe ik het altijd.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Google. Gewoon "artiest - albumnaam mediafire" intypen en dan meestal de eerste link. Dat is (bijna) altijd gewoon veilig. Je moet er trouwens wel voor zorgen dat je een mediafire link hebt.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2011 - 21:26 ]


    As travars

    Ik doe altijd mp3boo.com, maar je kunt ook het album en de artiest op google neerzetten en er dan .rar achter zetten.

    Atmosphere schreef:
    Ik doe altijd mp3boo.com, maar je kunt ook het album en de artiest op google neerzetten en er dan .rar achter zetten.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California