• Ik heb eeeeeecht wat tips nodig die voor jullie persoonlijk werkten, om je ex te vergeten. Seriously. Het is nu al een paar weken uit,er was een jaar aan een stuk al wat tussen ons, maar de laatste vijf maanden werd het pas echt een serieuze relatie en om een lang verhaal kort te maken komt het er op neer dat we beiden mekaar nog graag zien, maar dat hij zich niet kan binden, omdat hij complete vrijheid nodig heeft. Stom, maar zo is het. Ik heb alleen géén idee hoe ik over hem moet geraken. Het is nu al twee maanden gedaan, en ik ben het echt beu om steeds ervan weg te lopen elke keer ik voel dat ik weer in de put ga zakken. Wat ik dan doe? Uitgaan en de meest stomme dingen waar ik later dan spijt van krijg. We zitten ook op dezelfde school, extra moeilijk dus.. .

    Iemand tips, pleas? xx

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 0:07 ]


    Life begins at the end of your comfort zone

    Twee maanden is nog vrij kort hoor, dus dat is normaal dat je er nog niet overheen bent. Zoek vooral zo veel mogelijk afleiding, dat doet wonderen. (:


    your eyes are like stars in the night.

    Zoek wat afleiding, ik bedoel het kan soms wel lang duren denk ik om over je ex te komen. En ik spreek niet uit ervaring, maar ik ben te vak te smoor verliefd geweest..-aa-. Zoek afleiding, en probeer niet aan hem te denken zegmaar, al is dat moeilijk.. :X

    Koop een dartbord, print een foto uit van je ex, plak die erop en ga darten :Y)

    Daar is geen echte effectieve manier voor, behalve je tijd uit te zitten, door de fasen van verwerking gaan. Die twee weken stellen niks voor, als je ex enigszins wat voor je heeft betekend gaat dat nog wel wat langer duren.
    For example; ik hield niet van mijn ex, maar was wel verliefd. En zelfs voor mij ging daar maanden overheen. Yes, maanden.
    Het enige wat bij mij werkte was proberen de situatie zo objectief mogelijk te zien. Klinkt vaag in een gevoelskwestie, maar het hielp wel. En oh ja, de examens toen ook. Dat was afleiding. Haal jezelf projecten op de hals. Ga foto's bewerken voor users, tekeningen maken, verhalen schrijven, wat dan ook. Het zal je hem niet doen vergeten, maar het maakt de verwerking wat minder klote.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankjewel voor de tips! xx


    Life begins at the end of your comfort zone

    Maak een lijstje met zijn slechtste punten en ja die zijn er. en hang dat ergens op. Als je verdrietig wordt hoef je er alleen maar na te kijken.

    Maak ook zo'n lijstje met voordelen van single zijn?

    Net even verzonnen, dus geen idee of het werkt.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Maak een lijstje met zijn slechtste punten en ja die zijn er. en hang dat ergens op. Als je verdrietig wordt hoef je er alleen maar na te kijken.

    Maak ook zo'n lijstje met voordelen van single zijn?

    Net even verzonnen, dus geen idee of het werkt.

    Dat zou ook nog kunnen werken, alleen moet ik echt mijn best doen om negatieve dingen te vinden. Love makes you blind, i guess?


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ja, maar uiteindelijk blijken er toch altijd slechte punten te zijn, al zijn ze maar héél klein [:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.