• moet ik nu al onderweg naar school zijn, haha. Maar heb totaal geen zin. 'zucht', Komop chiara je moet de pc afsluiten. Dus ik ga de pc afsluiten mensen. Ik moet toch maar tot kwart na 12. Veel plezier jullie he ;3


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Zo vroeg? ;O ik ga altijd een halfuurtje van te voren weg, en ik klaag zelfs over de afstand fietsen. Nu voel ik me echt een prinses op de erwt. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BTW: Stout. Je staat nogsteeds op online, foei chiara :'D


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Om tien voor zeven al? Hoe lang moet jij wel niet fietsen? :/

    Anyway, goed dat je hem hebt afgesloten. En ik heb tot twintig voor vier les, dus weer maar blij met je rooster. :'D

    [ bericht aangepast op 21 sep 2011 - 7:17 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb vandaag tot 14:10 les en dat is mijn kortste dag. De andere dagen zit ik tot 15:50 :(

    Maar ik moet nooit zo vroeg weg. Ik zou denk ook niet weg kunnen komen :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    ... ik heb vandaag trouwens tot half drie les, maar dan moet ik wel 2 uur gymmen, en meteen daarna paardrijden, en ik ben al kapot omdat ik vannacht bijna niet heb geslapen. Damn.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    SweetieBelle schreef:
    ... ik heb vandaag trouwens tot half drie les, maar dan moet ik wel 2 uur gymmen, en meteen daarna paardrijden, en ik ben al kapot omdat ik vannacht bijna niet heb geslapen. Damn.


    Ow, heb jij ook van die rotdagen?
    Ik moet iedere vrijdag van 8:15 tot 15:50. Vervolgens moet ik eten, zwemspullen pakken en ervoor zorgen dat ik 17:45 in het zwembad ben. Daar ben ik pas 19:45 weet weg en dan heb ik daarna vaak nog een verjaardag :(


    Happy Birthday my Potter!

    Ik vertrok op de middelbare altijd tien minuten voordat de bel ging ;D
    Maar nu vetrek ik eerder, want ik moet een trein zien te halen..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Meld je dan ziek? ;p Ik blijf vandaag ook thuis xD


    Hope is only the love of life.

    Trololol, tot kwart over 6 les vandaag. En ik kan 't niet maken om wat te skippen. FML.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat raar dat jullie zo lang les hebben, ik dacht dat jullie in Nederland ook maar een halve dag naar school moesten op woensdag :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    Forever vrij op woensdag.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    En ondertussen zit ik hier lachend naar alle mensen die naar school moeten:Y)

    Ik heb van 8:25 tot 12 uur maar les!
    Elke woensdag (:


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"