• Ik had deze week mijn stopweek en moest vandaag weer mijn pil innemen. Maar ik heb er geen meer (Moest nieuwe halen) Maar nu is de apotheek dicht.. En morgen ook ._.

    En ik heb gisteren sex gehad.
    FUCK :')
    Ik weet dat 1 pil niet erg is, maar met 2 begin ik me wel meer zorgen te maken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Oei, ken je niemand die toevallig dezelfde pil heeft, dat je er als het ware eentje "leent" en er dan een van jouw pilstrip teruggeeft? (:


    Alis volat propriis.

    Galleon schreef:
    Oei, ken je niemand die toevallig dezelfde pil heeft, dat je er als het ware eentje "leent" en er dan een van jouw pilstrip teruggeeft? (:
    Ik heb werkelijk geen idee.


    I live for the applause, you will die for it.

    Is er geen apotheek van wacht, of hoe dat ook noemt?


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Apotheek van wacht?

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 15:40 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Avarosa schreef:
    Apotheek van wacht?

    Ja, er is toch altijd in 1 gemeente, minstens 1 apotheek open voor noodgevallen en zo
    Een apotheek van wacht zeggen we in vlaanderen.
    Gewoon ja, dat er toch minstens 1tje open is
    Verder is het nu denk ik nog niet zo'n probleem dat je seks hebt gehad, aangezien je enkel vruchtbaar bent tijdens je eiersprong en die is ergens in de tweede week na je maandstonden ongeveer. Je hebt net je maandstonden gehad, dus veel kan het eigenlijk geen kwaad, maar tot je je pil weer hebt zou ik het toch met condoom doen voor de zekerheid ;)
    Verder blijf je beter ook even condoom gebruiken tot je je pil weer zeven dagen hebt genomen (wanneer je ze eenmaal hebt dus)
    Volgens mij moet dit alleen als je er 1 vergeten bent, maar voor de zekerheid zou ik dat toch doen


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik heb echt geen idee wat dat is... -_-
    FUCKKKKK


    I live for the applause, you will die for it.

    Huaso schreef:
    (...)
    Ja, er is toch altijd in 1 gemeente, minstens 1 apotheek open voor noodgevallen en zo
    Een apotheek van wacht zeggen we in vlaanderen.
    Gewoon ja, dat er toch minstens 1tje open is
    Verder is het nu denk ik nog niet zo'n probleem dat je seks hebt gehad, aangezien je enkel vruchtbaar bent tijdens je eiersprong en die is ergens in de tweede week na je maandstonden ongeveer. Je hebt net je maandstonden gehad, dus veel kan het eigenlijk geen kwaad, maar tot je je pil weer hebt zou ik het toch met condoom doen voor de zekerheid ;)
    Verder blijf je beter ook even condoom gebruiken tot je je pil weer zeven dagen hebt genomen (wanneer je ze eenmaal hebt dus)
    Volgens mij moet dit alleen als je er 1 vergeten bent, maar voor de zekerheid zou ik dat toch doen
    Ik heb gelezen dat de pil vergeten in de 1e week het 'gevaarlijkst' is.

    Maar het is dus niet een groot probleem volgens jou?


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Ik heb echt geen idee wat dat is... -_-
    FUCKKKKK


    Hangt er geen briefje op je apotheek met het adres van een apotheek die wel open is? Dat hangt er normaal gezien -hier toch- altijd.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rivaille schreef:
    (...)Ik heb gelezen dat de pil vergeten in de 1e week het 'gevaarlijkst' is.

    Maar het is dus niet een groot probleem volgens jou?

    Dat is nu geen probleem omdat je net ongesteld bent geweest. Mocht je midden in je cyclus je pil vergeten, kan dat een daling van hormonen veroorzaken en dat is de trigger voor een ovulatie. Die heb je nu dus niet gehad, dus kan er niet zo snel een ovulatie plaatsvinden. Denk ik, maar ik weet het niet zeker hoor. Als je de pil gebruikt is dat allemaal anders. Staat het niet op de bijsluiter?


    Deep inside, I've never felt alive

    En daarom vraag ik het dan ook altijd meteen nieuw aan als ik in mijn laatste strip ben en haal ik het meteen op :')

    Zijn er geen andere apotheken in je omgeving die nog open zijn? Ze hebben de pil meestal toch wel op voorraad, dus wellicht kun je naar een andere apotheek gaan?


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Rivaille schreef:
    (...)Ik heb gelezen dat de pil vergeten in de 1e week het 'gevaarlijkst' is.

    Maar het is dus niet een groot probleem volgens jou?

    oh oei, dan kan ik het ook verkeerd hebben, maar normaal gezien...
    Nja, ik heb ooit wel eens een goeie site gevonden met informatie over de pil, aangezien ik ze zelf een keertje vergeten was en een beetje flipte :p
    ik zoek die wel even terug ;)


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ging er geen briefje aan de deur welke apotheek er wel open is?
    Het is zaterdag, er moeten er sowieso nog open zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Nee, er stond niks of er nog een open was.
    De apotheek was open tot 2 uur -_-


    I live for the applause, you will die for it.

    Misschien kan dit je een beetje helpen :)
    Voor zover ik lees kan het niet zoveel kwaad, als je gewoon zo snel mogelijk die pil inneemt.
    Tenzij je stopweek langer duurde dan 8 dagen, (dus als je ze morgenavond niet neemt), dan doe je het best 7 dagen met een condoom. Na 7 dagen zou de pil dan weer alles in orde moeten gemaakt hebben daarbinnen ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Huaso schreef:
    Misschien kan dit je een beetje helpen :)
    Voor zover ik lees kan het niet zoveel kwaad, als je gewoon zo snel mogelijk die pil inneemt.
    Tenzij je stopweek langer duurde dan 8 dagen, (dus als je ze morgenavond niet neemt), dan doe je het best 7 dagen met een condoom. Na 7 dagen zou de pil dan weer alles in orde moeten gemaakt hebben daarbinnen ;p
    Geldt dit dat ook niet? ''Had je seks in de 5 dagen voorafgaand aan de eerst vergeten pil, dan dien je de noodpil (morning-after-pil) te nemen.''


    I live for the applause, you will die for it.