• Hello, lieverds.
    Velen onder jullie kennen waarschijnlijk wel het succesverhaal 'Twilight'. Zoniet, ga dan eens even snel dat boek lezen.
    Wel, ik ben nu bezig aan een soort vervolg. Niet echt een vervolg, maar een verhaal gebaseerd op een gebeurtenis in het boek. Anyways, ik ga verder waar Bella gebeten werd door James. In plaats van dat Edward het gif uit haar arm zuigt, wordt Bella wél een vampier in mijn 'vervolg'.
    Ik heb nu een A4'tje vol en zal zo snel mogelijk het eerste deel posten. But tell me even wat je van dit idee vind.
    Het gif verspreidde zich door haar bloed, een branderig gevoel naam haar lichaam over. Een ijselijke gil liet de glazen wand van de balletschool trillen en de reflecties van de spiegels zorgden ervoor dat het onmogelijk was je blik af te wenden van het gillende meisje dat naar adem snakte. Ze wist dat het proces in gang gezet was vanaf het begin dat het gif in haar bloed terecht was gekomen. Ze wist dat het te laat was om terug te keren naar hoe het allemaal was. Ze wist dat het niet lang meer zou duren voordat ze naar bloed zou snakken, net zoals Edward. Ze zou net zoals hem worden en dat was wat ze wou, maar niet op deze manier.
    Bye,
    April Prodigy

    Oeh,ik viind het écht super !!
    Laat je weten wanneer deel 1 er is ,? x')
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Oeh,ik viind het écht super !!
    Laat je weten wanneer deel 1 er is ,? x')
    x

    Isgoed. ^^

    vet cool idee <3
    Love it <3


    You can't touch music but music touch you

    Edit;
    Voor een sneak-preview, kijk even op mijn profiel. ^^

    veat ideee
    laat je mij weten wnr je het online zet


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Echt doen! =) Superidee ^^
    && laat je me weten wanneer 1 on staat?
    <33.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right