• Hoi Quizletters,

    Mijn naam is Micha en heb een probleem om aan te komen.
    Het gewicht dat ik nu heb is niet goed, ik weeg nu 53 kilo en moet naar de 56 kilo...

    Help ?!?

    Mvg,

    Micha (baby)


    Get off, Bill is mine !!!

    superveel en dan bedoel ik ook echt superveel eten en dan alleen maar ongezonde snacks en geen ene moer doen... Echt gewoon alleen maar op de bank filsm kijken of wat dan oko en snacken.. Miss helpt het....

    Eten :Y)


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    ik denk niet dat het goed is als je alleen maar veel en ongezond gaat eten. Als je wilt aankomen denk ik dat je best nog wel gezond eet, maar iets grotere porties dan normaal, en misschien iets vetter, maar dan niet enkel fastfood :) je kunt ook contact opnemen met een dietiste en die kan dan een speciaal dieet voorstellen waardoor je bijkomt


    It's not about where you come from, it's about where you're going | SuperHuman>Umbreon>Beetee>JHutcherson>TDCC

    Kracht training, daar krijg je spieren van en daar kom je dus van aan (A)


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Iets grotere porties eten, that's it. Ik zou je niet aanraden om alleen fast food te gaan eten en stil te blijven zitten, want ja het werkt misschien wel, maar het is echt heel ongezond.


    hoi, jij bent leuk.

    HARREH schreef:
    Iets grotere porties eten, that's it. Ik zou je niet aanraden om alleen fast food te gaan eten en stil te blijven zitten, want ja het werkt misschien wel, maar het is echt heel ongezond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    HARREH schreef:
    Iets grotere porties eten, that's it. Ik zou je niet aanraden om alleen fast food te gaan eten en stil te blijven zitten, want ja het werkt misschien wel, maar het is echt heel ongezond.


    living la dolce vita

    SuperHuman schreef:
    ik denk niet dat het goed is als je alleen maar veel en ongezond gaat eten. Als je wilt aankomen denk ik dat je best nog wel gezond eet, maar iets grotere porties dan normaal, en misschien iets vetter, maar dan niet enkel fastfood :) je kunt ook contact opnemen met een dietiste en die kan dan een speciaal dieet voorstellen waardoor je bijkomt


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Micha, doe het rustig aan... Ze kunnen je echt niet sneller laten gaan dan je kan, je moet dit in je eigen tempo doen. Als zij het niet goed genoeg vinden zijn ze niet goed snik, zo snel hoeft dat echt niet.


    Your make-up is terrible

    je mag hier toch geen topic's meer over openen?


    Where words fail, music speaks

    @ Destay

    Nee, niet meer over afvallen.


    Your make-up is terrible

    SuperHuman schreef:
    ik denk niet dat het goed is als je alleen maar veel en ongezond gaat eten. Als je wilt aankomen denk ik dat je best nog wel gezond eet, maar iets grotere porties dan normaal, en misschien iets vetter, maar dan niet enkel fastfood :) je kunt ook contact opnemen met een dietiste en die kan dan een speciaal dieet voorstellen waardoor je bijkomt


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Nou, het meest voor de hand liggende is grotere porties eten. Ook kan je iets meer tussendoortjes nemen, als je daar niet van houdt, neem dan anders een klein koekje of wat fruit, want dat helpt ook. Dus gewoon net iets meer en iets vaker op een dag eten, good luck!


    “Love is a contradiction.”

    Volgens mij als je normaal goed eet hoef je niet perse aantekomen maar als je echt wilt moet je niet veel ongezonde dingen gaan eten maar juist grotere porties.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eten, I guess. Ja, elke dag mac ligt voor de hand, maar tenzij je dichtgeslibde haarvaten wil, is dat geen goeie optie. Ik zou naar een diëtist gaan, mensen die daar verstand van hebben.


    No growth of the heart is ever a waste