• Hoi Quizletters,

    Mijn naam is Micha en heb een probleem om aan te komen.
    Het gewicht dat ik nu heb is niet goed, ik weeg nu 53 kilo en moet naar de 56 kilo...

    Help ?!?

    Mvg,

    Micha (baby)


    Get off, Bill is mine !!!

    Meer eten.
    Maar geen ongezonde snacks maar gewoon meer eten tijdens ontbijten , middag eten en avond eten


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Mile schreef:
    superveel en dan bedoel ik ook echt superveel eten en dan alleen maar ongezonde snacks en geen ene moer doen... Echt gewoon alleen maar op de bank filsm kijken of wat dan oko en snacken.. Miss helpt het....


    Neee, dat is hartstikke ongezond. :o
    Ik weet niet echt tips, ik zou eens op internet kijken of naar een diëtist gaan.


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    Als je echt moet aankomen, zou ik iemand die verstand heeft van dat soort zaken om advies vragen. Je kunt natuurlijk de hele dag op de bank hangen en fastfood eten, maar dat is ontzettend ongezond. Je moet wel voldoende vitamines binnenkrijgen, zelfs als je probeert zo snel mogelijk aan te komen, want anders krijg je daar uiteindelijk weer problemen mee.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    SuperHuman schreef:
    ik denk niet dat het goed is als je alleen maar veel en ongezond gaat eten. Als je wilt aankomen denk ik dat je best nog wel gezond eet, maar iets grotere porties dan normaal, en misschien iets vetter, maar dan niet enkel fastfood :) je kunt ook contact opnemen met een dietiste en die kan dan een speciaal dieet voorstellen waardoor je bijkomt

    HARREH schreef:
    Iets grotere porties eten, that's it. Ik zou je niet aanraden om alleen fast food te gaan eten en stil te blijven zitten, want ja het werkt misschien wel, maar het is echt heel ongezond.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Created schreef:
    Eten :Y)

    Veel vreten :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    eet gezond..maar ook grote proties...

    dan kom je er ook...en nog gezond ook...


    If You Can Dream It, You Can Do It -Walt Disney

    ik ken je probleem, ik ben 16 maar weeg nog geen 50 kilo, soms vragen mensen zich zelfs af of ik anorexia heb... het punt is dat ik gewoon goed eet, ook gezond enzo, maar ik kom gewoon niet aan, hoeveel of hoe ongezond ik ook eet... veel succes ermee


    And that's the way a cookie crumbles :)

    Eten? Is niet zo moeilijk hoor. Desnoods ga je naar een dieetiste. Die kan je gezond laten aankomen. Al vind ik 53 een normaal gewicht.


    Gradually, then suddenly..

    Hmm deze is toch niet toegestaan, aangezien het over gewichtstopics in het algemeen gaat, niet over alleen afvallen..
    Unless I'm mistaken.


    No growth of the heart is ever a waste

    3 kilo...
    Wow.


    Has no one told you she's not breathing?

    Ik ben nauwelijks 42 kilo en ik heb hetzelfde probleem. Ik eet veel, verzet geen voet etc. IK KAN JE NIET HELPEN SORRY ;O;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    > Slotje, topics over gewicht zijn zoals Sam zegt, over het algemeen verboden, dus ook als het om aankomen gaat.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.