• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:32 ]

    Ik ben het even gaan opzoeken aangezien ik er eigenlijk nog niet eens van gehoord heb en op zich is het een hele goede optie, maar besef wel dat er maar heel weinig opslagcapaciteit opzit. Ze zijn zo klein en redelijk goedkoop omdat er geen harde schijf in zit, maar je slaat dingen op Drive waar je na 2 jaar voor moet gaan betalen.
    Misschien is het een betere optie om te kijken voor een Netbook? Deze zijn helaas wel langzamer, maar je hoeft geen extra geld te gaan neertellen na zoveel tijd.

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:07 ]


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    Ik ben het even gaan opzoeken aangezien ik er eigenlijk nog niet eens van gehoord heb en op zich is het een hele goede optie, maar besef wel dat er maar heel weinig opslagcapaciteit opzit. Ze zijn zo klein en redelijk goedkoop omdat er geen harde schijf in zit, maar je slaat dingen op Drive waar je na 2 jaar voor moet gaan betalen.
    Misschien is het een betere optie om te kijken voor een Netbook?


    Ik heb ook gekeken. Na twee jaar heb je geen 100gb opslagruimte meer, maar de gratis 25gb. En als je dan nog wel 100gb, kost het 5 euro per maand. Ik sla bijna niets op op mijn laptop, dus eigenlijk zou dat wel kunnen. En wat ik ook zo interessant vond aan een chromebook was dat je er gewoon linux op kon zetten en je niet eens hoefde te rebooten, maar gewoon kon switchen (cat)

    [ bericht aangepast op 16 nov 2013 - 19:09 ]

    Emiko schreef:
    (...)

    Ik heb ook gekeken. Na twee jaar heb je geen 100gb opslagruimte meer, maar de gratis 25gb. En als je dan nog wel 100gb, kost het 5 euro per maand. Ik sla bijna niets op op mijn laptop, dus eigenlijk zou dat wel kunnen. En wat ik ook zo interessant vond aan een chromebook was dat je er gewoon linux op kon zetten en je niet eens hoefde te rebooten, maar gewoon kon switchen (cat)


    Dat kan met gewone laptops ook hoor. 8D
    Maar bedenk wel dat je op een Chromebook geen programma's zoals Word kan zetten. Als je ook maar iets nodig zal hebben voor school kan je dat er gewoon niet op doen.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Dat kan met gewone laptops ook hoor. 8D
    Maar bedenk wel dat je op een Chromebook geen programma's zoals Word kan zetten. Als je ook maar iets nodig zal hebben voor school kan je dat er gewoon niet op doen.


    Wel. Als je er linux op zet (cat)

    Emiko schreef:
    (...)

    Wel. Als je er linux op zet (cat)


    Als je weet hoe je daarmee moet werken en hoe je daar een programma als Word op moet zetten met een emulator. Dan wens ik je vast veel succes met die 25 gb opslagruimte na 2 jaar want die is dan helemaal snel vol.


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    Als je weet hoe je daarmee moet werken en hoe je daar een programma als Word op moet zetten met een emulator. Dan wens ik je vast veel succes met die 25 gb opslagruimte na 2 jaar want die is dan helemaal snel vol.


    Op mijn vaders laptop staat ook Linux en ik moet daar alles van installeren van mijn vader, dus dat komt wel goed. En ik gooi trouwens alle bestanden die ik heb weg als ik ze niet meer nodig heb (zoals voor school, ik flikker alles meteen weg als ik het ingeleverd heb).

    Hmm. Kan je niet helpen, heb een Macbook van 1600 euro. Maar waarom ga je niet langs een Mediamarkt? Dan kun je je laten informeren? Ik had namelijk hiervoor ook een normale laptop en daar was ik 314 voor kwijt geloof ik en die was super snel.


    To infinity and beyond •

    thfkdlf schreef:
    Hmm. Kan je niet helpen, heb een Macbook van 1600 euro. Maar waarom ga je niet langs een Mediamarkt? Dan kun je je laten informeren? Ik had namelijk hiervoor ook een normale laptop en daar was ik 314 voor kwijt geloof ik en die was super snel.


    Ik woon in een boerengat en daar zit geen mediamarkt. Dan zou ik naar Eindhoven moeten, en dat is zo'n 50 minuten met de fiets/bus

    Mijn laptop is van Acer en was onder de €300,-, echt een topding, gehaald bij de Media Markt en hij is gewoon normale snelheid. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb zelf een laptop gehaald maar hierop weer een stuk of tien verschillende Linux distributies geinstalleerd.
    Een netbook is een hele goede optie maar ik zou zelf gaan voor een chromebook. Omdat je wel een online hardeschrijf hebt.
    Je moet er na 2 jaar voor betalen maar je hoeft er niet veel voor te betalen en een deel is altijd gratis.
    Voor de rest kan je ook een externe HDD halen.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Op chromebook kun je toch geen Office? Want dat gaat toch eigenlijk alleen om internet?

    Anyway, zelf heb ik een samsung met een x4 quad core processor.
    Binnen 4 seconden volledig opgestart, geweldig snel.
    Was alleen wel €700.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Savoirself schreef:
    (...)

    Ik woon in een boerengat en daar zit geen mediamarkt. Dan zou ik naar Eindhoven moeten, en dat is zo'n 50 minuten met de fiets/bus


    Eindhoven de gekste! Sorry, blijheid :Y)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik voeg deze even bij mijn topics. Zoek er zelf ook een, misschien dat ik er wat wijzer uit wordt C:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Savoirself schreef:
    (...)

    Ik woon in een boerengat en daar zit geen mediamarkt. Dan zou ik naar Eindhoven moeten, en dat is zo'n 50 minuten met de fiets/bus

    Naw, ik bedenk me net iets.. Je woont in een boerengat.. Bij Eindhoven.. Dan woon je heel dicht bij mij ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Misschien kun je wat regelen met je ouders aangezien het toch voor school is? Misschien willen ze wel meebetalen en krijg je een beter dingetje.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.