• Oké de samenvatting is echt heeeeeeul slecht. Don't blame me. :Y)

    We gaan terug naar de tijd waar hij een boerenjongen was en zij, het rijke meisje van adel was. Niall Horan was een zestien jarige jongen die hard werkte op het landgoed van zijn vader, toen hij Agness ontmoette. Hij ontmoette haar in het meest bezochte café van het dorp, waar ze zich voordeed als een arm meisje uit een grote stad. Er onstond een hechte band tussen de twee, na mate ze meer met elkaar omgingen. Maar wanneer Niall op wordt geroepen om zijn geld af te staan aan zijn landheer ziet hij haar daar staan.


    Het is iig een verhaal in de middeleeuwen. Het is geen verboden liefde en het is ook geen voorspelbaar einde, dat verzeker ik jullie. (:

    Rollen
    Jongere zusje van Agness - 14 jaar
    Oudere zus van Agness - 18 jaar
    Jongere zusje van Niall - 8 jaar
    Oudere broer van Harry - 18 jaar
    Oudere zus van Louis - 19 jaar
    Dienstmeisje

    Informatie
    Rol:
    Volledige naam: We leven niet in het heden, kies je naam hierop uit. Voor zusjes van Agness, achternaam is Rutherford.
    Uiterlijk: Een beschrijving, geen foto. Agness wordt gespeeld door Gemma Ward
    Karakter: Niet allemaal de liefste, grappigste en slimste bitte.
    Hobby's:
    Extra informatie:
    Titel?
    Waarschuwen?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Zus Louis Tomlinson - 19 jaar.
    Volledige naam: Katherina Maria Tomlinson (Ik wist niet dat Katherina een middeleeuwse naam was, maar blijkbaar wel?;o)
    Uiterlijk: Ze heeft lang, bruinrood haar, een kleur die niet vaak voorkomt. Ze heeft een normaal postuur en een normale lengte, haar ogen zijn groen. Eigenlijk is het dus helemaal niet zo'n opvallend meisje, op haar haarkleur na.
    Karakter: Katherina heeft een vlot karakter, ze praat makkelijk met vreemden en maakt daarom ook met gemak nieuwe vrienden. Ze vindt helpen in het huishouden helemaal niet erg en is redelijk intelligent. Helaas durft ze niet zo goed voor haar eigen mening uit te komen en beaamt ze maar alles wat mensen zeggen, zodat ze niemand kwetst. Ook 'nee' zeggen is niet bepaald haar sterkste punt. Ze is zowel nieuwsgierig als leergierig. Daarbij heeft ze, ondanks dat ze 19 is, totaal geen interesse in mannen of een relatie.
    Hobby's: Haar broertje en zijn vrienden irriteren/plagen, paardrijden en steken(of naaien, of hoe dat ook heet!(joehoe))
    Extra informatie: Ze heeft een oogje op haar broertje, Louis. Nee grapje, dat is fout, lieve lezertjes van Sanne's verhaal, FOUT HOOR JE ME!
    Titel? Daar ben jij zelf veel beter in.:3
    Waarschuwen? Tja, als je toch bezig bent, waarom niet?(wbw)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2011 - 20:11 ]


    everything, in time