• HOOOOOOOOI.
    Oke, I have a big problem. Ws stel ik me aan, maar dat BOEID niet. Okai? ;w
    Thuis heb ik twee zusjes, wat erg boeiend is. Maar thuis wordt altijd de snoeptrommel en de koekjes geplunderd. En áltijd als me ma daar wat van zegt, krijg IK op mijn donder, terwijl me zusje het meeste weghaald. oO' (hehe, jullie denken nu vast; vetboeiend). Maar me moeder komt dus naar mij toe om er over te klagen, en dat ik nieuwe moet kopen. Ja eh, zak door de grond. Als ik dan vraag waarom ze het alleen tegen mij zegt, omdat ik het niet doe, dan wordt ze boos en zegt ze dat ze de anderen ook aan spreek. (Ja, juustem, nog nooit wat van gemerkt?)
    Ik heb dus echt zo'n gevoel dat ze mij er op aanwijst omdat ik wat 'gezetter' ben dan me zusjes, en ze daarom denkt dat ik heelveel eet. Ja, dacht het niet, dat valt allemaal mee. Maar ze houd maar niet op mij de schuld te geven!
    Heb ik lotgenoten? Of mensen met tips? ;aa


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Gaat het hier nu om koekjes?(cat)


    everything, in time

    Progeny schreef:
    Gaat het hier nu om koekjes?(cat)

    Eh, ja boeiend, right? Hahah, ws heb ik een lotgenoot? ;n


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    1) wat gebruik jij vaak het word boeiend.
    2) Zo gaat het meestal, de oudsten krijgen op de kop en de jongste is et lieverdje ;) ik ken het. Ik heb dr nu geen last meer van. Aangezien ze 9 van de 10 keer mijn broertje aanspreken [maar die heeft het 9 van de 10 keer dan ook gedaan]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    1) wat gebruik jij vaak het word boeiend.
    2) Zo gaat het meestal, de oudsten krijgen op de kop en de jongste is et lieverdje ;) ik ken het. Ik heb dr nu geen last meer van. Aangezien ze 9 van de 10 keer mijn broertje aanspreken [maar die heeft het 9 van de 10 keer dan ook gedaan]


    1. sorry.
    2. Oooh, en hoe heb je ze zo ver gekregen dat ze je broertje aanspreken?


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    xScaryFace schreef:
    (...)

    1. sorry.
    2. Oooh, en hoe heb je ze zo ver gekregen dat ze je broertje aanspreken?


    Omdat hij aan et puberen is ;D
    Nee, ze hebben hem paar keer betrapt enzo (:
    Alleen hier ging et wat meer om dat om koekjes XD


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fellatio schreef:
    (...)

    Omdat hij aan et puberen is ;D
    Nee, ze hebben hem paar keer betrapt enzo (:
    Alleen hier ging et wat meer om dat om koekjes XD


    Joa, maar dat zijn wij allemaal hier thuis, behalve me jongste zusje xd


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Je typte schuld met een t, en boeit met een d. :'D


    There's power in the words you whisper.

    Poor you.


    Has no one told you she's not breathing?

    BWa, niet echt.
    Schult?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 16:45 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    woehoe, lotgenoot hier;D
    ik krijg de schuld van dingen die m'n zus doet, right --'


    We can't spend our lives waiting to live.

    Neh, ons mam weet dat ik niet zoveel snoep en mijn broertje nu echt zo'n vreetbeer-periode heeft xD


    ars moriendi

    Uh, ik krijg ook van alles de schuld, terwijl ik het nóóit doe.

    Maar ALS ik het wel ben, dan krijgt mijn broertje ALTIJD de schuld :'3

    Ik krijg ook meestal de schuld. -_-'

    Sla er op:Y)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Praat eens met je moeder? En blijf ontkennen als je het niet gedaan hebt. :Y) (& wat erg zeg, een paar spelfouten -.-')


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein