• Hallo!

    Mijn naam is Sabine van Haren en voor mijn bachelor’s thesis over celebrity image en fanfictie ben ik op zoek naar een paar mensen die ervoor open staan mee te doen aan een interview. Ik ben op zoek naar fanfictie schrijvers (18 jaar of ouder) die fanfictie schrijven of hebben geschreven over One Direction. Ik kan me nog goed herinneren hoe ik hier altijd fanfictie schreef en dat er toen best een grote community was met mensen die dat ook deden, dus ik dacht, ik kan het hier altijd eens vragen!

    Ik ben eigenlijk nog specifiek op zoek naar mensen die schreven over bepaalde ships (Larry, Zouis, Lilo, Narry, you name it) en mensen die dark/badboy fanficties schreven.

    Het interview zal ongeveer een uur duren (en zal online plaatvinden vanwege de huidige omstandigheden) en zal vooral gaan over fanfictie, het image van de artiest, roddels en de muziekindustrie.

    Als je interesse hebt of iemand kent die misschien in dit plaatje past, aarzel dan niet om te reageren en dan zal ik contact met je opnemen.

    Alvast hartelijk bedankt,
    Sabine

    [ bericht aangepast op 29 april 2020 - 12:11 ]


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones

    Pfoe ik heb nog wel ergens fanfictie staan, maar ben er al iets van 6 jaar niet meer mee bezig geweest 😅 weet niet of ik je zou kunnen helpen eigenlijk


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Derks schreef:
    Pfoe ik heb nog wel ergens fanfictie staan, maar ben er al iets van 6 jaar niet meer mee bezig geweest 😅 weet niet of ik je zou kunnen helpen eigenlijk


    Goh, dat is herkenbaar haha.
    Waar het eigenlijk vooral om gaat, is dat je op het moment dat het schreef, bekend was met het fandom en de community, en dat je weet wat het is om fanfictie te schrijven.


    You can't always get what you want, but if you try sometime, you might get what you need – The Rolling Stones