• bloody hell, ik keek net door mijn oude topic (op mijn oude account) en de manier waarop ik praatte en van AN typen had ik toen blijkbaar ook nog niet gehoord :'D Het valt me op dat ik toen ook veel meer dialect sprak (ook buiten Q) terwijl het nu vooral AN is met een vleugje Brits accent :'D (Opgevoed in Northampton, geboren in New York, Belgische familie (: )


    Hoe zien jullie oude topics eruit?

    [ bericht aangepast op 16 juli 2011 - 12:36 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Ik schaam me er dood voor, veel te veel smileys en dialect.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Veel te veel afkortingen, smileys en onzin >.<


    Only those who listen can hear

    Haha, ik schaam me dood. Ook als ik oude stories lees die ik een paar jaar geleden heb geschreven, damn ik snap niet dat mensen zich niet ergerden om dat te lezen -.-


    Life begins at the end of your comfort zone

    Gewoon, zoals nu... Maar nu zet ik wel een punt achter elke zin. (:

    Ik zei heel veel 'like' (no_chears)


    -

    Ik typte in het begin ook heel anders. Ik gebruikte vaak 'iks dee' en dat ging omdat die kutsmiley er toen niet was. Nu die er wel is lijkt het of ik fucking veel smilies heb gebruikt terwijl het goed meeviel...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik praatte zoooo stom o.o
    Echt heel kinderachtig enzo, schaam me er dood voor :x


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Stiekem zit ik nog maar 4 maanden op Quizlet

    Pemberley schreef:
    bloody hell, ik keek net door mijn oude topic (op mijn oude account) en de manier waarop ik praatte en van AN typen had ik toen blijkbaar ook nog niet gehoord :'D Het valt me op dat ik toen ook veel meer dialect sprak (ook buiten Q) terwijl het nu vooral AN is met een vleugje Brits accent :'D (Opgevoed in Northampton, geboren in New York, Belgische familie (: )


    Hoe zien jullie oude topics eruit?


    .. Tottally off topic.. Ik ha over een jaar of twee in Norhhampton wonen :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Georgina schreef:
    Haha, ik schaam me dood. Ook als ik oude stories lees die ik een paar jaar geleden heb geschreven, damn ik snap niet dat mensen zich niet ergerden om dat te lezen -.-


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    het enigste dialect die ik gebruik is Houdoe:Y)


    *klop klop* Penny! *klop klop* Penny! * klop klop* Penny!

    dulcetly schreef:
    Ik schaam me er dood voor, veel te veel smileys en dialect.

    AN? Is dat Algemeen Nederlands?

    Hoe ik vroeger praatte, ik weet wel dat toen ik heel klein was en MSN taal nog net uitgevonden was iedereen zo sprak en ik dus ook. Nu kan ik daar niet tegen, gelukkig praten de mensen waarmee ik op MSN praat ook gewoon normaal. SMSjes kosten liever meer dan dat ze er niet uit zien trouwens.
    Op Quizlet? Kom hier niet vaak.

    Georgina schreef:
    Haha, ik schaam me dood. Ook als ik oude stories lees die ik een paar jaar geleden heb geschreven, damn ik snap niet dat mensen zich niet ergerden om dat te lezen -.-


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik schaam me dood voor mijn oude topics, toen snapte ik Q nog niet helemaal en was dus ook helemaal verbaasd als een mod zei dat mijn topic verkeerd was :Y)


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"