• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Interesting, girl for me ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Yeey :3 Mijn Topics.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Netzwerk schreef:
    Interesting, girl for me ?


    Met welke kracht?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Euhm, eerlijk gezegd geen idee.
    Kun je een paar opnoemen ?
    :X


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Euhm, eerlijk gezegd geen idee.
    Kun je een paar opnoemen ?
    :X


    Zie de link onderin de beginpost, daar kun je allerlei krachten vinden.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik heb er al een !
    Tijd stilzetten --> Temporale Stasis


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Je staat erbij.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Even de rol invullen. ;3


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Ineresting ^^
    Mag ik een meisje met Shapeshifting als kracht reserveren?? c;


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Ineresting ^^
    Mag ik een meisje met Shapeshifting als kracht reserveren?? c;


    Je staat erbij!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    † No matter how you feel; Get up, dress up, show up en never give up. †




    † Naam † Alaska Lucy Santenera

    † Leeftijd † Ze is zestien jaar oud en verjaart op 27 september.

    † Leerjaar † Ze zit in het vijfde leerjaar.

    † Uiterlijk † [FC: Barbara Palvin] Alaska heeft lange donker blonde haren, die gewoon stijl zijn. Meestal zitten deze los, al ze ze soms nog wel eens in een vlecht doet. Heather heeft nog al 'bijzondere' ogen. Deze kijkers zijn namelijk zee blauw/groen en kunnen je heel erg kil en dreigend aankijken als zij wilt. Al deze meestal wel vriendelijk staan.
    Alaska is niet zo mega lang. 1 meter en 67 centimeter. En hier is ze erg blij mee. Alaska heeft een lichte huid, met hier en daar wat sproeten. Haar wimpers zijn lang en blond, waardoor ze er vaak mascara op doet. Alaska's lippen hebben een zacht roze kleur. Meestal draagt ze iets wat nog wel 'met de mode' meegaat.

    † Innerlijk † Iedereen die Alaska net ontmoet zou haar omschrijven als 'arrogant' en 'bitchy'. En dit is vaak ook nog wel zo. Ze is een persoon die een vooroordeel heeft over mensen, en velen stellen dit niet op prijs. En hierdoor willen ze haar ook niet leren kennen. Ben jij niet aardig tegen haar? Dan is zij dit ook niet tegen jou, zo simpel als wat. Arrogant is ze ook wel. Alaska is namelijk erg trots op wat ze heeft bereikt, en dit is iets waarmee je niet moet spotten. Aangezien dan een regelrechte bitch wordt. Ze is erg ongeduldig en zal dit ook bijna nooit hebben, enkel bij iemand om wie ze veel geeft. Maar verder bij niemand.
    Alaska heeft een goed stel werkende hersenen, en weet ook wel met de meeste dingen raad. Ze denkt meestal eerst na voordat ze iets doet. Als je bevriend met haar bent kan ze een van de liefste mensen zijn die je kent, waardoor mensen die haar niet mogen haar schijnheilig noemen. Je kunt de grootste lol met haar beleven en als je hulp nodig hebt, dan helpt ze je. Als je ook goed met haar bevriend bent kan ze druk zijn. Al ze wel een van de rustige personen is, maar toch. Alaska is ook bijna altijd wel in voor een grapje, en je kunt ook erg goed samen met haar dit doet. Oh ja, Alaska voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ook is ze bereid om te sterven voor haar familie en vrienden. Op sommige momenten kan ze onserieus zijn, maar dan kan ze ook al weer snel serieus doen. Ze zou enkel iemand erg pijnigen als die haar vrienden of familie iets aan doet, eerder niet. Al ze soms de neiging heeft om iemand een klap te geven.

    † Kracht † Hydrokinese
    Het vermogen/de kracht om met het element water te kunnnen spelen wat onder andere kan inhouden het creëren van grote golven en waterkolommen of het oproepen van regen, maar ook het materialiseren van water (waterballen, mist). Wel moet ze er op letten dat er niemand in de buurt is met ijskinese, want dit kan fatale gevolgen hebben.

    † Keuzevakken † Muziek, zelfverdediging en drama.
    In muziek is ze erg goed, ze zingt namelijk, bespeelt de cajon, de piano en een akoestische gitaar. In dit alles legt ze al haar gevoelens. Met de Dramalessen is Alaska ook erg gevorderd. Hierin legt ze ook haar gevoelens.

    † Relaties † Ze heeft al een tijdje een relatie met Riley McMahon, ondanks dat ze water en vuur zijn. Wat heel af en toe nog wat botst. Toch houdt Alaska zielsveel van de jongen en wilt ze hem ook niet kwijt.
    Ook heeft ze een paar nemo visjes en neonvisjes in een aquarium.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 17:47 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    † Don't call me little girl! I'm stronger than you think. †




    † Naam † Jacelynn Piper McLean.

    † Leeftijd † Ze is veertien jaar oud, en verjaart op 11 oktober.

    † Leerjaar † Ze zit in het derde leerjaar.

    † Uiterlijk † [FC: Willow Shields] Jace heeft lange, lichtblonde haren die wat slag met zich mee brengen. Vaak zitten deze lokken los, al ze soms een pluk in een vlecht doet en die met een klipje aan de kant schuift. Haar ogen hebben een honingachtige kleur, met ergens erin wel wat stormachtig grijs. Meestal hebben deze ogen een vrolijke twinkeling. Ze is ongeveer 1 meter 64 lang, en hier is ze wel blij mee. Want ze is toch nog in de groei. Haar huid is nog best licht, maar verkleurd wel snel. Rond om haar neus heeft ze wat sproetjes. Jace's haar wimpers zijn lang en donkerbruin, maar toch draagt ze een kleine laag mascara. Meestal draagt ze iets wat ze leuke kleding vindt.

    † Innerlijk † Ze is een meid waarmee je erge lol kunt trappen. Toch kan ze ook serieus zijn als het moet. Ondanks dat er dan wel eens een grapje voorbij komt op zijn tijd. Het is een vriendelijke meid, en die helpt je ook als er iets is. Des ondanks is ze redelijk ongeduldig, maar ze wordt niet snel boos. Jace is een erg bezorgd iemand, soms iets té. Jace toont haar eigen emoties ook niet aan anderen, omdat ze dan zwak zou lijken. Enkel bij een enkele vriendin toont ze ze nog wel eens.
    Ze is redelijk nonchalant en het boeit haar ook geen moer wat je van haar denkt. Jace verspilt liever haar energie in mensen die haar wel mogen dan in mensen die haar niet mogen. Je kunt haar erg goed vertrouwen en ze probeert je ook te helpen. Val haar nooit lastig als ze leest, dan kijkt ze je dodelijk en geërgerd tegelijk aan en heb je haar niet meer zo vrolijk als normaal. Ze vertrouwt mensen niet zo super snel. Als je het vertrouwen in je breekt bij haar, kun je jaren wachten tot dit terug is. Ze zal enkel gemeen doen tegen je als je zo doet tegen iemand om wie ze geeft. Anders zal ze aardig tegen je doen.

    † Kracht † Electrokinese
    Het vermogen om bliksem op te roepen of interactie te hebben met bijvoorbeeld electriciteitskabels of om electriciteit of bliksemachtige stralen uit de handen te laten komen. Meestal is de kleur van de bliksems fel blauw tot wit blauw, maar soms kan het ook een andere energie vorm en kleur aannemen zoals rood/oranje.

    † Keuzevakken † Tekenen en zelfverdediging.

    † Extra † Ze heeft een kleine, zwarte kitten genaamd Shimmy.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:41 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Je staat erbij!


    Okeyy ;D
    Ik zal een beginnetje maken/haar rol invullen


    Little do you know

    Mag ik een meisje ? C:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Mag ik een jongen met als gave psychometrie?

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 19:32 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor